Formulanomi sanoi:
Ryynäri ei kyl bruukaa luovuttaa. :eek!:
Viksuhan se ei ole, mutta sillä on paljon puhelinnumeroita joista voi varmistaa erinäisiä asioita. (Eiku on se viksukin, mutta sitä ei parane myöntää)
Joo, paha luovuttaa ja hävitä kun en ole vielä kilpailuahan huomannut. Muutenkin mun mielestä asenne "voittaa tai hävitä keskustelu" on todella outo. Ainakaan itse en ole täällä kilpailemassa mistään. Jarna on silti lähes aina kivaa.
Toi meni naulan kantaan, että fiksu en ole mutta hyvä soittelemaan ja tarkistamaan asioita. Kun tarpeeks uskottavalta tasolta asian selvittää, on melkosen turvallinen olo sen suhteen ettei levitä väärää tietoa.
Itse en sinänsä tiedä jurrikaan muusta kuin koodauksesta, moottoritekniikasta ja esim. autoista ja moottoripyöristä. Niissä olen varmuudella asiantuntijakastia ihan jo koulutuksenkin takia. Harrastusten (entisten ja nykyisten) ja entisten ammattien vuoksi sitten mm. ampuma-aseista, jääkiekosta, koirien koulutuksesta ja musiikista.
Melkeinpä kaikki asiat noiden asioiden ulkopuolelta täytyy joltain tietävämmältä taholta tarkastaa jos oikein tosissaan jarnata aletaan.