juhni
Banned
Suosittelen Vellua viemään tuota asiaa taaksepäin!En tiedä aikooko Vellu viedä tota asiaa eteenpäin, laitoin kuitenkin juhnin kuukaudeksi pihalle tältä forumilta.
Suosittelen Vellua viemään tuota asiaa taaksepäin!En tiedä aikooko Vellu viedä tota asiaa eteenpäin, laitoin kuitenkin juhnin kuukaudeksi pihalle tältä forumilta.
:jaska: :jaska: :jaska:Oikein:thumbup: No saapahan kilpailukieltoa minunkin veikkauksiini sitten..
edi ediJos se ei editoi sitä addressiaan (poista tappouhkausta ja pyydä anteeksi), niin mua ei kiinnosta sen selittelyt.
kimi kimiOnkohan sittenkin niin, että juhni on tuo kimittävä-ääninen pikkupoika taustalla? Vai onko nikki yhteiskäytössä ja Juhani on isän nimi ja osa jutuista on isän kirjoittamia?
Esim. tämä aiemmin mainittu adressi vaikuttaa selvääkin selvemmin isän kannalta kirjoitetulta, vaikka kieli ja lauserakenteet kylläkin ovat erittäin lapsenomaisia. Saattaa siis olla sivistymättömän aikuisenkin kirjoittama. Lapsi kun kuitenkaan harvemmin tulee edes ajatelleeksi moisia asioita vanhempien kannalta.
Jepulis.Jokos juhni bannattiin täysin? Ei näy enää members listissä.
Sori!Meinasin eilen livetä periaatteistani ja käyttää ignorea parinkiin hahmoon. Kertakaikkista kyllästymistä oli.
:thumbup:Jepulis.
Entäs vähiten pisteitä saanut?Tällä foorumilla vois tehdä joka viikko BB-mäisen häätöäänestyksen.
Eniten pisteitä saanut saa ikuisen bannin.
Johan täällä yksi julkkis on väläytellyt http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?do=newreply&p=1111260Suostun ainoastaan jos lisäksi tänne rahdataan joka viikko uusi julkkisvieras.
Saa VIP:t, jos ei jo satu olemaan. Muussa tapauksessa modet tarjoaa bissen.Entäs vähiten pisteitä saanut?
Okei, mä tarjoan.Tarjotkaa ihkusedät mulle VIP, olen köyhä taiteilija. :frown:
Tuossa, ol'hyvä.Tarjotkaa ihkusedät mulle VIP, olen köyhä taiteilija. :frown:
Modet eivät kylläkään perinteisesti ole oluitaan muille jaelleet.Saa VIP:t, jos ei jo satu olemaan. Muussa tapauksessa modet tarjoaa bissen.
Maksakoon mainosmiljuunista.Modet eivät kylläkään perinteisesti ole oluitaan muille jaelleet.