Sain ton ykkösen sitten eilen pelattua läpi ja sekin oli peli mun mieleen: Sopivan helppo saada läpi, mutta ei liian helppo. Lisäks viimeisenä tehtävänä ei ollut mitään lähes voittamattomien superkonnien päihitystä vaan yksinkertaisesti Reichstagin valtaus.
Tämmösiä enämpi ja vähempi sellasia, joissa on se pakollinen superkonna viimeisenä tehtävänä.
Ilmeisesti ihmisillä on sitten vaan jotain sellaisia motorisia tms. eroavaisuuksia että eri pelit ovat eri ihmisten mielestä vaikeita. Mulle sekä COD1 että COD2 olivat huomattavasti helpompia kuin em. Wolfensteinin loppuratkaisu.
Mutta se saattaa johtua siitäkin, että olen pelannut paljon Sniper Eliteä ja COD-peleissä pärjäs näemmä just samalla taktiikalla: Pysytään piilossa ja maissa mahdollisimman paljon, että viholliset eivät näe ja sieltä napsitaan vihollisia ampumalla päähän. Kun tuo ei ole mahdollista, mahdollisimman nopea ja suora hyökkäys samalla ampuen ja viholliset eivät useinkaan ehdi edes reagoida kun ovat jo hengettömiä.
Edit: Mulle noissa COD-sarjan peleissä selkeesti vaikein ja vittumaisin tehtävä oli se eka ryssätehtävä, jossa ei saanut asetta lainkaan. Mutta siinäkin pärjäsi (parin hengenmenon jälkeen

) yllättävän hyvin just tolla "piileksi mahdollisimman paljon ja matalalla ja kun ei voi piileksiä, ryntää mahdollsimman nopeesti ennalta katsottuun paikkaan"-taktiikka.