Idols

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Niin vähän kuin tuo asia todellisuudessa minun elämääni hetkauttaa... mutta kuitenkin tuntui tosi mahtavalta! :D

patriot

Foorumin senaattori
Suomen kansa on puhunut pulinat pois! :)

Aivan oikea päätös! Jopa stadilaiset oli samaa mieltä, kun ennen tuloksen julkistamista tehtiin galluppi!

Jape

Well-known member
Huvittaa kuunnella/katsella kun monet naureskelee/kirjoittelee, että kukas sitä nyt tollasta kattelee ja ketä yleensäkään kiinnostaa... :D
Jos yli 400 000 katsojaa kiinnostaa äänestää, niin so not...elämä on laiffii ja musa rokkaa :D

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Niinno ehkä se 400 000 ei mene aivan yksiin kaikkien katsojien kanssa, ja kun voi äänestää montakin kertaa...

Kyl mä veikkaan että noi Idols-finaalit on katsojaluvuilta eniten katsotuin ohjelma perjantaina kolmoselta. Tai noh, ehkä uutisten jälkeen...

vermula

Well-known member
Nyt on kaks hyvää jäljellä, ettei ole väliä kumpi voittaa. ehkä hieman enemmän toivon Hannan voittavan, Jani on vähän mollintuntuinen ja Hanna pirtsakampi :)

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Jos Hannalla olisi taipumusta valita edes hitusen kiinnostavampia kappaleita laulettavakseen, valinta olisi omalta kohdaltani päivänselvä. Jani on ihan ok tyyppi ja ammattitaitoinen peruslaulaja, muttei sen enempää.

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
On tuo ohjelma kyllä täysin perseestä, en ikinä menisi lähettämään tekstiviestiä maikkarille tuommoiseen tarkoitukseen vaikken itse laskuani maksakaan. Sen vähän mitä olen pakon edessä vilkaissut, olen huomannut että ne samat kappaleet kuulee muualla paremmin laulettuina joten tervemenoa Idols.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ma:
On tuo ohjelma kyllä täysin perseestä, en ikinä menisi lähettämään tekstiviestiä maikkarille tuommoiseen tarkoitukseen vaikken itse laskuani maksakaan. Sen vähän mitä olen pakon edessä vilkaissut, olen huomannut että ne samat kappaleet kuulee muualla paremmin laulettuina joten tervemenoa Idols.
Jaa-a. Sun kantsis katsoa tuota ohjelmaa sitten vähän enemmän, koska tuo oli aika typerä mielipide, ainakin mitä finalisiten laulantaa olen seurannut.

Mikko_A

Työtön.
Vissiin se jumala sittenkin on olemassa kun hinttiantti putos! jes!

oltzu

Todella hidas
Sijainti
Oulu
Olin jääkiekon huumassa, enkä äänestänyt ketään. Nyt kuitenkin meni oikeat tyypit jatkoon!