Huumeet

Oletko käyttänyt narkoottisia aineita?

  • Ei koskaan mitään enkä aiokaan

    Äänet: 17 47,2%
  • 1 - 2 kertaa pilveä mutta en enää

    Äänet: 6 16,7%
  • Joskus jotain vähän mutta en enää

    Äänet: 2 5,6%
  • Kokeilin rajumpaakin kamaa mutta en enää

    Äänet: 0 0,0%
  • Käytän pilveä

    Äänet: 0 0,0%
  • Käytän joskus jotain

    Äänet: 2 5,6%
  • Käytän rajumpaakin kamaa

    Äänet: 1 2,8%
  • Olen narkomaani

    Äänet: 0 0,0%
  • En ole vielä kokeillut mutta vähän kutkuttaisi

    Äänet: 2 5,6%
  • Kaikki sukulaiseni ovat kuolleet ganjaan

    Äänet: 0 0,0%
  • Olen Il Tempo Gigante

    Äänet: 6 16,7%

  • Äänestäjiä yhteensä
    36

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7203
Kun tuon wikin artikkelin lukee, ihmettelen jos joku voi sanoa rehellisesti sen perusteella, että kannabis on vaaraton aine.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kannabis
Kannabiksen puolustajat leimaavat järjestään väitteet kannabiksen vaaroista vastustajien levittämäksi propagandaksi ja sitten vielä perustelevat kannabiksen olevan vaaratonta siksi, että se on peräisin luonnosta unohtaen samalla, että luonnosta ovat peräisin myös kokaiini, oopiumi ja huumesienet.
 

hippi

Well-known member
Liittynyt
13.4.2009
Viestit
2657
Tunnustan, että musiikkia, uskontoa, urheilua ja taidetta on tullut joskus kokeiltua. Yritän pyristellä niistä eroon, mutta vaikeaahan se tietysti on, kun on kerran "kicksit" niistä saanut.
 

Örfil

Guest
Kannabiksen puolustajat leimaavat järjestään väitteet kannabiksen vaaroista vastustajien levittämäksi propagandaksi ja sitten vielä perustelevat kannabiksen olevan vaaratonta siksi, että se on peräisin luonnosta unohtaen samalla, että luonnosta ovat peräisin myös kokaiini, oopiumi ja huumesienet.
Käsittääkseni myös alkoholi on tältä planeetalta peräisin ja sitä ei valmisteta pelkästään synteettisesti vaan ihan käymisteitsekin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Itse olen huomannut pari ryhmää, jotka ovat verisesti miedoimpiakin huumeita vastaan. Ekaks ne, jotka ei oo koskaan kokeillu mitään ja toiseksi alkoholistit.
 

Örfil

Guest
Siihen varmaan on omat syynsä ja hyvät perustelut, etenkin tuolla jälkimmäisellä porukalla.

Itse olen huomannut pari ryhmää, jotka ovat verisesti miedoimpienkin huumeiden sallimisen puolesta: ne jotka ovat niihin koukussa ja ne, jotka tulevat olemaan niihin koukussa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Jälkimmäinen sakki puolustelee juomistaan sillä, ettei tässä nyt sentään mitään narkkareita olla.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
No, saattaa olla varsin vaikuttavia viinejä tarjolla klubilla! Muutenkin kuin etanolin suhteen. Alue tai teema- tiedetään, niin pitää vielä hieman nettiopiskella!
Hmm.. suoraan sanoen nyt kyllä koukuttaa etukäteen harvinaisen paljon - lie tosiaan jonkinsortin riippuvuutta! :eek!:
Eilen olin kuskina omana syntymäpäivänä ravintolassa ( kokousillallinen+ parit juomat), niin arvelin mielessäni vain, että odotellaan huomiseen.

Tämmöistä olisi toiveena, mutta tuskin toista kertaa.

Viini: Vosne-Romanée, C.Tollot, R. Voarick, 1945
Tuoksu: Ensiksi viinin aavistuksen kuparinpunainen väri oli häkellyttävän upea. Monitasoisesta tuoksusta löytyi mansikkahilloa, raparperia, olkea, mummon hillopurkkia, niitynlaitaa ja tallin ylisiä.
Maku: Maistamisen jälkeen seurasi muutaman minuutin syvä hiljaisuus kunnioituksesta viiniin. Erittäin moniulotteisesta mausta löytyi portviinin aromeja, mansikkaa, tummia marjoja ja sopivan tulinen jälkimaku vain jatkui ja jatkui. Upea happorakenne ja silkkiset tanniinit kruunasivat tämän viinimaailman kuninkaan.
Yleisarvio ja sopivuus ruoan kanssa: Yksi hienoimmista Burgundeista tässä maailmassa, juuri tällä hetkellä. Loistovuosien huippuviinit ovat lähes ikuisia. Viini säesti haudutettuja vasikanposkia, paahdettuja juureksia ja punaviinikastiketta hienosti. Toki kastikkeeseen oli lorautettu tilkka viiniä!
Pisteet, keskiarvo: 98, 97, 96 ja 97. KA: 97 pistettä.
Päivällä ensin ihan toisenlainen tapahtuma. Anopin panihida.
 

Örfil

Guest
Sama.

Onneksi kuukletin ensiksi, enkä heittänyt mitään pölöhöhuumuria.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ihmiseläimeltä ei elo ilman päihteitä tunnu luonnistuvan. Luulen sen johtuvan pohjimmiltaan lajina oman olemassaolonsa ja varsinkin sen rajallisuuden tiedostamisesta. Yksilötasolla syyt löytyvät huomattavasti pinnemmasta.

Pollista ei oikein löydy itselle sopivaa vaihtoehtoa.
 

hippi

Well-known member
Liittynyt
13.4.2009
Viestit
2657
Työ on huume, johon sortumalla en onneksi ole sieluani saastuttanut.

Jokainen ihminen kaipaa mielekästä tekemistä, mutta mielekäs tekeminen ei ole koskaan työtä vaan harrastamista (amateur = rakastaja, joka tekee asioita rakkaudesta niihin). Työ on epämielekästä tekemistä, raatamista ja orjuutta, jota tehdään vain rahapalkan takia.

(ks. Mark Twainin Tom Sawyer -romaanin kohta, jossa Tom muuttaa aidan maalaamisen työstä harrastukseksi.)

Suomenkin kokoisesta valtiosta löytyy monista erilaisista asioista kiinnostuneita ihmisiä, joilla on erilaisia taipumuksia ja mieltymyksiä, joten kaikkiin tarvittaviin tehtäviin löytynee ihmisiä, joille näiden tehtävien tekeminen on mielekästä ja mieluisaa harrastamista.

Ihanteellisessa yhteiskunnassa kaikki pääsevät tekemään taipumuksiensa mukaisia asioita ja saavat palkkaa harrastamisestaan. Kenenkään ei tarvitse tehdä työtä, ja silti kaikki tarvittavat tehtävät tulevat hoidettua. Ikävä kyllä, Suomi ei ole ihanteellinen yhteiskunta, ja siksi täällä on paljon epämielekkään työn tylsistyttämiä ja huumaamia ihmisiä, työ-huumeen orjia.
 
Ylös