Huonoja vitsejä tänne

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Gyynhaagel oli teroittamassa veistään, kun yhtäkkiä joku otti siitä vierestä hyllymetrillisen kirjoja ja kantoi ne johonkin.

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Miks blondi on ratikassa ilman alushousuja?

Koskaan ei tiedä millonka se VITUN tarkastaja tulee!

Eheehhheeehheh! :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mitäpä Jari Sillanpää teki Joensuussa?

Laukesi sinne Joen suuhun... booooaaaahahahahaa

(vai pitääks taas kattoo jonnekin ylemmäs?????????)

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Mitäpä Jari Sillanpää teki Joensuussa?

Laukesi sinne Joen suuhun... booooaaaahahahahaa

(vai pitääks taas kattoo jonnekin ylemmäs?????????)</STRONG>
Pitää!

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Originally posted by jones:
<STRONG>

ääh, mä panen paremmaks, Valtion Rautateitten LIPPU-UUDISTUS</STRONG>
Hirvee meteli jostain pikku lippu-uudistuksesta. Menkää kävellen, jos ei kelpaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Originally posted by VR:
<STRONG>
Hirvee meteli jostain pikku lippu-uudistuksesta. Menkää kävellen, jos ei kelpaa.</STRONG>
Kävelisinkin jollei olisi pakko ostaa myös
PAIKKALIPPUA ymmärsitkö? ko?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Raikkaana suihkusta nainen seisoo peilin edessä ja valittaa miehelleen, että hänen rintansa ovat liian pienet. Sen sijaan, että mies olisi sanonut niiden olevan tarpeeksi suuret, hän lähtee mukaan keskusteluun.

"Jos haluat rintojesi kasvavan, niin ota joka päivä pari palaa wc-paperia ja hiero muutaman sekunnin ajan rintojesi väliin."

Vaimo ottaa paperia ja hieroo sitä rintojensa väliin muutamia sekunteja.
"Kuinka kauan se ottaa", vaimo kysyy?
"Ne kasvavat vuosien varrella", mies vastaa.
Vaimo pysähtyy. "Luuletko että hankaan vessapaperia rintojeni väliin päivittäin vuosien ajan ja vain luullen, että rintani kasvavat!"
"Toimihan se perseellesikin", mies vastaa.

Knoukka

Well-known member
Jospa mahtaks sitä sanokka kehrata tää täsä totanoi muaros menis K. Yrjölänki ymmäryksse?

Muuan aivokirurki kertoi leikanneensa eiköstä juu epilepsiast kärsivän nuaren miehen aivoi. Tällaisis nimpal mukavast leikkauksis o käytäntönä, et nimpal mukavast potilas o hereil paikallispuurutukses kirurki varovasti tutkies häne avointa aivokuartaan varmistuaksse siitä, kui mun nysse tarttis sano et poistettavaks suunnitellut aivoitten alueet eivät ol mahtaks sitä sanokka kehrata elintärkeitä, ensin sem pare vaa ärsyttämäl niitä sähköisesti täsä ny ja sitten kysymäl potilaalt simmottos sit vaa häne tuntemuksiaan. Eräät ärsykset toivat essi välährykssi, toiset kären kohoamist, jotkut suhinaa, mut eräs tietty kohta sai potilaan nauraen vastaamaan: "se o Kuns N' Rosesin kappale Out Ket Me. Tiätty hän soi totanoi päässäni juuri ny!"

Kysyttäes aivokirurkilt, oliko se käskeny totanoi potilaan laulamaan tai hyräilemään kui mun nysse tarttis sano kyseist kappalet, sil olis ollut mielenkiintoist kui vaa tietää, kummottos mahtaks sitä sanokka kehrata korkeatasoine muistin tallenne oli. Sem pare vaa olisiko sävellaji ja rytmi täsmänneet alkuperäisen esityksen kans. Mut kumminki kirurki ei valitettavasti ollut tehny tätä kui vaa ja syytä tähän kysyttäes kirurki totesi: "vihaan Kuns N' Rosessi!"

