No ei Idolsin kuulukkaan laulaa noita samoja kappaleita, vaan tehdä kokonaan uusi levy! Ja kyllä nyt kaksi finaalissa olevaa osaa oikeasti laulaa!Ma:
On tuo ohjelma kyllä täysin perseestä, en ikinä menisi lähettämään tekstiviestiä maikkarille tuommoiseen tarkoitukseen vaikken itse laskuani maksakaan. Sen vähän mitä olen pakon edessä vilkaissut, olen huomannut että ne samat kappaleet kuulee muualla paremmin laulettuina joten tervemenoa Idols.
Hitto, tuon kuvan ku kääntää pystyyn ja rajaa pikkuisen, ni se sopii just näppärästi kännykän näytölle!
Ei eilen äänestettykään parasta Paratiisia vaan Janin, Hannan ja Antin paremmuudesta. Sinulla on ohimennen vilkaistessasi jäänyt merkittäviä pointteja havaitsematta.Ma:
Mitä eilenkin kuulin Janin laulavan Paratiisia, ja sitten muistelin mm. Baddingin itse, Sakari Kuosmasen ja jopa Ville Valon suorituksia samalla kappaleella, niin ei Janin suoritus samantasoinen ollut.
Totta turiset. Pelkkää rahastusta. doubtfulFormulanomi:
Mutta sinänsä pellehommaa, kun on niin monta vinaalia.
Joo, mutta silti Hanna on mielestäni paras Sakari Kuosmanen-kopio!PohjanAkka:
Ei eilen äänestettykään parasta Paratiisia vaan Janin, Hannan ja Antin paremmuudesta. Sinulla on ohimennen vilkaistessasi jäänyt merkittäviä pointteja havaitsematta.Ma:
Mitä eilenkin kuulin Janin laulavan Paratiisia, ja sitten muistelin mm. Baddingin itse, Sakari Kuosmasen ja jopa Ville Valon suorituksia samalla kappaleella, niin ei Janin suoritus samantasoinen ollut.
Kyllä olisi!Cinderella007:
*nyyh* Ei Antti olisi saannut tippua.
Senkun katselet vaan!
Niin teen!vermula:
Senkun katselet vaan!
Pistit paremmaksi!Pirita T. Maunula:
Tuli äänestettyä Jania 14 tekstiviestin voimin.