Hyvää palvelua!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Muistelin, että täällä olisi ollut jo toikki jossa kehutaan jostain saatua hyvää palvelua, en kuitenkaan searchillakaan sitä löytänyt, joten teen uuden toikin.

Koska tapana on aina ollut haukkua huonosta palvelusta, niin tasapuolisuuden nimissä täytyy kehua myös silloin kun saa hyvää.

Sain tänään Storm Motorsilta kertakaikkiaan loistavaa palvelua. Mulla meni valomaskista lasi halki ja tarvitsen uuden maskin. Puhelimessa oli asiaa tietenkin vaikea selvittää, varsinkin kun kyseessä on vanha malli, joka ei enää kuulu tuotevarastoon. Ei löydy luetteloista, ei mistään, ei tavarantoimittajien listoista jne.
Puhelinneuvottelun jälkeen (juttelin Kari J*****-nimisen henkilön kanssa) päädyimme siihen, että lähetän valokuvan nykyisestä ja katsotaan löytyykö sattumalta vielä samanlainen tai edes vastaaava.
Valokuvan saatuaan kyseinen henkilö oli penkonut varaston läpi ja sieltä löytyikin samanlainen! Hän lähetti vielä sekä siitä, että muista vaihtoehtoisista malleista valokuvat sähköpostiini. Sovin kaupat heti ja menen ensi viikolla hakemaan ihkauuden hiilikuitumaskin Turusta.

Kertakaikkiaan loistavaa palvelua varastonpenkomisineen ja valokuvien lähettämisineen...homma toimi vieläpä nopeasti. Siellä oli selkeästi asennoiduttu malliin "Homma hoidetaan nyt, eikä sitten kun jaksetaan".

Ei ollut edes eka kerta kun olen Stormilta saanut hyvää palvelua, mutta tässä käytettiin jo melko paljon aikaa, vaivaa ja resursseja Stormin päässä ja ansaitsee ehdottomasti maininnan loistavasta palvelusta. :thumbup:
Toivottavasti Stormilta jotkut lukevat tätä, että kiitos menee tätäkin kautta perille...J****aa toki kiitin jo puhelimessa henkilökohtaisesti

Tuollaisten ihmisten kanssa on ilo asioida. :thumbup:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Aika helpolla muuten toi Karin sukunimi selvis kuuklellakin :eek:

Joo, ja Stormin sivuilta. Kyllä sen olisin siihen muuten jättänytkiin, mutta muistaakseni forumin säännöt kieltää moisen kun kyseessä ei kuitenkaan ole mikään julkisuuden henkilö.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Pitääpi kehua Kello ja Kulta Jokinen nimistä kelloliikettä Salossa. Pari vuotta sitten meni kellosta lasi paskaks noin viikkoa ennen Suomeen lähtöä. Kiikutin kellon kiiruulla tohon firmaa vastapäätä olevaan hyvinkin arvostettuun wieniläiseen kello- ja kultaliikkeeseen. Totesivat, että uusi lasi maksaa 75 euroa ja korjaus kestää vähintään kolme viikkoa. Hiukan jouduin pohtimaan, että viittiikö sitä kelloa tolla hinnalla edes korjata, koska mä en siitä muistaakseni edes maksanu kuin joku 100 euroa (oli tosin 50 prosentin tarjouksessa ja ei oo sen kummallisempi kuin Casion nahkaremmillä varustettu Chronograph, mutta on ulkonäkönsä puolesta just semmonen kello, josta itte diggaan). Noh päätin sitten, että olkoot, kerron se vaan kirpasee ja kysäisin, että voisko sen lasin tilata nyt ja mä tuon kellon sitten liikkeeseen, kun lasi on tullut, tarttisin nimittäin lomallakin kelloa ja kyllä tolla rikkinäiselläkin lasilla pärjää. Ei käynny, pitää kuulemma jättää kello välittömästi heille, mitään järjellistä syytä kelloseppä ei kuitenkaan pystynyt vaatimuksensa perusteluksi esittämään, kunhan nyt halus vaan osoittaa mulle kumpi meistä on tärkeempi, hienompi ja muutenkin kaikinpuolin parempi ihminen (ulkomaalainen asiakaskin vielä....). Kiitin ja sanoin, että mietin asiaa. Otin kellon mukaan Suomeen ja Salossa marssin Turuntiellä olevaan Jokinen kelloliikkeeseen ja kerroin huoleni. Kundi katteli kelloa ja sano, että ei tähän lasi maksa kuin 25 euroa (sisältäen työn!) ja että sen lasin joutuu tilaamaan Helsingistä, että eiköhän se viimeistään ylihuomenna oo fiksattu (olis varmaan kyllä kestäny normaalisti pikkusen kauemmin, mutta kerorin, että oon parin päivän kuluttua taas poistumassa maasta, joten kundi pisti tilaukset rullaamaan vähän nopeemmin). Anto vielä odotusajaksi ajaksi laatikonpohjalta jonkun vanhan kellon, ettei tartte ihan ilman kelloa olla liikkeellä. Kerroin rehellisesti, että on aika inhimilliset hinnat sulla, kun Wienin kolleega vaatii kolminkertaista summaa. Pyöritteli kundi päätään, että on perkeleelliset asennushinant öseillä, koska ei toi lasi tosiaan maksa paljon paskaakaan ja tuskin se Itävallassa yhtään sen kalliimpi on kuin Suomessakaan.

