Hyvinkäälle syömään kartingin jälkeen 11.7.

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Mukana syömingeissä jos vain mahtuu, tulen katsomaan skabaa huomenna..
Mahtuu, pääset suoraan tuohon Andyn tilalle. Lista päivitetty.

Paloitelkaa minut aamunkoitteessa, mutta täytyy jättää sittenkin möötte väliin. Päästäänkin muuttopuuhiin jo viikonloppuna kun talo vapautuu etuajassa. Menee liian myöhäiseksi jos tulen Medariin, jotta saisi jotain konkreettista huomenna vielä tehdyksi muuton eteen
Ei siinä mitään, asiat tärkeysjärjestykseen. Oisin tehnyt samoin.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Veschacher ei pääsekään huomenna! :(

Olen täällä hyvinkäällä, huomasin että tuo oli ihan puolikuolleen näköinen. Kuumetta 38,7 joten hän jää kyllä huomenna kotiin.. Lupasi kuitenkin antaa mulle katsomo-tunnarit joten nähdään formulat.. Varmistin samalla sen, että katsomo toimii tosiaan yhdellä koneella kerrallaan.

Mä hyppään sitten jonkun kyytiin kun lähdetään radalta Medariin.. Radalle tulen kävellen tai juosten.

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Veschacher ei pääsekään huomenna! :(

Olen täällä hyvinkäällä, huomasin että tuo oli ihan puolikuolleen näköinen. Kuumetta 38,7 joten hän jää kyllä huomenna kotiin.. Lupasi kuitenkin antaa mulle katsomo-tunnarit joten nähdään formulat..
Harmin paikka. :frown: Hyvä homma kuitenkin, että nuo tunnukset järjestyy kaikesta huolimatta. Siitä kiitos Veschacherille. :)

72

Well-known member
Soittakaa mulle, kun kisa loppuu.

72

Well-known member
käsken alpun soittamaan jahka A-finaali on käynnissä niin tiedetään aika tarkkaan ETA sillon :)
Sano Alpulle, että laittaa tekstarin heti aluksi, kun tiedätte, ajatteko kolmen vai neljän ryhmissä. Siitäkin vois sitten jotain päätellä.

72

Well-known member
Ruokailumöötte:

Yllätysvieras oli Pikkulikka. Tultiin paikalle 20 minuuttia ennen muita, ja tyttö söikin jo. Alppu istui tytön viereen, ja sai alkupaloja, sekä ylennyksen pallopojaksi. Tyttö esiintyä lallatteli, eikä turhia ujostellut. Oli kiva nähdä vanhoja tuttuja ja uusiakin.

Kun lähdettiin pois, mun korko tarttui portaisiin, kaaduin tyttö sylissä, mutta sain suojattua. Huh.

Makkonen

Guest
Kiitoksia seitenkakkoselle järjestelystä.
Hyvä ettei portaissa sattunut enämpi.

Medarissa tilasin ison piffin, maksoin pienemmästä. En reklamoi asiasta. :eek:

Viimeksi muokattu:

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Ruokailumöötte:

Yllätysvieras oli Pikkulikka. Tultiin paikalle 20 minuuttia ennen muita, ja tyttö söikin jo. Alppu istui tytön viereen, ja sai alkupaloja, sekä ylennyksen pallopojaksi. Tyttö esiintyä lallatteli, eikä turhia ujostellut. Oli kiva nähdä vanhoja tuttuja ja uusiakin.

Kun lähdettiin pois, mun korko tarttui portaisiin, kaaduin tyttö sylissä, mutta sain suojattua. Huh.
Pikkutyttö oli varsinainen ilopilleri! Loi hienoa henkeä huoneeseen :)

Näin tuon portaikkojutun, onneksi mitään ei käynyt :eek!:

KIITOS!

markot

Well-known member
Kiitokset emännille kisan jälkeisistä järjestelyistä, ruoka oli maittavaa mutta palvelu mielestäni ei, jäi hapan maku suuhun, tilatkaa kaikki samaa, maksakaa käteisellä, ym...

Portaikko jäi näkemättä mutta onneksi ei kenellekkään käynyt pahemmin!

Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Kiitokset 72lle ruokailuideasta, oli ihan jees siinä vielä moikata ja haukata.

DW

2009-2016
Kuin myös kiitokset 72:lle, kun järjesti ruokailun. Fiilis oli ihan positiivinen koko päivän johdosta. Siitä kiitokset muille kilpailijoille