Zetor
Traktormiäs
Peesaan markoj:tä. OoPeen ja Ellen viestit pilasivat tunnelman. :frown:markoj sanoi:Ulkomaanpellet ja hännystelijät pilas taas asiallisen toikin. :thumbdown
Peesaan markoj:tä. OoPeen ja Ellen viestit pilasivat tunnelman. :frown:markoj sanoi:Ulkomaanpellet ja hännystelijät pilas taas asiallisen toikin. :thumbdown
Peesaan ja hännystelen tätä.Zetor sanoi:Peesaan markoj:tä. OoPeen ja Ellen viestit pilasivat tunnelman. :frown:
Mina ulkomaanpelle peesaan ja hannystelen tata :ahem:Zetor sanoi:Peesaan markoj:tä. OoPeen ja Ellen viestit pilasivat tunnelman. :frown:
Vittu :mad_old:KnowHow sanoi:Onko se yksi päivänsankari nokkautunut kun vitsailtiin sen autokaupoista! Tuu vaan takas, se on hyvä auto ja sä oot loistava kuski. Jämäkkä vaihdekeppi ja kaikki! :thumbup:
Vatkaa sinä vaan sitä jäykkää keppiä, kyllä se siitä notkistuu! Aina on notkistuneet!Moe Szyslak sanoi:Vittu :mad_old:
Sulle saatanan paikaallaanpolkija mä en puhu enää ikuna.
Jep, sitä saa mitä tilaa! :frank:Moe Szyslak sanoi:Vittu :mad_old:
Sulle saatanan paikaallaanpolkija mä en puhu enää ikuna.
markoj sanoi:Pitäskö peesailla?
Peesaan tätä.markoj sanoi:Pitäs vaan päättää ketä kannattaa peesailla.
Letkajenkka ainakin.AJ sanoi:Yrittäkää peesata toisianne. Katsotaan saadaanko aikaiseksi ikiliikkuja.
:frown: Ehkä saataisiin joku kolmanneksi pyöräksi.markoj sanoi:En kyllä lähe Nomin kans, ainakaan kahestaa, YHTÄÄN MIHINKÄÄN!
:jaska:Zetor sanoi:Jep, sitä saa mitä tilaa! :frank:
Turhaan epäilet. Mulla olisi kandinaattikin (ellei pari) jo valittuna.markoj sanoi:Epäilen pahoin.
KetkaFormulanomi sanoi:Turhaan epäilet. Mulla olisi kandinaattikin (ellei pari) jo valittuna.
:doubtful:Zetor sanoi:Peesaan markoj:tä. OoPeen ja Ellen viestit pilasivat tunnelman. :frown: