Huumeet

Oletko käyttänyt narkoottisia aineita?

  • Ei koskaan mitään enkä aiokaan

    Äänet: 17 47,2%
  • 1 - 2 kertaa pilveä mutta en enää

    Äänet: 6 16,7%
  • Joskus jotain vähän mutta en enää

    Äänet: 2 5,6%
  • Kokeilin rajumpaakin kamaa mutta en enää

    Äänet: 0 0,0%
  • Käytän pilveä

    Äänet: 0 0,0%
  • Käytän joskus jotain

    Äänet: 2 5,6%
  • Käytän rajumpaakin kamaa

    Äänet: 1 2,8%
  • Olen narkomaani

    Äänet: 0 0,0%
  • En ole vielä kokeillut mutta vähän kutkuttaisi

    Äänet: 2 5,6%
  • Kaikki sukulaiseni ovat kuolleet ganjaan

    Äänet: 0 0,0%
  • Olen Il Tempo Gigante

    Äänet: 6 16,7%

  • Äänestäjiä yhteensä
    36

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Pilveä olen polttanut muutaman kerran, enkä tullut hulluksi. Se siitä.
Komp.
Oletko noita oireita itsessäsi huomannut. Nuo on ihan listattuja haittoja.

Säännöllinen kannabiksen käyttö vaikuttaa keskittymiskykyyn ja huonontaa lähimuistia. Se voi tehdä koulunkäynnistä ja opiskelusta erittäin vaikeaa, koska asiat eivät pysy mielessä ja keskittyminen saattaa tuntua ylivoimaiselta. Kannabis voi aiheuttaa lisäksi väsymystä, masentuneisuutta ja paniikkihäiriöitä. Nuorena aloitettu kannabiksen käyttö lisää riskiä sairastua vakavaan ahdistukseen ja skitsofreniaan.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Pollin mukaan meillä on täällä aika monta ITG:tä. :eek!:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ei se kyllä noin mene. Kukaan ihmiskunnan historiassa ei ole kuollut kannabikseen. Viinaan ja tupakkaan kyllä.
Aika rankka väite ja täyttä paskaa. Ihan niin kuin, "Kukaan ei ole kuollut tupakkaan".

Ei suoraan, mutta sen aiheuttamiin sairauksiin kyllä. Itse olen joutunut liiankin läheltä seuraamaan, kuinka nuori, 17-vuotias "lapsi" vaipuu muutamien kannabis kokeilujen jälkeen psykoosiin. Eipä sillä kannabiksella ollu varmaan siihen mitään vaikutusta. Varsinkin, kun suuri osa nykyisesta tarjonnasta alkaa olla synteettistä kannabista, niin tollaisen paskan puhuminen on täysin edesvastuutonta. Jopa täällä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
. Itse olen joutunut liiankin läheltä seuraamaan, kuinka nuori, 17-vuotias "lapsi" vaipuu muutamien kannabis kokeilujen jälkeen psykoosiin. Eipä sillä kannabiksella ollu varmaan siihen mitään vaikutusta. Varsinkin, kun suuri osa nykyisesta tarjonnasta alkaa olla synteettistä kannabista, niin tollaisen paskan puhuminen on täysin edesvastuutonta. Jopa täällä.
Itsellä ikävän lähellä tapaus, jossa paniikkikohtaus ja hourulaan vienti pössyttelystä.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16906
Ei missään muodossa. Tupakankin neitsyys viemättä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Vaimon ex-poikaystävä menehtyi huumeisiin alkuvuonna.

En ole käyttänyt, mutta ganja kyllä kiinnostaisi testata. Vaimo on asiasta eri mieltä.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4972
Sijainti
Parc Fermé
Kaikki hyvät jätkät, käyttää huumeita! T. Huume.mod

Ei oo tullut käytettyä. Pl kahvi. Kannabiksesta ristiriitainen mielipide. Toisaalta houkuttelis kokeilla et rentouttaako moinen muka jotenkin vaiko ei...
 
Ylös