Myöhemmin keskustelus kirurki totesi aikovansa leikata uurelles kyseisen kui mun nysse tarttis sano potilaan ja ja nii om mone muukki sanonu hänel esitettiin toive, et voisiko se eimar juu uurelles ärsyttää potilaan kyseisen musiiki kohtaa, pyytää potilast laulamaan ja nauhoittaa tulos. Tähän kirurki vastasi, ettei hän valitettavasti ol mahrollist, koska se simmottos sit vaa leikkasi sen kohran pois. Vai kummottos kysyttäes, et oliko täsä ny kyseine kohta osa epilepsiakeskust kirurki eimar juu vastasi: Ei, sanoinhan vihaavani Kuns N' Simmottos sit vaa rosessi!"

[ 21-08-2001: Message edited by: KnowHow ]

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Nainen meni yökerhoon. Oli vielä alkuilta, se hetki, kun paikalla ei vielä ole oikein ketään, mutta musiikkikaan ei pauhaa, joten voi jutella. Nainen näki baaritiskin ääressä istuvan tyylikkäästi pukeutuneen herrasmiehen ja päätti mennä juttelemaan. Vaihdettiin normaalit tervehtimisrituaalit, joiden jälkeen nainen havaitsi, että miehellä oli tavattoman erikoisennäköinen kello. Kun hän kysyi siitä, mies innostui.
"Niin, tämä on meidän firman prototyyppi. Sen lisäksi, että tämä on kello, se on myös mm. tietokone ja puhelin. Tällä voi surffata netissä tai hoitaa työasioita lentokoneessa. Sen lisäksi tässä on ensimmäinen laatuaan oleva tutka, jonka avulla näen, että sinulla esim. ei ole pikkuhousuja jaloissasi."
Tällöin nainen keskeytti:"Kyllä minulla on pikkuhousut jalassa." Silloin mies pamautti kelloa vihaisena:"Pahus! Taas tämä on tunnin edellä!"

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Seimo Vempelpolku lähti eräänä aamuna töihin tapansa mukaan. Perille päästyään hän oli tuiki ihmeissään, sillä tilanne oli muuttunut.

amiraali

Super Moderator
Ylläpitäjä
Kalle:
Alkosta saa tänään Kossshua puoleen hintaan!

Älä heeelvetissä... äkkiii pitkäripaseen, se on moro :)

Ville pitkäripasessa:
Anna äkkii sitä Kossua yks pullo, eiks sitä tänään myydä puoleen hintaan? :p

Myyjä:
Ee`eiih... se on vaan huhua se :eek:

Noo... anna äkkii sitä sit yksh pullo... kauhhee krappis päällä nääs... :confused:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Maalaispitäjään oli tulossa uusi pappi. Pappilan piika oli laitettu häntä noutamaan asemalta hevospelillä. Paluumatkalla alkoi vallan mahdoton vesisade ja myrsky. Salamoi ja äkkiä salama iski hevoseen, joka kaatui kuolleena maahan. Kun matkaa ei voitu jatkaa, pappi ja piika joutuivat hakemaan suojaa rattaiden alta. Pienessä tilassa kiinni naisessa pappia alkoi himottamaan ja hän avasi sepaluksensa ja kaivoi esiin jäykän mulkkunsa sanoen piialle:"Minä tarjoan sinulle tätä elämän sauvaa.", johon Piika sanoi:"Työnnä se mieluummin tuohon hevoseen, että päästään jatkamaan matkaa."

72

Well-known member
Tää saattaa olla jo täällä ennestään?

"Kertokaa omin sanoin, mikä ahistaa", sanoi psykiatri asiakkaalleen.
"No joo. Kaikki alkoi, kun menin naimisiin. Vaimolla oli aikuinen tytär,
josta siten tuli minun tytärpuoleni. Isäni tuli vierailulle, rakastui
tytärpuoleeni ja meni tämän kanssa naimisiin. Niinpä tytärpuolestani tuli
myös äitipuoleni.
Vaimoni sai pojan. Siitä tuli automaattisesti
isäni lanko, koska se on isäni kanssa naimisissa olevan tytärpuoleni
velipuoli. Koska poika on äitipuoleni veli, se on siten myös minun
setäni.
Isäni vaimo sai myös pojan. Se on minun veljeni, vaikka samalla
olen myöskin sen ukki. Onhan se tytärpuoleni poika. Vaimoni on minulle
mummo, äitipuoleni äiti. Siitä seuraa, että olen oman vaimoni
lapsenlapsi. Ottaen huomioon, että olen naimisissa isoäitini kanssa,
en ole
ainoastaan vaimoni puoliso ja lapsenlapsi, vaan myös itseni isoisä.
Siksi ahistaa."