Vapauttaa kansakunta orastava demokratian ikeestä.Humaania tavoitetta en sitten ole keksinytkään tälle retkelle.
Venäjä ja lähimmäisenrakkaus on ensikerran ihmiskunnan historiassa kirjoitettu samaan lauseeseen.Suur-Venäjän perusta on lähimmäisenrakkaus
Bäckmanin blogi on päivitetty pvm:lle 31.8 mutta tänään se sinne ilmestyi.Yhdysvaltain tärkein tavoite on vetää Venäjän mukaan sotaan Euraasian hajottamiseksi. Siksi Yhdysvallat tekee kaikkensa provosoidakseen Venäjän viemään armeijansa Ukrainaan. Siihen lankaan Venäjä ei ole mennyt eikä mene.
Olen kokenut lähimmäisenrakkautta Venäjällä melkoisesti. Olen myös kirjoittanut siitä muutamiin julkaisuihin (Kalle, Allu ja Mosse?).Venäjä ja lähimmäisenrakkaus on ensikerran ihmiskunnan historiassa kirjoitettu samaan lauseeseen.
Pankaa ylös tämä päivämäärä - 2.9.2014!
http://www.hs.fi/ulkomaat/HS+n%C3%A4ki+todisteita+ven%C3%A4l%C3%A4isjoukoista+It%C3%A4-Ukrainassa/a1409625531226"Olimme menossa todella lähelle Venäjän rajaa, kun näimme vanhan kolhoositilan lähellä kaksi kappaletta uuden mallin T-72-panssarivaunuja", kertoo Petteri Tuohinen. "Panssarivaunut oli varustettu reaktiivipanssareilla ja siitä voi päätellä, että kyseessä on venäläinen panssarivaunu. Venäjä ei myy niitä vielä kenellekään muulle."
Voi luoja...Bäckmanin blogi on päivitetty pvm:lle 31.8 mutta tänään se sinne ilmestyi.
Luen kiihkoa kerätäkseni sen blogit joka päivä
Mitähän tää on vetäny?Novorossija-konferenssi keskittyi Novorossijan meneillään olevan valtionmuodostuksen sosiologiseen ja politologiseen analyysiin. Yhtä mieltä oltiin tietysti siitä, että jäljelle jäänyt tynkä-Ukraina on olemassa vain Yhdysvaltain tukemana vallankaappausjunttana, jonka pääideologia on banderalainen natsismi ja menetelmänä kansanmurha idässä. Käytetiin myös termiä natsi-amerikkalainen miehitys. Edes Hitler ei pyrkinyt tuhoamaan omia kansalaisiaan terroripommituksilla tai murhaamaan säälimättä saksalaisia lapsia. Kiovan fasistijuntalle kansanmurha idässä on sen sijaan tärkein menetelmä.
Toivon todella, että Venäjän kansasta kovin moni ei ajattele tuolla tavoin.Voi luoja...
Mitähän tää on vetäny?
esim. Ittensä köyteen?Mä luulen, että hänen paremminkin tarttis vetää jotain ja äkkiä.
Sittenhän ne voi polkea kaikki siperian soihin. Paitsi ehkä Mihail Aljoshinia.KAIKKI venäläiset ajattelee just noin. Paitsi ehkä Mihail Aljoshin.
Veikkaisin Bäckmanin vedelleen sieniä ja Alpun tarjoamaa Lasolia.Voi luoja...
Mitähän tää on vetäny?
http://www.nytimes.com/2014/09/03/opinion/finlands-lesson-for-ukraine.html?smid=tw-share&_r=1Finland’s Lesson for Ukraine