PuoliPöhkö
Well-known member
Pellehyppypeli vois olla näin kesän kunniaksi ihan hyvä.
No silloin kun ne oli omassa osiossa, ne löytyivät helposti siitä etusivulta. Missähän asti valuneena on kuvis ja muut kisat tässä paskassa formaatissa, josta jo varoittelin aikoinaan ylläpidon puolella?Te ette oo suuttumista vielä nähneetkään.
Mutta siis sitä yritin sanoa, ehkä turhan kärkeväsanaisesti, että tässä jo tovin on peräänkuuluteltu jotain Forum-peliä, joka ei koko ajan jäätyisi. Ehdotuksia siis saa suoltaa.
Aattele jos käytössä olisi jonkinlainen systeemi, missä tietyillä hakusanoilla voisi "merkitä" toikkeja. Niitä merkitsemiseen käytettäviä sanoja voisi kutsua vaikka tageiksi. Sitten jokaiseen forumpeliin laitettais sama ns. tagi. Olis aika helppoa hakea searchilla kaikki pelit sujuvasti ja sutjakkaasti kerralla näkyviin, vaikka olisivat millä sivulla.No silloin kun ne oli omassa osiossa, ne löytyivät helposti siitä etusivulta. Missähän asti valuneena on kuvis ja muut kisat tässä paskassa formaatissa, josta jo varoittelin aikoinaan ylläpidon puolella?
Ei noi "hauskat" tagit haittaa asiasanojen oikeaa käyttöä. Itse asiassa juuri eilen tuli minullekin mieleen tämä sama asia, että pelit voisi tagitella.Aattele jos käytössä olisi jonkinlainen systeemi, missä tietyillä hakusanoilla voisi "merkitä" toikkeja. Niitä merkitsemiseen käytettäviä sanoja voisi kutsua vaikka tageiksi. Sitten jokaiseen forumpeliin laitettais sama ns. tagi. Olis aika helppoa hakea searchilla kaikki pelit sujuvasti ja sutjakkaasti kerralla näkyviin, vaikka olisivat millä sivulla.
Mutta ei sellainen varmaan täällä toimis. Kuitenkin niihin tageihin kirjoiteltais ruokottomuuksia kuten "Rilluttele yö", "Täältä pillua" ja "Hyvinkää rulez ok" ja koko systeemi kusisi sellaisten takia.
Ei haittaakaan, jos niitä asiasanoja siellä olis. Itse en ole ees katsonut kuinka aktiivisesti niitä käytetään. Havaitsen vain ruokottomuuksia. Ja harvoin niitäkään. Kommentoin asiaa siis vahvalta pohjalta.Ei noi "hauskat" tagit haittaa asiasanojen oikeaa käyttöä. Itse asiassa juuri eilen tuli minullekin mieleen tämä sama asia, että pelit voisi tagitella.
Minähän tagailin visiksetkin. Terv. Jeesus Kristus
Tagia klikkaamalla löytyi muutama forumpeli. :thumbup:Lisäsin tähänkin jäässä-tagin. Se kai se paras on näille pelileikeille.
Ei näytä toimivan tuo systeemi, koska visat jäätyy.Aattele jos käytössä olisi jonkinlainen systeemi, missä tietyillä hakusanoilla voisi "merkitä" toikkeja. Niitä merkitsemiseen käytettäviä sanoja voisi kutsua vaikka tageiksi. Sitten jokaiseen forumpeliin laitettais sama ns. tagi. Olis aika helppoa hakea searchilla kaikki pelit sujuvasti ja sutjakkaasti kerralla näkyviin, vaikka olisivat millä sivulla.
Mutta ei sellainen varmaan täällä toimis. Kuitenkin niihin tageihin kirjoiteltais ruokottomuuksia kuten "Rilluttele yö", "Täältä pillua" ja "Hyvinkää rulez ok" ja koko systeemi kusisi sellaisten takia.
Mitä minä olen noita visoja seuraillut, niin useimmiten ne ovat jäässä silloin kun joko kierroksen voittajaksi valittu tai tuomarina kierroksella toimiva kirjoittaja sattuu juuri sillä hetkellä olemaan pidempään poissa kokonaan tältä foorumilta.Ei näytä toimivan tuo systeemi, koska visat jäätyy.
Paitsi silloin kun systeemi on täydellinen.Vika on AINA systeemissä!