Öitä. Ja hauskaa juhannusta itsekullekin. Eipä tuota mökittömänä tule itse vieteltyä, muitten riesoiksi ei viitti mennä ja sitäpaitti juhannuksena on meluista. Jokin juhannus kävin seurakunnan järjestämällä päihteettömällä kokolla. No ei ihan päihteettä olleet vaan osa tappeli aivan.
Vaan se taitaa olla nyt hyvää yötä min puolesta..
Toiset jo heräilleet tässä ja valmiina päivän koitoksiin :doubtful:
Vaan se taitaa olla nyt hyvää yötä min puolesta..
Ei olekaan, se on yks toinen forumisti.Kuvassa ei ole Alppu.
Ensteks pari tuollaista "kuihtunut muoviruusu vieressä hanurin haljenneen" -osaston tsibaletta:Tässä vois olla melkein kisavisa: kuka/ketä löytää kaikkein surullismielisimmän ja alakuloisimman suomalaisbiisin, ja miksi ihmeessä?
EDIT: LATL KIELLETTY! (liian ylivoimainen)
Jaa täällä oli joku kisa menossa. Itsehän laitoin vain juhannustunnelmani.Ihan hyvä (säännöistä viis), mutta pamautan rohkeasti tylymmän triplan:
PMMP - Joutsenet
Y.U.P. - Homo Sapiens Miksiköhän tämä versrio tyrkkäs naamalle, ei ollenkaan se tutuin versio. Ikinä. Kellekkään.
CMX - Vainajala
Koskettava juhannusteko Kemissä: Ihmiset suojasivat joutsenperheen taaperrusta - katso kuvat
Joo, ehkä kiivastuin hieman liikaa postauksesta, jonka vuoksi postasin poistamani postauksen. Enkä mää hae vinoilua tarkoitushakuisesti, mutta tässä tapauksessa on olemassa pikkaisen näyttöä siihen miksi arvostelukykyni hetkeksi sumeni. Ei ehkä ihan syyttä, kun katsoo ko. forumistin postaushistoriaa pitkällä kaavalla. Kyllähän hän "syyllistyy" siihen juttuun, mistä pimahdin.Ei suakaan pidä kahlitseman. Tai mielipiteitäns'.
mutta
Soot yhtälailla tärkeä mulle kuin muutkin aktiiviset nimimerkit jotka vuosien varrella ovat tänne eksyneet. Siksi en soisi että tarkoitushakuisesti alat löytämään vittuilua siellä missä on hassuttelua, tai paikassa jossa ei ole edes sitä.
Rauhaa, Rauman mies. Ystäväni. Omalta puoleltani.
Eikö tänne vois asentaa jonkinlaista jarna- tai hepulivahtia, joka hälyttää sivustolle kun ALKAA TAPAHTUMAAN?Näinköhän tässä jäi jälleen kerran joku elämää suurempi hengentuotos näkemättä? Epistä
Vissiin.:frown: Pitää näköjään itse vetää ne hepulit, että on paikalla silloin kun TAPAHTUU!Onko täältä poistettu useampi viesti?
Tosta mun kokonpolttelu ja kossunvetohuitaisustako kiivastuit? Ei muuten, mutta kun näköjään tapahtumat etenivät heti sen kommentin jälkeen, niin en oikein voi välttyä tunteelta, mutta toivoakseni erehdyin.Joo, ehkä kiivastuin hieman liikaa postauksesta, jonka vuoksi postasin poistamani postauksen. Enkä mää hae vinoilua tarkoitushakuisesti, mutta tässä tapauksessa on olemassa pikkaisen näyttöä siihen miksi arvostelukykyni hetkeksi sumeni. Ei ehkä ihan syyttä, kun katsoo ko. forumistin postaushistoriaa pitkällä kaavalla. Kyllähän hän "syyllistyy" siihen juttuun, mistä pimahdin.
Mutta.
Näillä mennään. Suomussalmen mies. Rauhaa ja kesää.
Paskaksi on sun nuoruuden juhannuksetkin jo mennyt. Porukka päällä täällä toppatakeissa ja kukaan ei ole edes hukkunut vielä. Johtuu varmaan siitä, ettei järvistä ole jäät lähteneet vielä.Tosta mun kokonpolttelu ja kossunvetohuitaisustako kiivastuit? Ei muuten, mutta kun näköjään tapahtumat etenivät heti sen kommentin jälkeen, niin en oikein voi välttyä tunteelta, mutta toivoakseni erehdyin.
Kysehän siis oli siitä, että nimenomaan juuri jussina olen täällä joka hemmetin vuosi varsin haikeissa tunnelmissa, siihen aikaan kun liittyy paljon muistoja nimenomaan juuri Suomesta. Oli siis tarkoitettu ymmärrettäväksi juuri toisin kuin siinä luki. Vitutusta keventääkseni menin kuntosalille.
No tuliphan selvitettyä ihan varmuuden vuoksi....