Kävi vaan sillai huono tsägä, että se lasi meni muutaman kuukauden kuluttua uudestaan paskaks (kuten edelliselläkin kerralla, onnistuin lyömään kiireessä ranteeni suoraan johonkin kulmaan ja se oli siinä) ja pistinpä kellon laatikonpohjalle odottamaan seuraavaa Suomireissua, en edes viittiny kysyä näiden ösien tarjouksia. Ilman kelloa ei tarttenu elää, koska onhan noita muutama kuitenkin kertyny. No nyt sitten Suomeen lähtiessäni muistin sen kellon ja heitin matkalaukkuun mukaan. Unohdin kuitenkin Suomessa koko asian ja vasta vikana päivänä muistin, että kellokin piti korjauttaa. Kiikutin kellon Jokiselle tai oikeemmin tällä kertaa siihen Plazan haaraliikkeeseen ja sanoin, että jätän fiksattavaksi, mutsi tulee sen sitten joskus hakemaan ja tuo seuraavalla Itävallan reissullaan mukanaan. Tällä kertaa kesti vähän kauemmin, lupasivat kellon viikossa, tosin se oli sitten kuitenkin valmis 4-5 päivässä ja makso tälläkertaa vain 20 euroa :ahem:

Saapi Wienin hienohelmakellosepät haistaa jatkossakin pitkähkön paskan! :eek:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
OoPee sanoi:
Pitääpi kehua Kello ja Kulta Jokinen nimistä kelloliikettä Salossa. Pari vuotta sitten meni kellosta lasi paskaks noin viikkoa ennen Suomeen lähtöä. Kiikutin kellon kiiruulla tohon firmaa vastapäätä olevaan....oli sitten kuitenkin valmis 4-5 päivässä ja makso tälläkertaa vain 20 euroa :ahem:

Saapi Wienin hienohelmakellosepät haistaa jatkossakin pitkähkön paskan! :eek:
Semmosia kusettajia ne on kaikki öyssit!
 

NotShee

?aotuo ätiM
Liittynyt
2.9.2001
Viestit
3313
Sijainti
Lund, Skåne
OoPee sanoi:
Saapi Wienin hienohelmakellosepät haistaa jatkossakin pitkähkön paskan! :eek:
Sinähän ilmeisesti huhujen perusteella tiedät, miten moinen ns. "pitkä" muodostetaan. Vaan mahtaako niin löysä pysyä siihen asti että saat hienoviinikellohelmat haistamaan. :rolleyes:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
NotShee sanoi:
Sinähän ilmeisesti huhujen perusteella tiedät, miten moinen ns. "pitkä" muodostetaan. Vaan mahtaako niin löysä pysyä siihen asti että saat hienoviinikellohelmat haistamaan. :rolleyes:
Olisko jotain kuvaa tai vastaavaa selventämään asiaa, kun en nyt oikein tiedä, mistä on kyse? :(
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Mä en tiedä et lentääks sieltäpäin mitään halpalentoyhtiötä, mutta aika tiukille menee etteikösulle tuu halvemmaks lennättää ite kello Suomeen ja korjauttaa se täällä. Vähän porvarillista ajatella, että lähtee lentokoneella viemään kelloa Suomeen remppaan.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Sammypiru sanoi:
Mä en tiedä et lentääks sieltäpäin mitään halpalentoyhtiötä, mutta aika tiukille menee etteikösulle tuu halvemmaks lennättää ite kello Suomeen ja korjauttaa se täällä. Vähän porvarillista ajatella, että lähtee lentokoneella viemään kelloa Suomeen remppaan.
Ei lennä ellei Air Berliniä ja Fly Nikiä (samaa konetta käyttävät) sellaisiksi haluais kuttua, mutta ensinäkin ne lentää Berliinin kautta (siellä sais venata tuntitolkulla koneenvaihtoa) ja toisekseen niilläkin se edestakainen hinta sit loppujenlopuks kaikkien verojen ja kerosiinilisien jälkeen on halvimmillaankin yli 160 euroa. Varmaan edullisempi ratkaisu olis, kun lähettäis postitse fiksattavaks, se vois jo kannattaakkin.

