Hyvää Ukon Juhlaa

Helmetti

pikkunen poni
:)

Vaan se taitaa olla nyt hyvää yötä min puolesta..
Öitä. Ja hauskaa juhannusta itsekullekin. Eipä tuota mökittömänä tule itse vieteltyä, muitten riesoiksi ei viitti mennä ja sitäpaitti juhannuksena on meluista. Jokin juhannus kävin seurakunnan järjestämällä päihteettömällä kokolla. No ei ihan päihteettä olleet vaan osa tappeli aivan.
Joten parasta kun pysyy sisällä. Paitsi kohta lähden huoltikselle hakeen kaljaa. Kutsun niitä lauantaikaljoiksi, kaikkina muinakin lauantaina on niitä ollut.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tässä vois olla melkein kisavisa: kuka/ketä löytää kaikkein surullismielisimmän ja alakuloisimman suomalaisbiisin, ja miksi ihmeessä?

EDIT: LATL KIELLETTY! (liian ylivoimainen)
Ensteks pari tuollaista "kuihtunut muoviruusu vieressä hanurin haljenneen" -osaston tsibaletta:
Reijo Kallio - Viikonloppuisä
Reijo Kallio - Yksinäinen

ja sitten yks nopeampi, mutta tosi surkuaiheinen ralli:
Maho Neitsyt - Ne ei myyneet mulle viinaa

Itse olen joskus miettinyt, että mikä olis kaikkein eniten kovinta meteliä musiikkiosastolta. En ole oikein kunnon loppupäätelmään päässyt, kun onhan joku Einstürzende Neubautenin paineilmaporailu melko mekkalaa, mutta sitten taas toisaalta esim. Emperorin jokuset kappaleet on aika lähellä puhdasta kaaosta, vaikka vissiin läpisävellettyjä ovatkin.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Ei suakaan pidä kahlitseman. Tai mielipiteitäns'.

mutta

Soot yhtälailla tärkeä mulle kuin muutkin aktiiviset nimimerkit jotka vuosien varrella ovat tänne eksyneet. Siksi en soisi että tarkoitushakuisesti alat löytämään vittuilua siellä missä on hassuttelua, tai paikassa jossa ei ole edes sitä.

Rauhaa, Rauman mies. Ystäväni. Omalta puoleltani.
Joo, ehkä kiivastuin hieman liikaa postauksesta, jonka vuoksi postasin poistamani postauksen. Enkä mää hae vinoilua tarkoitushakuisesti, mutta tässä tapauksessa on olemassa pikkaisen näyttöä siihen miksi arvostelukykyni hetkeksi sumeni. Ei ehkä ihan syyttä, kun katsoo ko. forumistin postaushistoriaa pitkällä kaavalla. Kyllähän hän "syyllistyy" siihen juttuun, mistä pimahdin.

Mutta.

Näillä mennään. Suomussalmen mies. Rauhaa ja kesää.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Näinköhän tässä jäi jälleen kerran joku elämää suurempi hengentuotos näkemättä? Epistä :(
Eikö tänne vois asentaa jonkinlaista jarna- tai hepulivahtia, joka hälyttää sivustolle kun ALKAA TAPAHTUMAAN?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Joo, ehkä kiivastuin hieman liikaa postauksesta, jonka vuoksi postasin poistamani postauksen. Enkä mää hae vinoilua tarkoitushakuisesti, mutta tässä tapauksessa on olemassa pikkaisen näyttöä siihen miksi arvostelukykyni hetkeksi sumeni. Ei ehkä ihan syyttä, kun katsoo ko. forumistin postaushistoriaa pitkällä kaavalla. Kyllähän hän "syyllistyy" siihen juttuun, mistä pimahdin.

Mutta.

Näillä mennään. Suomussalmen mies. Rauhaa ja kesää.
Tosta mun kokonpolttelu ja kossunvetohuitaisustako kiivastuit? Ei muuten, mutta kun näköjään tapahtumat etenivät heti sen kommentin jälkeen, niin en oikein voi välttyä tunteelta, mutta toivoakseni erehdyin.

Kysehän siis oli siitä, että nimenomaan juuri jussina olen täällä joka hemmetin vuosi varsin haikeissa tunnelmissa, siihen aikaan kun liittyy paljon muistoja nimenomaan juuri Suomesta. Oli siis tarkoitettu ymmärrettäväksi juuri toisin kuin siinä luki. Vitutusta keventääkseni menin kuntosalille.

No tuliphan selvitettyä ihan varmuuden vuoksi....

Mickey

Well-known member
tämäkin meni jo

Viimeksi muokattu:

Mickey

Well-known member
tämäkin meni jo

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tosta mun kokonpolttelu ja kossunvetohuitaisustako kiivastuit? Ei muuten, mutta kun näköjään tapahtumat etenivät heti sen kommentin jälkeen, niin en oikein voi välttyä tunteelta, mutta toivoakseni erehdyin.

Kysehän siis oli siitä, että nimenomaan juuri jussina olen täällä joka hemmetin vuosi varsin haikeissa tunnelmissa, siihen aikaan kun liittyy paljon muistoja nimenomaan juuri Suomesta. Oli siis tarkoitettu ymmärrettäväksi juuri toisin kuin siinä luki. Vitutusta keventääkseni menin kuntosalille.

No tuliphan selvitettyä ihan varmuuden vuoksi....
Paskaksi on sun nuoruuden juhannuksetkin jo mennyt. Porukka päällä täällä toppatakeissa ja kukaan ei ole edes hukkunut vielä. Johtuu varmaan siitä, ettei järvistä ole jäät lähteneet vielä.:rolleyes: