Oli harvinaisen tylsä peli. Suoritat tehtäviä ja käppäilet ilman, että mitään erityistä tapahtuu. Sellainen tunnustus, että tuo oli siitä harvinainen fps-peli ettei siinä tarvinnut tappaa ketään, eli todella vähän väkivaltaa.Banaani sanoi:Postal 2 oli paskaa.
Haha.Jonkki sanoi:Big rigs. Huonompaa ei voi olla .
http://www.youtube.com/watch?v=mB1zWEhgrLs&NR=1
Tossa vielä Navarron arvosteluJonkki sanoi:Big rigs. Huonompaa ei voi olla .
http://www.youtube.com/watch?v=mB1zWEhgrLs&NR=1
"The supposedly computer-controlled truck you're supposed to be racing against in the game never actually moves. It's right there next to you at the beginning of a race, but it has no purpose in the game. This is to say, actually, that none of the game's races have a purpose because there's no competition and no time limit. You win every single time."PekPoy sanoi:
En ole tuota peliä koskaan pelannut, mutta olen järkyttynyt siitä että tuollaisesta on ylipäätään kukaan mennyt maksamaan jotain. Tunnen sympatiaa heitä kohtaan.
Sä et vaan osaa Meinaan mun mielestäni Return to Castle Wolfensteinin loppuskaba oli jopa yllättävänkin helppo verrattuna moneen muuhun vastaavaan ja mä pelasin sen pelin läpi joko vaikeimmalla tai toisteks vaikeimmalla tasolla, ihan tarkkaa en muista, koska tosta on jo useampi vuosi aikaa. Se loppuhuipennus oli semmonen tyypillinen "suoraanjuoksijoista ja paikallaanseisojista tulee vainaita" juttuRunar ja Kyllikki sanoi:En tiedä ovatko sinänsä huonoimpia pelejä, mutta saatanan ärsyttäviä on sellaset, jossa lopussa kohdataan joku ylipahis jota on käytännössä ihan mahdotonta voittaa. Jopa ihan helpoimmalla tasolla.
Hyvänä esimerkkinä Return to Castle Wolfenstein (Ja myös UberSoldier)
Pelinä ihan kivaa räiskintää ja mm. snipuilua sekä tavallisella kiikaritähtäimellä, että infrapunatähtäimellä varustetulla vaimennetulla kiväärillä. Päivä meni ihan rattoisasti sitä pelatessa. Kunnes tuli loppuhuipennuksen paikka. Se on ihan liian vaikea. Sitä ei mitenkään järjellisesti voi saada läpi. Jotenkin tuntuu, että peli jää kesken, vaikka sen muuten onkin kokonaan pelannut läpi. Vain pahin pahis on nujertamatta.
Call of Dutyn sarjoja diggaan enämpi, tykkään pelata helevetin vaikeissa jutuissa ja olen pelannut ne kaikki läpi paitsi uutta kolmatta.OoPee sanoi:Sä et vaan osaa Meinaan mun mielestäni Return to Castle Wolfensteinin loppuskaba oli jopa yllättävänkin helppo verrattuna moneen muuhun vastaavaan ja mä pelasin sen pelin läpi joko vaikeimmalla tai toisteks vaikeimmalla tasolla, ihan tarkkaa en muista, koska tosta on jo useampi vuosi aikaa. Se loppuhuipennus oli semmonen tyypillinen "suoraanjuoksijoista ja paikallaanseisojista tulee vainaita" juttu
Esim. jossain HL2:ssa on jopa ihan keskellä peliäkin paljon vaikeampia, eikä nekään missään tapauksessa mahdottomia, tilanteita. Loppuun saakka en sitä muuten ole vieläkään jaksanut pelata, loppu vaan innostus ylipäätään pelaamista kohtaan, mutta kyllä mä sen vielä joskus pelaan loppuun saakka
Tai Call of Duty... oikein helvetisti vaikeampi kuin RTCW.
WTF?!?!Rusina sanoi:
Olen aivan samaa mieltä! Piti ihan itse testata ettei ollut kyseessä feikki..ja valitettavasti oli juuri tuossa muodossa pelissä. Se mikä tekee tapauksesta vielä mielenkiintoisimman, että tuossa tauolla kun tuo avustaja tekee..tota..jotain..niin ottelijat saavat lisää energiaa .Matxi sanoi:WTF?!?!
Mulla on just menossa Call Of Duty kakkonen. Ainakin alkupuolen muutamat tehtävät ovat olleet aika helppoja. Varmasti loppuunpäin mentäessä vaikeutuu. En oo vielä pelannut ku ryssätehtävät läpi ja vähän brittitehtävien alkua.Thunder sanoi:Call of Dutyn sarjoja diggaan enämpi, tykkään pelata helevetin vaikeissa jutuissa ja olen pelannut ne kaikki läpi paitsi uutta kolmatta.
Siellä tulee jossain vaiheessa pari semmosta kohtaa, jossa on tosi kiirus, tais olla just se brittitehtävä, kun ne on siellä yhdessä talossa saarrettuna. Riippuu tottakai vaikestasosta kuinka vaikee se sit on.Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on just menossa Call Of Duty kakkonen. Ainakin alkupuolen muutamat tehtävät ovat olleet aika helppoja. Varmasti loppuunpäin mentäessä vaikeutuu. En oo vielä pelannut ku ryssätehtävät läpi ja vähän brittitehtävien alkua.