Huono itsetunto ja vituttaa

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Eikö joka toikissa voisi puhua kaloihin liittyvästä koulukiusaamisesta? Mitä sanotte töröhuulet? Mututuntumalla olette pelkkiä vastarannankiiskiä! Sorvataan vimpan päälle turpaan! Sitten nimittäin särkee. Perunoista syötetään pakolla myös kuoreet. Seitinohut petti, kun isänne teitä teki. Vaikka kuti oli suutari. Ootte made in vittula. Sanokaa muikku. Ruutanan sankkarit!

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Vituttaa sellaiset ihmiset, jotka kirjoittavat levyyn tussilla oman nimensä ja sitten vievät levyn divariin. Niillä on varmaan huono itsetunto. Ajattelevat, että nyt kun mun nimi lukee tossa levyssä ja joku toinen ostaa sen ja vie kotiinsa, niin sitten minäkin olen jotain, kun jotain minusta on toisen ihmisen kotona.

Se ei vähennä vitutusta, että tossa levyssä lukee Kirstin, kun nyt en sitten tiedä, että onko sen tyypin nimi sitten ollut Kirstin vai onko se ollut Kirsti ja sitten siinä on possessiivisuffiksi perässä.

On tosin Skotlannista ostettu tämä levy.

Vituttaa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Enklannista ostin kerran ilmeisesti yhteisomistuksessa olleen levyn, kotona huomasin siihen sutanneen nimensä kaks Johnia, George ja Ringo, vitutti ja heitin koko levyn roskiin.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Ilves voittaa jatkoajan jälkeen 4-2. Raipe syöttää kaikki maalit. Myös Tapparan.

Varma tieto.
Pari epäkohtaa:

1. Raipe ei pelaa enää!!

2. Jatkoajalla voi voittaa vain yhden maalian erolla.

3. TAPPARA VOITTAA!!

Hookah

Elämäntapaintiaani
Oletko kasvanut jossain pumpulissa? Mulkkuja koulukavereita on aina ollut, ja tulee aina olemaan. Yhteiskuntaluokista huolimatta. Voisin jatkaa aiheesta enemmänkin, mutta en jaksa.
En tiedä. Ehkä en vain ole päässyt sisälle kiusaamisen kovaan ytimeen. Tarkoitukseni ei ollut vähentää kenenkään kokeman kiusaamisen merkitystä, oon vaan jonkun aikaa seuraillut Iso8:n juttuja täällä eikä niiden jätkien toimet kauhean terveiltä ainakaan kuulosta.