kouvotsvoni
Banjottu
SJMRunar & Kyllikki?
Jakopäänhihna?
AJ?
J.Heldenview?
What is this?
SJMRunar & Kyllikki?
Jakopäänhihna?
AJ?
J.Heldenview?
What is this?
Mahtuu, pääset suoraan tuohon Andyn tilalle. Lista päivitetty.Mukana syömingeissä jos vain mahtuu, tulen katsomaan skabaa huomenna..
Ei siinä mitään, asiat tärkeysjärjestykseen. Oisin tehnyt samoin.Paloitelkaa minut aamunkoitteessa, mutta täytyy jättää sittenkin möötte väliin. Päästäänkin muuttopuuhiin jo viikonloppuna kun talo vapautuu etuajassa. Menee liian myöhäiseksi jos tulen Medariin, jotta saisi jotain konkreettista huomenna vielä tehdyksi muuton eteen
Meiän kyytiin mahtunee pari tyyppiä...Mä hyppään sitten jonkun kyytiin kun lähdetään radalta Medariin.. Radalle tulen kävellen tai juosten.
Jos suinkin mahtuu niin......Meiän kyytiin mahtunee pari tyyppiä...
Juu eiköhän onnistu Kattellaan kun keskustaan ruvetaan siirtymään.Jos suinkin mahtuu niin......
Hiahoa! Ei tarvi hölkätä keskustaan.Juu eiköhän onnistu Kattellaan kun keskustaan ruvetaan siirtymään.
Veschacher ei pääsekään huomenna!
Harmin paikka. :frown: Hyvä homma kuitenkin, että nuo tunnukset järjestyy kaikesta huolimatta. Siitä kiitos Veschacherille.Veschacher ei pääsekään huomenna!
Olen täällä hyvinkäällä, huomasin että tuo oli ihan puolikuolleen näköinen. Kuumetta 38,7 joten hän jää kyllä huomenna kotiin.. Lupasi kuitenkin antaa mulle katsomo-tunnarit joten nähdään formulat..
Veikkaan, että menee lähemmäs kolmea..Päivitin listaa. Olettekohan Medarissa jo ennen 14.30 tuolla ajajamäärällä?
~5-6kmKuinka pitkä matka radalta on medariin? n: km?
käsken alpun soittamaan jahka A-finaali on käynnissä niin tiedetään aika tarkkaan ETA sillonSoittakaa mulle, kun kisa loppuu.
Sano Alpulle, että laittaa tekstarin heti aluksi, kun tiedätte, ajatteko kolmen vai neljän ryhmissä. Siitäkin vois sitten jotain päätellä.käsken alpun soittamaan jahka A-finaali on käynnissä niin tiedetään aika tarkkaan ETA sillon
Pikkutyttö oli varsinainen ilopilleri! Loi hienoa henkeä huoneeseenRuokailumöötte:
Yllätysvieras oli Pikkulikka. Tultiin paikalle 20 minuuttia ennen muita, ja tyttö söikin jo. Alppu istui tytön viereen, ja sai alkupaloja, sekä ylennyksen pallopojaksi. Tyttö esiintyä lallatteli, eikä turhia ujostellut. Oli kiva nähdä vanhoja tuttuja ja uusiakin.
Kun lähdettiin pois, mun korko tarttui portaisiin, kaaduin tyttö sylissä, mutta sain suojattua. Huh.