Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
WTF :mad_old:Moe Szyslak sanoi:Valehtelit senkin possu!:mad_old:
WTF :mad_old:Moe Szyslak sanoi:Valehtelit senkin possu!:mad_old:
Mä voin quotettaa tän...Runar ja Kyllikki sanoi:Voisko joku kertoo mitä Nomi postas tossa, kun en itse näe kun Nomi on mulla iggessä!
Hyvä. :thumbup: Mut voiksä quotettaa mitä Nomi sano tossa yllä KUN EN NÄE!!Formulanomi sanoi:Mä voin quotettaa tän...
Täsä..Runar ja Kyllikki sanoi:Hyvä. :thumbup: Mut voiksä quotettaa mitä Nomi sano tossa yllä KUN EN NÄE!!
OK: Kiitti! :thumbup:Formulanomi sanoi:Täsä..
*kurkkaa taas*Formulanomi sanoi:Okej.
Ittehän en laita ketään ikkeen...ei siksi, etteikö sille olisi joskus ollut tarvetta vaan siksi, että en kuitenkaan malta olla kurkistamasta iggessä olevan postauksia.
*Peesaa*Runar ja Kyllikki sanoi:OK: Kiitti! :thumbup:
Varmaan täynnä Runarin ja Kapteeni Howdyn jaarituksia.Jussi sanoi:Miksi tämä topikki on ihan tyhjä?!?
:ahem: :ahem: :ahem:Mediaprofeetta sanoi:Eikös igge ole vaan sitä varten että saa sanoo jollekin muulle "laitan sut iggeen", ja näin saa väittelyssä viimeisen sanan. Tai siis toinen luulee että sait viimeisen sanan. Sitten henkisen voiton tuoman riemun myötä päätät vetää hirveet kännit ja tuletkin sitten viiden promillen humalassa f1-forumille vittuilemaan muille. Vittuilun kohteet tietysti puolestaan laittavat sinut muka iggeen, ja henkisen voiton tuoman riemun myötä vetävät hirveet kännit. Tulevat sitten taas puolestaan humalassa vittuilemaan muille, ja näin homma jatkuu loputtomiin niin pitkään kun maailma pyörii.
Vai eikö?
JÄKTÄ KUSETTAA!!! EI ITTEÄÄN VOI IGNOROIDA!!! HÄHÄHÄHÄÄÄ!!! JÄIT KIINNI HOUSUT NILKOISSA!!! MAHTAA VITUTTAA!!! AVUTONTA!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ!!!!Jussi sanoi:Vedin huiput: igutin kaikki ja lopuksi itseni! En näe yhtään mitään koko foorumilla!