Hyvää Ukon Juhlaa

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vetäkää te vaan kossua lämpimiksenne niitten märkien kokkojenne äärellä, mä kävin just kuntosalilla hikoilemassa :doubtful:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Hähäh. Olikin Tapsa Rautavaaraa. En silti klikkaa sitä toista linkkiä, siellä on kuitenkin Mambaa. Sinänsähän asialla ei ole merkitystä kun mulla kuuluu stereoista Moonspelliä nyt ja tietokone on äänettömällä, mutta ei ole kiva edes nähdä sanasarjaa mamba ja vielä on kesää jäljelläaaargh tossa se taas on!

burb

.
Hähäh. Olikin Tapsa Rautavaaraa. En silti klikkaa sitä toista linkkiä, siellä on kuitenkin Mambaa.
No tämä ainaskin on mambsukkaa, tai jos ei ole niin ainaskin tosi iloista suomipoppia! Pelkkää duuria ja hymyä!

burb

.
Väärä linkki! Rautavaraa oli edelleen. Laitan kanssa sopivan synkähköä juhannukseen sopivaa (jos ei muuten niin synkkyytensä vuoksi) matskua: Viikate - Sirkkelimiehen viitonen, heh, viitonen.
Öö... biisi loppui jossain kolmen minsan kohdalla ja video jatkuu melkein seihtemeen minuuttiin...? Pitäiskö tuolla tulla joku ylläribonus vai teinkö oikein kun katkaisin biisin ja aloin katsomaan por... jalkapalloa?

Vaihtarina lisää suomalaiskansallista ilonaurupositiivisjenkkaa.

Tässä vois olla melkein kisavisa: kuka/ketä löytää kaikkein surullismielisimmän ja alakuloisimman suomalaisbiisin, ja miksi ihmeessä?

EDIT: LATL KIELLETTY! (liian ylivoimainen)

Viimeksi muokattu:
Sijainti
Oslo
Edelleen mukavaa Ukon juhlaa kaikille Forumisteille Oslosta käsin (20.06.14 klo. 19.30).

burb

.
Tässä vois olla melkein kisavisa: kuka/ketä löytää kaikkein surullismielisimmän ja alakuloisimman suomalaisbiisin, ja miksi ihmeessä?
Meneekö yksinpuheluksi? Laitanpa silti Soi vienosti murheeni soiton.
Kakkossäkeistön sanat silkkaa turpaanvetoa. Kolmossäe potkii maassa makaavaa.

1. Kun ärjyivät rannan hyrskyt,
niin kantele vienosti soi, kun ulvoivat
syksyn myrskyt, se kevättä rintahan toi.

2. Vei maailma riemuni soiton ja rintani
rauhan se vei. Ja jos vieläkin kantelo
kaikaa, niin iloa kaiu se ei.

3. Soi vienosti, murheeni soitto, soi
hellästi, kaihoni, soi! Mut hellimmin
helise hälle, joka murheen mun
rintaani toi.

Lunssila

Well-known member
sormilla vilkuteltiin
ja tyhjän lasin reunaan
lusikalla kilkuteltiin

Viimeksi muokattu:

burb

.
Saattaa olla? Poistin tuotokseni harkinnan jälkeen.
Ei suakaan pidä kahlitseman. Tai mielipiteitäns'.

mutta

Soot yhtälailla tärkeä mulle kuin muutkin aktiiviset nimimerkit jotka vuosien varrella ovat tänne eksyneet. Siksi en soisi että tarkoitushakuisesti alat löytämään vittuilua siellä missä on hassuttelua, tai paikassa jossa ei ole edes sitä.

Rauhaa, Rauman mies. Ystäväni. Omalta puoleltani.