Hupparisukupuolipolli

Onko huppari millainen vaate...

  • tyttö-

    Äänet: 2 4,8%
  • poika-

    Äänet: 15 35,7%
  • ihan sama tms.

    Äänet: 25 59,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    42

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Onko huppari mielestäsi ennemmän poika- vai tyttövaate?

Älä mieti liikaa vaan luota ensimmäiseen mielikuvaasi.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26867
Ensimmäinen mielikuva hupparin käyttäjästä on teini-ikäinen jou-sälli. Mielestäni huppari on ruma vaatekappale. Muistan, että ollessani alle 10-vuotias, äiti teki mulle huppareita. Olin aika yllättynyt, kun niitä jossain vaiheessa alkoi näkyä uudestaan katukuvassa ja jopa aikuistenkin päällä.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920


Kysymyshän lähti tästä (muuhun liittyvät kommentit editoitu veke):

19:03 < Bobbis> käytän myös huppareita, ja ne on kuulemma tyttövaatteita
19:03 < Estate> Bobbis: mun mielestä hupparit ei oo tyttövaate vaan hopparivaate
19:03 < aanri> oon ruvennu käyttämään taas huppareita :/
19:03 < Estate> paljon vähemmän mun tuntemat tytöt käyttää huppareita ku pojat
19:04 < aanri> vissiin jotain vastapainoa kauluspaitahomoilulle oltava
19:04 < Bobbis> luotan enemmän Valkerin kuin sun mielipiteeseen

Todetaan vielä, että on minulla itsellänikin huppareita, mutta ensimmäinen mielikuva ei todellakaan ole tyttövaate.
 
Viimeksi muokattu:

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Kyllähän ensimmäinen assosiaatio mikä hupparista tulee on nuori housujaan roikottava poika, mutta silti miellän vaatekappaleen itsessään sukupuolineutraaliksi. Itsekin niitä olen aina pitänyt ihan mielelläni.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Neutraali. Itellä kuviottomia ja tekstittömiä mustia, harmaita ja valkoisia huppareita. Vetoketjullisia ja ilman. Paksuja ja ohuempia. Hyvä reippailu- ja vapaa-ajan vaate.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26867
Silloin omassa lapsuudessani pienten lasten kohdalla nuo hupparit taisivat vähentyä, kun joku piltti onnistui kuristautumaan noista nauhoista johonkin leikkitelineeseen. Lieneekö niitä nykyäänkään juurikaan alle kouluikäisten päällä.

Ehkä hupparikakarat kuolivat sukupuuttoon lailla hississä leikkivien avainlapsien.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Itsellä huppari on tällä hetkellä värivaate.. siis mustaoranssi. Myöskin valkoista hupparia olen käyttänyt antamassa kontrastia muutoin niin kovin mustaan olemukseen.

Housut ei kuitenkaan roiku.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Kyllähän se ensimmäinen mielikuva on poikien vaate. Mutta olen kyllä itsekin alkanut pitää silloin tällöin huppareita vanhoilla päivilläni.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Onhan se huppari vähän sellaisten rutkupersehousuretkujen vaate, mutta pidän niitä kuitenkin itse paljon. Mukavan tuntuinen päällä.
 

Suggestiivi

Kusihousunörtti
Liittynyt
4.10.2009
Viestit
1050
Vetoketjuhuppareiden ystävä olen, ja soveltuu molempien sukupuolien päälle vallan mainiosti.
 

JNF

Well-known member
Liittynyt
5.12.2004
Viestit
1173
Kait noita enemmän miesten päällä näkee, mutta eipä tuota osaa ajatella sukupuolikeskittyneenä vaatteena.

Ja tuleehan noita käytettyä. Mukavan huolettomia arkipuseroita.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Onko huppari mielestäsi ennemmän poika- vai tyttövaate?

Älä mieti liikaa vaan luota ensimmäiseen mielikuvaasi.
Neuraali, mutta "älä mieti liikaa" -käsky sai minut äänestämään poikavaatevaihtoehtoa.
 

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1405
Sijainti
Home
Huppari on nuorison juttu ollut kauaan aikaa sitten, alun perin gangsterit toivat hupparit kaduille ja siitä se sitten räjähti käsiin.
 
Ylös