Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Minä kutsun sinua torvensoittajaksi. Sibiksen johdosta.Minua tänä päivänäkin vielä kaikki kutsuvat Kurskiksi, noh ylä-aste teetti nimen.
Minä kutsun sinua torvensoittajaksi. Sibiksen johdosta.Minua tänä päivänäkin vielä kaikki kutsuvat Kurskiksi, noh ylä-aste teetti nimen.
Ei saa. Sattuu vähän liikaa. Ikinä en saa niitä eviä pois mielestäni.Eikö joka toikissa voisi puhua kaloihin liittyvästä koulukiusaamisesta?
Selvä.Minä kutsun sinua torvensoittajaksi. Sibiksen johdosta.
Pari epäkohtaa:Ilves voittaa jatkoajan jälkeen 4-2. Raipe syöttää kaikki maalit. Myös Tapparan.
Varma tieto.
En tiedä. Ehkä en vain ole päässyt sisälle kiusaamisen kovaan ytimeen. Tarkoitukseni ei ollut vähentää kenenkään kokeman kiusaamisen merkitystä, oon vaan jonkun aikaa seuraillut Iso8:n juttuja täällä eikä niiden jätkien toimet kauhean terveiltä ainakaan kuulosta.Oletko kasvanut jossain pumpulissa? Mulkkuja koulukavereita on aina ollut, ja tulee aina olemaan. Yhteiskuntaluokista huolimatta. Voisin jatkaa aiheesta enemmänkin, mutta en jaksa.
Aijjaaha. Voi minua houkkaa.Pari epäkohtaa:
1. Raipe ei pelaa enää!!
2. Jatkoajalla voi voittaa vain yhden maalian erolla.
3. TAPPARA VOITTAA!!
Onneks oli vain pari epäkohtaa kolmesta. Eli yks väittämä oli tosi.Aijjaaha. Voi minua houkkaa.