Hyvää Syntymäpäivää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Frank
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gunnar oli kanssa kova jäbä sveduksi.

Tästä suuresta huippuhetkestä on tänään tasan 12 vuotta:
15_PO_RN.JPG

Moreno olisi kyllä ansainnut useampiakin vastaavanlaisia tilanteita, mieluiten vielä toisin päin kuin tuossa.

Kova oli myös tämän herran suoritus samassa kilpailussa.

12030_rn.jpg

Ja ei, kyseessä ei ole Alesi vaan Aguri Suzuki. :)

Mahtaakohan tuo olla muuten paras japanilaiskuskin sijoitus yksittäisessä kilpailussa? Itse en ainakaan muista muita palkintopallijapseja. Nakajimankin ennätys taisi olla neljäs sija.

Tämän topikin avaaminen on varmaan modeemimiehille yhtä juhlaa... :rolleyes:

Jacques:
Mahtaakohan tuo olla muuten paras japanilaiskuskin sijoitus yksittäisessä kilpailussa?
Juu on, kukaan muu aasialainen ei ole koskaan päässyt pallille ruiskuttelemaan. Sitäpaitsi Agurihan taisi ajaa jopa kisan nopeimman kierroksen, että ei ollut ihan mikään säkäveto pelkästään.

Nonih, nyt pulinat pois ja asiaan!

zanardi.jpg

Tämä mies puhalteli kynttilöitään jo 36 kerran eilen, mutta hidas kun olen taas niin...

Mutta mitähän mahtaa tapahtua kun tämä herran syntymästä tulee maanantaina kuluneeksi 72 vuotta...
Ecclestone+Bernie_1979_xx_.jpg

Maurice Trintignant täytti eilen 85 vuotta. On siinä Bernielläkin melkoinen urakka vielä. wink

195409040_f1store_.jpg

Hänen 56 vuotis synttärinsä on Lauantaina:
Jones+Alan_2002_bmw_07388.jpg

198005027_jmb_2.jpg

Eli kyseessä on siis Alan Jones. :)

Ferrari 4ever:
Myöhäiset onnittelut Ayrtonille. Tuo kuski, joka herätti aikanaan niin paljon närkästystä, että ihastusta. Senna omaa niin paljon Schumille ominaisia elementtejä. Tulinen tempperamentti, rohkea ajotyyli ja niin paljon muuta. Niin Sennaa kuin Schumacheriakin on aina moitittu siitä, että he ajoivat paljon paremmalla kalustolla kuin tallikaverinsa (Senna sai paremman auton, kuin mitä Prostilla oli käytettävissään) ja heidän suorituksiaan on painettu alas sääntöjen rajamailla liikkumisesta. Itse arvostan näitä kahta kuskia eniten koko F1:sten historiassa, jonka läpi olen elänyt. Sankareita onko heitä?
Toisin sanoen paljastit juuri, että kannatat ensi sijaisesti kuskeja, ja vasta sitten tallia... Eli nimimerkkisi Ferrari4ever on harhaanjohtava.... wink

Toistamiseen tänä vuonna Jacques Villeneuve täytti vuosia maanantaina! Tällä kertaa setä ja ikää on tullut kokoon 49 vuotta.

08017_8w.jpg

Peter Collinsin syntymästä tuli keskiviikkona kuluneeksi 71 vuotta. :)
07001_RN.JPG