Ignore-listan hahmot

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Eikö olekin aika pölleää asettaa joku hahmo iggeen ja jossain vaiheessa hahmo (ihminen) muuttuu sen verran, että käyttäytyy paremmin, mutta iggessä olleena ei voi mitenkään näyttää muuttuneensa? Mitä jos sallisimme igge-listoilla olleille mahdollisuuden näyttää käytöksensä muutoksen 1 viikon tai 1 kk ajan, ennen kuin voisimme bannata taas ne hahmot?

Minun tapauksessa täytyy siis päästää ne hahmot, jotka pitäisi bannata, sillä minulla bannaus toimii niin, että kirjoituksia tapahtuu paljon enemmän, mitä enämpi bannaan uudet ja vanhat hahmot kirjoittelemaan juttujaan.:rolleyes:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Thunder sanoi:
Eikö olekin aika pölleää asettaa joku hahmo iggeen ja jossain vaiheessa hahmo (ihminen) muuttuu sen verran, että käyttäytyy paremmin, mutta iggessä olleena ei voi mitenkään näyttää muuttuneensa? Mitä jos sallisimme igge-listoilla olleille mahdollisuuden näyttää käytöksensä muutoksen 1 viikon tai 1 kk ajan, ennen kuin voisimme bannata taas ne hahmot?

Minun tapauksessa täytyy siis päästää ne hahmot, jotka pitäisi bannata, sillä minulla bannaus toimii niin, että kirjoituksia tapahtuu paljon enemmän, mitä enämpi bannaan uudet ja vanhat hahmot kirjoittelemaan juttujaan.:rolleyes:
Mulla on edelleen Jason ja Yuri iggessä. Itse sinne halusivat, katsotaan koska jaksais purkaa iggen.:eek:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Mulla on edelleen Jason ja Yuri iggessä. Itse sinne halusivat, katsotaan koska jaksais purkaa iggen.:eek:
Minullakin on kolme 'aktivistia' piilossa. On paljon nopeampi selata ja lukea, kun ei näe kaikkea.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Näistä igge-tyypeistä vois tehdä pollin.

Nimeän ensteks, vaikka henkilön pomottelun vuoksi ja mä en tykkää sen silmistäkään kyllä. Kyseinen henkilö on Moe.

Toiseksi nimeän henkilön, joka on täysin erilainen kuin minä. Iloinen persoona, mutta emme löydä hirveesti yhteisiä puheenaiheita. Hieman pelottavakin jollakin tavalla. Kyseinen henkilö on Ace.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Thunder sanoi:
Eikö olekin aika pölleää asettaa joku hahmo iggeen ja jossain vaiheessa hahmo (ihminen) muuttuu sen verran, että käyttäytyy paremmin, mutta iggessä olleena ei voi mitenkään näyttää muuttuneensa?
Jep, siksipä en harrasta ignorea laisin.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Tänä aamuna katoin toisen iggessä olleen hahmon postauksen BB-toikissa. Saa luvan jäädä iggeen edelleen.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Vellu sanoi:
Tänä aamuna katoin toisen iggessä olleen hahmon postauksen BB-toikissa. Saa luvan jäädä iggeen edelleen.
Mä kans katsoin tuossa taannoin erään erittäin hahmon postauksen iggen takaa kun tämä taas tapansa mukaan tauon jälkeen ilmestyi ilmeisen humalassa mm. UP-toikkiin keskellä yötä eräänä viikonloppuna. (Ei siis ole UP, mutta sinne jostain syystä sillä kertaa ilmestyi) Sai jäädä edelleen iggeen. Ihan silkkaa vittuilua muille forumisteille olivat nekin postaukset. Tai paremminkin avutonta vittuilun yritystä, joka oikeesti ei nolannut kuin kirjoittajansa.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä kans katsoin tuossa taannoin erään erittäin hahmon postauksen iggen takaa kun tämä taas tapansa mukaan tauon jälkeen ilmestyi ilmeisen humalassa mm. UP-toikkiin keskellä yötä eräänä viikonloppuna. (Ei siis ole UP, mutta sinne jostain syystä sillä kertaa ilmestyi) Sai jäädä edelleen iggeen. Ihan silkkaa vittuilua muille forumisteille olivat nekin postaukset. Tai paremminkin avutonta vittuilun yritystä, joka oikeesti ei nolannut kuin kirjoittajansa.
No, kiitos taas tosi paljon, sitä paitsi olin selvin päin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
jps sanoi:
No, kiitos taas tosi paljon, sitä paitsi olin selvin päin.
Jaa, että sä olet niinkun Sörlsessön? Mitä enämpi juo, sitä selväpäisempi on?:doubtful:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä kans katsoin tuossa taannoin erään erittäin hahmon postauksen iggen takaa kun tämä taas tapansa mukaan tauon jälkeen ilmestyi ilmeisen humalassa mm. UP-toikkiin keskellä yötä eräänä viikonloppuna. (Ei siis ole UP, mutta sinne jostain syystä sillä kertaa ilmestyi) Sai jäädä edelleen iggeen. Ihan silkkaa vittuilua muille forumisteille olivat nekin postaukset. Tai paremminkin avutonta vittuilun yritystä, joka oikeesti ei nolannut kuin kirjoittajansa.
Ittehän olin just tuolloin laiminlyömässä perhettäni :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ei minulla ainaskaan ignore toimi, kun kuitenkin näitten kommentteja quotetaan, ja jollei quoteta, niin jännitys vie vallan ja katson mitä sinne ignoren taa on postattu.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Noh, itseänihän ei kiinnosta jos joku igge-listallani oleva jossakin vaiheessa parantaa tapansa. Listan jäsenet voi laskea yhden käden sormilla ja kyseisiä hahmoja ei ole 'tuomittu' mitenkään kevyin perustein tai hetken mielijohteesta. Olkoon siellä vaan, ei miulla ole ikävä.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Vellu sanoi:
Tänä aamuna katoin toisen iggessä olleen hahmon postauksen BB-toikissa. Saa luvan jäädä iggeen edelleen.
Okej.

Ittehän en laita ketään ikkeen...ei siksi, etteikö sille olisi joskus ollut tarvetta vaan siksi, että en kuitenkaan malta olla kurkistamasta iggessä olevan postauksia. :eek: :D
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Formulanomi sanoi:
Okej.

Ittehän en laita ketään ikkeen...ei siksi, etteikö sille olisi joskus ollut tarvetta vaan siksi, että en kuitenkaan malta olla kurkistamasta iggessä olevan postauksia. :eek: :D
Voisko joku kertoo mitä Nomi postas tossa, kun en itse näe kun Nomi on mulla iggessä!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Okej.

Ittehän en laita ketään ikkeen...ei siksi, etteikö sille olisi joskus ollut tarvetta vaan siksi, että en kuitenkaan malta olla kurkistamasta iggessä olevan postauksia. :eek: :D
Valehtelit senkin possu!:mad_old:
 
Ylös