Hymiön lisäysehdotus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aslan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Aslan

Banned
Sijainti
Finland
Kun tuossa vasemman laidan ikonivalikoimassa näyttää olevan vielä tilaa, niin tiedustelen, josko sinne voisi lisätä
center.gif
-smilien!
Kun nyt siellä ei ole varsinaisesti minkäänlaista symbolia, jolla olisi mahdollista purkaa suoranaista aggressiota jotain tiettyä tahoa (esim. Schumi, Ferrari, MTV3 ;)) kohtaan. Tuo olisi siihen juuri omiaan!

Ei minulla muuta...

No, eihän kaikkea voi saada. Timo "Juti" Jutilan sanoin: "Näillä mennään." :ahem:

Jones
UP-hangaround member

Registered: Mar 1999

quote:Originally posted by ml
Ehdotatko uutta hymiötä?

Sellainen jossa hahmolla on otsa kurtussa ja korvista nousee savu

:sam: -hymiö on nyt haussa tälle forumille liitettäväksi muiden sankarihymiöiden joukkoon.

Jacques sanoi:
eipä tehdä tästä futisforum kakkosta.

Mun mielestä nimenomaan tässä on paras vastaus kysymykseen. Jos ei kykene ilmaisemaan itseään ilman tuota "hymiötä". niin ehkä on parempi olla ihan hiljaa.

RK-62 sanoi:
Mun mielestä nimenomaan tässä on paras vastaus kysymykseen. Jos ei kykene ilmaisemaan itseään ilman tuota "hymiötä". niin ehkä on parempi olla ihan hiljaa.

Mun mielestä taas F1-Forum ei uskalla lainata kuningasideoita. Eikä tuo hymiö sitä paitsi ole mikään paskapallofoorumin tuotos joten ei hätää.

Mun mielestä tässä on taas kuningasidea varsin kaukana ja aivan sama mistä se on kotoisin. Tuommoista haistatteluilmapiiriä ei tartte ihan tarkoituksella luoda.

RK-62 sanoi:
Mun mielestä tässä on taas kuningasidea varsin kaukana ja aivan sama mistä se on kotoisin. Tuommoista haistatteluilmapiiriä ei tartte ihan tarkoituksella luoda.
Aivan, kyllä täällä on ilman erillistä yllyttämistäkin välillä turhan pahaa henkilökohtaista herjaa.

RK-62 sanoi:
Joo, sitä on sun toimesta livechatissa ihan tarpeeksi!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.