72
Well-known member
En tiedä, mutta selvitän. Ainakin siellä alakerrassa, jossa viimeksi syötiin, oli niitä telkkareita.72: Tiedätkö tai pystytkö selvittämään näkeekö Medarissa F1 aika-ajot Maxilta?
En tiedä, mutta selvitän. Ainakin siellä alakerrassa, jossa viimeksi syötiin, oli niitä telkkareita.72: Tiedätkö tai pystytkö selvittämään näkeekö Medarissa F1 aika-ajot Maxilta?
OK. Se kabinetti on sit vaan 20 hlölle.Kukaan tuskin huomaa, mutta tästä syömingistä announcement Vapaalle laitettu.
Great! Olin viime syyskuussa sellaisessa medarin kabinetissa (luokkakokous), ja se oli kyllä ihan jees..Varaus on tehty, 11.7. klo. 14.30 alkaen, saadaan 20 hengen kabinetti!!!
(menen itse hieman ennen paikalle, varaus on mun sukunimellä)
-alakertaan ei ollenkaan näy Maxi kanava, joten jos forkkia haluaa nähdä, pitää mennä yläkerran baariin, jonne puolestaan ei saa ruokatarjoilua.
Eli alakerrassa ollaan, kuten viimeksi, mutta nyt vaan kabinetissa, jota henkilökunta suositteli.
Jee, jee!
Toimiikos Katsomo-tunnarit kahdessa koneessa(ip:ssä) yhtäaikaa? Jos saisi toimimaan kahdessa koneessa niin isommalla porukalla olis kait parempi katsella kahdelta ruudulta kisaa...?Veljeni tulee myös.. Eli lisääpä hahmo Veschacher listalle!
Samoin varmistui se, että näemme f1-aika-ajot Williams-in läppärillä. Medarissa on wlan ja Vesalla on Katsomo-tunnarit. :ahem:
sitä en tiedä.. voihan sitä tietty kokeilla.. (voisin kyllä kuvitella että toimis vain yksi kerrallaan, koska muutenhan olis helppo kusettaa) jos ei toimi kuin yksi, niin laittaa toiseen koneeseen sitten livetimingin pyörimään tai kokeilee jotain streamia?Toimiikos Katsomo-tunnarit kahdessa koneessa(ip:ssä) yhtäaikaa? Jos saisi toimimaan kahdessa koneessa niin isommalla porukalla olis kait parempi katsella kahdelta ruudulta kisaa...?
Mulla on vahva veikkaus, mutta en kerro sitä.Tuon mukanani yllätysvieraan.
Runar & Kyllikki?Tuon mukanani yllätysvieraan.
Laita privana veikkaus.Mulla on vahva veikkaus, mutta en kerro sitä.