Idols

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Pirita T. Maunula:
Tuli äänestettyä Jania 14 tekstiviestin voimin.
Tätä mä vähän ajattelinkin.

Hannan ja Antin kannattajia on/oli enemmän, mutta Janin kannattajilla (keski-ikäiset) on eniten pätäkkää.

Tuon takia en kyl enää äänestä, sillä onhan aivan typerää että yksi henkilö saa äänestää useamman kuin yhden kerran. Yksin kertaisesti äänestys ei ole validi!

No, kaikkihan sen tietää että idols on maikkarin rahastuskeino, ja siksi en heille rahojani anna. Miksi antaisin? Hehän raiskaavat mäkihypyn ja kauhun sekaisin tuntein odottelen mitä he tekevät Formula ykkösille. En kyllä penniäkään luovuta sille kanavalle.

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Jos nyt on 3 tuntia joutoaikaa ja euron verran löysää rahaa, voitte käydä tsekkaamassa VIP-videon:
Idols VIP-videot sisältävät muun muassa materiaalia, jota et ole nähnyt tv:ssä. Lisäksi näet musiikkiesitykset pidempinä versioina. Astu sisään VIP-maailmaan!

VIP-videoiden hinta on 0,95-1,00 € / selailukerta maksutavasta riippuen. Yhdellä maksulla voit katsoa videoita kolmen tunnin ajan niin paljon kuin haluat. Lisätietoa ja ohjeita.
http://www.mtv3.fi/idols/etusivu.shtml

Jacques

Sijainti
Helsinki
jahas, ja tosehan tietty nauhoittaa nuo videot ja pistää jakoon? wink

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jacques:
Pirita T. Maunula:
Tuli äänestettyä Jania 14 tekstiviestin voimin.
Tätä mä vähän ajattelinkin.

Hannan ja Antin kannattajia on/oli enemmän, mutta Janin kannattajilla (keski-ikäiset) on eniten pätäkkää.
Mä olen vähän erimieltä tästä äänestyksestä ja siitä että raha ratkaisi.

Tuisku aiheutti vain niin voimakkaan reaktion monessa, että olivat valmiit/viitsisivät äänestää Hannaa ja Jania. Esim. itse en ollut aiemmin äänestänyt.

Ja siitä onko nuorisolla pätäkkää, niin ei tarvitse kuin avata Maikkari, Nelonen tai SubTV keskellä yötä, niin hyvinhän nuorilla tuntuu olevan rahaa pistää muutama kymmentä euroa aivan haistapaskajuttuihin siellä. doubtful

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Jacques:
jahas, ja tosehan tietty nauhoittaa nuo videot ja pistää jakoon? wink
Ei niitä voi tallentaa ihan helposti, kun ne tulevat vissiin Realin streamina. Äänikin on lähinnä kuin turistibussissa ja kuva pätkii, jos se on samaa tasoa kuin noissa ilmaisissa pätkissä.

72

Well-known member
Janin äänestäminen ei ollut Antin tai Hannan vastatoimenpide, vaan olen joka kerta äänestänyt Jania sen takia, että se on paras niistä, kerran annoin sympatiaäänen Christianille.

Jania tai Hannaa ei saa kumpaakaan popparikategoriaan, jossa heidän pitäisi laulaa levy-yhtiön valmiita pop-biisejä. Hanna sopisi laulamaan kevyttä, melodista heviä, Jani Suomirokkia.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Se on ns. pitkätukkaheviä. (Bon Jovi, Europe, Metallica yms... kikkurapäät)

72

Well-known member
Jani arvioi iltapäivälehdissä, että baarireissu oli virhe. Olis jättänyt sanomatta, ois sekin unohtunut. Nyt tiukkapipot varmaan tuumii, ettei baarissanotkujasta ole idoliksi. :confused:

Ace17

Acenteella
Mikä pirun baarireissu? :confused:

<small>[ 08-01-2004, 11:14: Message edited by: Ace17 ]</small>

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Minäkään en ole kuullut mitään mistään baarireissusta, mutta ilmeisesti jotku seuraavat minuakin tarkemmin tuon ohjelman. :p

Jacques

Sijainti
Helsinki
Niin mikä sit on kevytheviä?

mun mielestä hevi ja Hanna ei sovi yhteen, mutta kevythevi on aikas tuntematon käsite mulle. Ja jos joku Bon Jovi tai Europe on kevytheviä, niin sit on varmaan Kirka ja Tommi Läntinenkin! wink

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Oli ne aikoja kun Kiss ja Rainbow oli heviä! Ostin meinaan Kissin kokoelman juuri... :rolleyes: Varsin kevyttä se on nykysin.

Ajat ja käsitteet muuttuu :D