Mutta siis en mä ny kaikkia Wienin kelloseppiä oo käynny lävitte, varmaan sen jossain sais halvemmallakin kuin tossa Schwödtillä, todennäköisesti ei kuitenkaan parillakympillä.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
OoPee sanoi:
Mutta siis en mä ny kaikkia Wienin kelloseppiä oo käynny lävitte, varmaan sen jossain sais halvemmallakin kuin tossa Schwödtillä, todennäköisesti ei kuitenkaan parillakympillä.
Entäs kolmella kympillä?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Menin tänään fysioterapiaan, mutta olin unohtanut lompakon kotiin eikä ollut parkkimittariin rahaa.:thumbfh:

Kysyin sitten nätisti, josko voisi lainata 2 euroisen, ettei tule sakkoja. Lainasihan tuo.:ahem:

Käsittelyn jälkeen lähdin ajamaan kotiin päin ja poikkesin Prisman ABC-mittarille tankkaamaan. Ihan kuin se lompakko olisi jostakin yht'äkkiä mulle tullut taskuun. Olin Thymä.:jaska:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Yllätyin vakuutusten korvausasioiden vaivattomuudesta tänään eeeeeerittäin positiivisesti. :thumbup:

Vanha pyykkikone kärähti.
Ensimmäinen positiivinen asia oli, että bongasin netistä vakuutusyhtiön puhelinnumeron, johon vahinkoilmoituksia voi jättää suoraan puhelimitse klo 20 saakka :thumbup:

Seuraava positiivinen asia oli korvausasian käsittelyn täydellinen byrokratian puute. Ei pyydetty kuittikopioiden lähettämistä, ei sen kummempia korjauskustannusselvityksiä tai sarjanumerotietoja yms. Ei kerrassaan mitään! :thumbup:

Koneen merkin ja mallin sentään ystävällisesti kysyi ja katsoi koneelta, että korvaussumma on 475 euroa. Kiitti ilmoituksesta ja toivotti parmpaa onnea uuden koneen kanssa. :thumbup:

Hämmästyttävän vaivatonta! "No questions asked"-tason palvelua! :thumbup:
Kertakaikkiaan unbeliveablea.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Yllätyin vakuutusten korvausasioiden vaivattomuudesta tänään eeeeeerittäin positiivisesti. :thumbup:

Vanha pyykkikone kärähti.
Ensimmäinen positiivinen asia oli, että bongasin netistä vakuutusyhtiön puhelinnumeron, johon vahinkoilmoituksia voi jättää suoraan puhelimitse klo 20 saakka :thumbup:

Seuraava positiivinen asia oli korvausasian käsittelyn täydellinen byrokratian puute. Ei pyydetty kuittikopioiden lähettämistä, ei sen kummempia korjauskustannusselvityksiä tai sarjanumerotietoja yms. Ei kerrassaan mitään! :thumbup:

Koneen merkin ja mallin sentään ystävällisesti kysyi ja katsoi koneelta, että korvaussumma on 475 euroa. Kiitti ilmoituksesta ja toivotti parmpaa onnea uuden koneen kanssa. :thumbup:

Hämmästyttävän vaivatonta! "No questions asked"-tason palvelua! :thumbup:
Kertakaikkiaan unbeliveablea.
Entä paljonko sait siitä vanhasta "kärähtäneestä"? :eek:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Entä paljonko sait siitä vanhasta "kärähtäneestä"? :eek:
475 euroa. Kyllähän mä sen tuossa kerroin.
Itse maksoimme siitä 429 euroa.

Että periaatteessa me saatiin pestä pyykkiä lähes 26 kuukutta täysin ilmasella koneella. Ja kaupantekijäisiksi vakuutusyhtiöltä vielä 46 euroa vaivanpalkkaa :D
 
Viimeksi muokattu:

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
475 euroa. Kyllähän mä sen tuossa kerroin.
Itse maksoimme siitä 429 euroa.

Että periaatteessa me saatiin pestä pyykkiä lähes 26 kuukutta täysin ilmasella koneella. Ja kaupantekijäisiksi vakuutusyhtiöltä vielä 46 euroa vaivanpalkkaa :D
Et ottanut deflaatiota huomioon. Pitäisköhän muuten perustaa pesukoneklupi?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
475 euroa. Kyllähän mä sen tuossa kerroin.
Itse maksoimme siitä 429 euroa.

Että periaatteessa me saatiin pestä pyykkiä lähes 26 kuukutta täysin ilmasella koneella. Ja kaupantekijäisiksi vakuutusyhtiöltä vielä 46 euroa vaivanpalkkaa :D
Vakuutuskin oli ilmainen ja rahat jo tilillä? Perkules, hyvää palvelua!
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Jumankevitation! Mä alankin otteleen pelkkiä vakuutuksia ja lunastelen pikavoittoja puhelinpalvelusta! Nyt on vakuutusyhtiöillä hyvä meininki!
 
Ylös