Ignore-listan hahmot

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Formulanomi sanoi:
Okej.

Ittehän en laita ketään ikkeen...ei siksi, etteikö sille olisi joskus ollut tarvetta vaan siksi, että en kuitenkaan malta olla kurkistamasta iggessä olevan postauksia. :eek: :D
*kurkkaa taas*

Mulla oikeesti ei tule edes mielitekoja kattella iggessä olevien postailuja. Joskus ehkä tarve.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Jussi sanoi:
Miksi tämä topikki on ihan tyhjä?!? :confused:
Varmaan täynnä Runarin ja Kapteeni Howdyn jaarituksia.
Ne ei ole mulla jostain syystä koskaan näkyneet :confused:

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti
Eikös igge ole vaan sitä varten että saa sanoo jollekin muulle "laitan sut iggeen", ja näin saa väittelyssä viimeisen sanan. Tai siis toinen luulee että sait viimeisen sanan. Sitten henkisen voiton tuoman riemun myötä päätät vetää hirveet kännit ja tuletkin sitten viiden promillen humalassa f1-forumille vittuilemaan muille. Vittuilun kohteet tietysti puolestaan laittavat sinut muka iggeen, ja henkisen voiton tuoman riemun myötä vetävät hirveet kännit. Tulevat sitten taas puolestaan humalassa vittuilemaan muille, ja näin homma jatkuu loputtomiin niin pitkään kun maailma pyörii.

Vai eikö?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mediaprofeetta sanoi:
Eikös igge ole vaan sitä varten että saa sanoo jollekin muulle "laitan sut iggeen", ja näin saa väittelyssä viimeisen sanan. Tai siis toinen luulee että sait viimeisen sanan. Sitten henkisen voiton tuoman riemun myötä päätät vetää hirveet kännit ja tuletkin sitten viiden promillen humalassa f1-forumille vittuilemaan muille. Vittuilun kohteet tietysti puolestaan laittavat sinut muka iggeen, ja henkisen voiton tuoman riemun myötä vetävät hirveet kännit. Tulevat sitten taas puolestaan humalassa vittuilemaan muille, ja näin homma jatkuu loputtomiin niin pitkään kun maailma pyörii.

Vai eikö?
:ahem: :ahem: :ahem:

Örfil

Guest
Vedin huiput: igutin kaikki ja lopuksi itseni! En näe yhtään mitään koko foorumilla!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jussi sanoi:
Vedin huiput: igutin kaikki ja lopuksi itseni! En näe yhtään mitään koko foorumilla!
JÄKTÄ KUSETTAA!!! EI ITTEÄÄN VOI IGNOROIDA!!! HÄHÄHÄHÄÄÄ!!! JÄIT KIINNI HOUSUT NILKOISSA!!! MAHTAA VITUTTAA!!! AVUTONTA!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ!!!! :D :D :D :D

Digru

Wild Animal
Sijainti
högholmen
Byäääh!!! Mun äiskä ja iskä ei ostanu mulle pikkuautoa kaupasta vaikka mä olin kiltisti kärryissä kokoajan!!! Mä laitoin ne iggeen!!

Vittu että on lapsellista.