Idols

Wit?

Nonih, eipä mennyt PohjanAkan Jani-valistus hukkaan! wink

Suomen kansa tietää sittenkin!

Olisin halunnut kyllä nähdä Antin ilmeen sen katu-gallupin aikana; "Antti tippuu, ei se osaa laulaa", "Antti, se on ihan huono" jne... :D

patriot

Foorumin senaattori
Ma:
On tuo ohjelma kyllä täysin perseestä, en ikinä menisi lähettämään tekstiviestiä maikkarille tuommoiseen tarkoitukseen vaikken itse laskuani maksakaan. Sen vähän mitä olen pakon edessä vilkaissut, olen huomannut että ne samat kappaleet kuulee muualla paremmin laulettuina joten tervemenoa Idols.
No ei Idolsin kuulukkaan laulaa noita samoja kappaleita, vaan tehdä kokonaan uusi levy! Ja kyllä nyt kaksi finaalissa olevaa osaa oikeasti laulaa!

Kannattaisi katsoa! doubtful

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Tósé ®:
Oletko muistanut ladata taustakuvan suosikistasi?
Hitto, tuon kuvan ku kääntää pystyyn ja rajaa pikkuisen, ni se sopii just näppärästi kännykän näytölle!

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Kävisikö tämä hieman tyylitelty kuva kännykkääsi?

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Mitä eilenkin kuulin Janin laulavan Paratiisia, ja sitten muistelin mm. Baddingin itse, Sakari Kuosmasen ja jopa Ville Valon suorituksia samalla kappaleella, niin ei Janin suoritus samantasoinen ollut.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ma:
Mitä eilenkin kuulin Janin laulavan Paratiisia, ja sitten muistelin mm. Baddingin itse, Sakari Kuosmasen ja jopa Ville Valon suorituksia samalla kappaleella, niin ei Janin suoritus samantasoinen ollut.
Ei eilen äänestettykään parasta Paratiisia vaan Janin, Hannan ja Antin paremmuudesta. Sinulla on ohimennen vilkaistessasi jäänyt merkittäviä pointteja havaitsematta. :cool:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mutta sinänsä pellehommaa, kun on niin monta vinaalia.

Juu. En ole jaksanut enää seurata. Varmasti ihan mielenkiintoista kun monet tuntuvat ottavan nämä niin tosissaan.

Viihteenä ei yllä lähellekään samaan kuin kesällä tulleet Taika-Kukan ja kumppaneiden Suuri Seikkailu. (ja vastaavat ohjelmaformaatit).

Mut, hei, tämä jälkimmäinen oli vain trollia...ei pidä kuitenkaan ottaa sitä trollina. :rolleyes:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
PohjanAkka:
Ma:
Ei eilen äänestettykään parasta Paratiisia vaan Janin, Hannan ja Antin paremmuudesta. Sinulla on ohimennen vilkaistessasi jäänyt merkittäviä pointteja havaitsematta. :cool:
Joo, mutta silti Hanna on mielestäni paras Sakari Kuosmanen-kopio!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Surkuhupaisaa oli lukea SEISKAsta Antin tilitystä hermoromahduksesta ja siitä väsymyksestä, ettei kavereitaan jaksa tavata.

Siis jo tässä vaihessa??? eek! Kisat on vielä kesken ja jätkä(tyttö) on jo ihan hajalla :(

Entäs sitten jo vetäis kuten jotkut 30 vuotta lavoja hinkanneet?

Tai NHL-pelaajat jotka pelaavat joka toinen päivä, ja reissaavat kymmeniä tuhansia maileja vuosittain?

Väsyttäiskö? doubtful

Jami

Well-known member
Sijainti
Pohojanmaa
Kyllä tässä nyt kuulkaa niin kävi että saldorajat petti Antin. :D :D

72

Well-known member
Tuli äänestettyä Jania 14 tekstiviestin voimin.