Hyvää palvelua!

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Mites on PuoliPöhkö, kuinka monta koneellista täytyy pestä ilman onnettomuuksia ennenkuin on taas täydet bonukset pesukonevakuutuksessa?
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Vakuutusklupi! :ahem:
Jep! Voitais vielä perustaa omia vakuutusyhtiöitä. Sä vakuutat mut ja mä vakuutan sut ja niin eespäin kaikki ristiin. Kauhee klupi. Kaikki on vakuutettu. Aamupuuro on vakuutettu. Liian liisterisellä saa heti postiluukusta nipun setelirahaa. Kalantulo mato-ongella on vakuutettu. Pelkät särjet antaa viistonnia per punasilmä. Naamari on vakuutettu. Parranajohaavalla kuittaa puolimilliä vartissa tilille ja viissataa vessapapereihin. Kaikelle hinta. Hienoa. Ja pelkällä soitolla pitää tulla tuohta. Tai oikeestaan klupilaisille toimitetaan joka aamu ovelle puolen metrin pino isoja seteleitä, josta voi sitten päivän vakuutushärdellien mukaisen summan itse käydä raapaisemassa himaan. Ettei luoda turhaa pyrokraattiaa ja kustannuksia.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jep! Voitais vielä perustaa omia vakuutusyhtiöitä. Sä vakuutat mut ja mä vakuutan sut ja niin eespäin kaikki ristiin. Kauhee klupi. Kaikki on vakuutettu. Aamupuuro on vakuutettu. Liian liisterisellä saa heti postiluukusta nipun setelirahaa. Kalantulo mato-ongella on vakuutettu. Pelkät särjet antaa viistonnia per punasilmä. Naamari on vakuutettu. Parranajohaavalla kuittaa puolimilliä vartissa tilille ja viissataa vessapapereihin. Kaikelle hinta. Hienoa. Ja pelkällä soitolla pitää tulla tuohta. Tai oikeestaan klupilaisille toimitetaan joka aamu ovelle puolen metrin pino isoja seteleitä, josta voi sitten päivän vakuutushärdellien mukaisen summan itse käydä raapaisemassa himaan. Ettei luoda turhaa pyrokraattiaa ja kustannuksia.
Eikös sijoitusklupi toimi jo tuohon tapaan?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Jep! Voitais vielä perustaa omia vakuutusyhtiöitä. Sä vakuutat mut ja mä vakuutan sut ja niin eespäin kaikki ristiin. Kauhee klupi. Kaikki on vakuutettu. Aamupuuro on vakuutettu. Liian liisterisellä saa heti postiluukusta nipun setelirahaa. Kalantulo mato-ongella on vakuutettu. Pelkät särjet antaa viistonnia per punasilmä. Naamari on vakuutettu. Parranajohaavalla kuittaa puolimilliä vartissa tilille ja viissataa vessapapereihin. Kaikelle hinta. Hienoa. Ja pelkällä soitolla pitää tulla tuohta. Tai oikeestaan klupilaisille toimitetaan joka aamu ovelle puolen metrin pino isoja seteleitä, josta voi sitten päivän vakuutushärdellien mukaisen summan itse käydä raapaisemassa himaan. Ettei luoda turhaa pyrokraattiaa ja kustannuksia.
Noi voi sitten vielä lyödä samaan pakettiin klubilaisten saamien sakkojen kanssa ja näin syntyy kivoja sijoitustuotteita markkinoitavaksi pien- ja hiukan suuremmillekin sijoittajille. Sopivasti kun saa kuplan kasvamaan niin sijoittajat kusee hunajaa aina kun saavat tiedon klubilaisen saamasta uudesta sakosta tai kodinkoneen kyrvähtämisestä. Sijoitustuotteen nimi voi olla vaikka Sub Par Club's Fine and Insurance Bond, lyhennettynä SPCFIB.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jumankevitation! Mä alankin otteleen pelkkiä vakuutuksia ja lunastelen pikavoittoja puhelinpalvelusta! Nyt on vakuutusyhtiöillä hyvä meininki!
Joo, lievää väkevämpää positiivista hämmästystä kieltämättä herätti tämä tässä nyt kyllä lain.
Todisteet pitää säilyttää 2 vuotta vahinkoilmoituksen jättämisen jälkeen. Kameran tapauksessa se tarkoitti kameran säilyttämistä ja tässä pesukonejupakassa pesukoneen käyttöohjeen ja/tai kuitin säilyttämistä 2 vuotta. Voivat sitten halutessaan tarkastaa että ei olla humbuukattu heitä lain.

Mites on PuoliPöhkö, kuinka monta koneellista täytyy pestä ilman onnettomuuksia ennenkuin on taas täydet bonukset pesukonevakuutuksessa?
Tossa meidän vakuutuskimarassa on tosiaan 24% keskittämisbonus, joka tulee kaikkiin vakuutuksiin (paitsi liikennevakuutukseen). En ole tarkastanut kuinka paljon bonus putoaa vahinkotapauksissa - vai putoaako ylipäätään. Täytyypä vähän kaivella.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tän toikin perusteella vois joku tilastonikkari vetäistä semmosen johtopäätöksen, että tässä maassa saa hyvää palvelua keskimäärin hieman reilun kolmen vuoden välein.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Tän toikin perusteella vois joku tilastonikkari vetäistä semmosen johtopäätöksen, että tässä maassa saa hyvää palvelua keskimäärin hieman reilun kolmen vuoden välein.
Niin että jos kohta napsahtaa hyvää palvelua, niin tietää, että todennäköisesti meneekin about kuus vuotta ennen seuraavaa hyvää palvelua. Voi rauhassa keskittyä palvelutiskeillä olemaan vittuuntunut paskaan palveluun. Että pitäkää tunkkinne! Homot!
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Niin että jos kohta napsahtaa hyvää palvelua, niin tietää, että todennäköisesti meneekin about kuus vuotta ennen seuraavaa hyvää palvelua. Voi rauhassa keskittyä palvelutiskeillä olemaan vittuuntunut paskaan palveluun. Että pitäkää tunkkinne! Homot!
Saa mennä valittamaan palvelusta, jota ei ole edes pyytänyt, saati maksanut!
 
Ylös