Jospa mahtaks sitä sanokka kehrata tää täsä totanoi muaros menis K. Yrjölänki ymmäryksse?
Muuan aivokirurki kertoi leikanneensa eiköstä juu epilepsiast kärsivän nuaren miehen aivoi. Tällaisis nimpal mukavast leikkauksis o käytäntönä, et nimpal mukavast potilas o hereil paikallispuurutukses kirurki varovasti tutkies häne avointa aivokuartaan varmistuaksse siitä, kui mun nysse tarttis sano et poistettavaks suunnitellut aivoitten alueet eivät ol mahtaks sitä sanokka kehrata elintärkeitä, ensin sem pare vaa ärsyttämäl niitä sähköisesti täsä ny ja sitten kysymäl potilaalt simmottos sit vaa häne tuntemuksiaan. Eräät ärsykset toivat essi välährykssi, toiset kären kohoamist, jotkut suhinaa, mut eräs tietty kohta sai potilaan nauraen vastaamaan: "se o Kuns N' Rosesin kappale Out Ket Me. Tiätty hän soi totanoi päässäni juuri ny!"
Kysyttäes aivokirurkilt, oliko se käskeny totanoi potilaan laulamaan tai hyräilemään kui mun nysse tarttis sano kyseist kappalet, sil olis ollut mielenkiintoist kui vaa tietää, kummottos mahtaks sitä sanokka kehrata korkeatasoine muistin tallenne oli. Sem pare vaa olisiko sävellaji ja rytmi täsmänneet alkuperäisen esityksen kans. Mut kumminki kirurki ei valitettavasti ollut tehny tätä kui vaa ja syytä tähän kysyttäes kirurki totesi: "vihaan Kuns N' Rosessi!"
Myöhemmin keskustelus kirurki totesi aikovansa leikata uurelles kyseisen kui mun nysse tarttis sano potilaan ja ja nii om mone muukki sanonu hänel esitettiin toive, et voisiko se eimar juu uurelles ärsyttää potilaan kyseisen musiiki kohtaa, pyytää potilast laulamaan ja nauhoittaa tulos. Tähän kirurki vastasi, ettei hän valitettavasti ol mahrollist, koska se simmottos sit vaa leikkasi sen kohran pois. Vai kummottos kysyttäes, et oliko täsä ny kyseine kohta osa epilepsiakeskust kirurki eimar juu vastasi: Ei, sanoinhan vihaavani Kuns N' Simmottos sit vaa rosessi!"
[ 21-08-2001: Message edited by: KnowHow ]