Ignore-listan hahmot

haju

Banned
Mickey sanoi:
Aika perseilyä..ei mulla oo ketään iggessä, eikä tule. Neiti-ihmisiä tällaiset ignoren harrastelijat... :D
Et siis pidä neiti-ihmisistä. Viittaus perseilyyn enteilikin jotain sen suuntaista.

Digru

Wild Animal
Sijainti
högholmen
Mitä tässä .:thumbfh: aikansa on ziigaillu hemmojen röpinäää niin ruunari on olevinaan vitunki fiksu mut aika useesti luovuttaa ja toteaa itsensä hävinneeksi

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Digru sanoi:
Mitä tässä .:thumbfh: aikansa on ziigaillu hemmojen röpinäää niin ruunari on olevinaan vitunki fiksu mut aika useesti luovuttaa ja toteaa itsensä hävinneeksi
Ryynäri ei kyl bruukaa luovuttaa. :eek!:

Viksuhan se ei ole, mutta sillä on paljon puhelinnumeroita joista voi varmistaa erinäisiä asioita. (Eiku on se viksukin, mutta sitä ei parane myöntää)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Formulanomi sanoi:
Ryynäri ei kyl bruukaa luovuttaa. :eek!:

Viksuhan se ei ole, mutta sillä on paljon puhelinnumeroita joista voi varmistaa erinäisiä asioita. (Eiku on se viksukin, mutta sitä ei parane myöntää)

Joo, paha luovuttaa ja hävitä kun en ole vielä kilpailuahan huomannut. Muutenkin mun mielestä asenne "voittaa tai hävitä keskustelu" on todella outo. Ainakaan itse en ole täällä kilpailemassa mistään. Jarna on silti lähes aina kivaa.

Toi meni naulan kantaan, että fiksu en ole mutta hyvä soittelemaan ja tarkistamaan asioita. Kun tarpeeks uskottavalta tasolta asian selvittää, on melkosen turvallinen olo sen suhteen ettei levitä väärää tietoa.
Itse en sinänsä tiedä jurrikaan muusta kuin koodauksesta, moottoritekniikasta ja esim. autoista ja moottoripyöristä. Niissä olen varmuudella asiantuntijakastia ihan jo koulutuksenkin takia. Harrastusten (entisten ja nykyisten) ja entisten ammattien vuoksi sitten mm. ampuma-aseista, jääkiekosta, koirien koulutuksesta ja musiikista.
Melkeinpä kaikki asiat noiden asioiden ulkopuolelta täytyy joltain tietävämmältä taholta tarkastaa jos oikein tosissaan jarnata aletaan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
haju sanoi:
Dominic oli ensimmäinen listallani. Tuo animoitu avatar on äärimmäisen ärsyttävä. Ylipitkät ja boldatut sigut ovat myös ärsyttäviä. Ensimmäisenä näistä tulee mieleen Formulanomi, OoPee, Runkku ja AJ. Eivät kuitenkaan vielä pääse Dominicin seuraan.
JUUU-HUUUU! *vilkuti* ;)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Sigun suositeltu maksimipituus nyysseissä netiketin mukaan on neljä tekstiriviä.
Mun mielestä se on ihan hyvä ohjenuora täälläkin ja sitä ole pyrkinyt noudattamaan. Tietty jos joku laskee nuo tyhjät rivit välissä tekstiriveiksi, niin se on sit voivoi.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Mun sigu on ylipitkä ja boldattu? :doubtful: :doubtful: :doubtful:
Älä vitussa ala hajulle(aka Stig Helmer aka Jakopään hihna) väittää vastaan. Se on nähty mitä leimaamista ja nokittelua se on sen jälkeen joka paikassa jossa vaan on tilaisuus. Myönnä nyt vaan kuin mies, että sulla on ylipitkä, boldattu sigu. :frank:

haju

Banned
OoPee sanoi:
Mun sigu on ylipitkä ja boldattu? :doubtful: :doubtful: :doubtful:
Oho, muistin väärin. Sori. Ei sattunut sun postauksiakaan silmiin, että olis voinut tarkistaa. :frank:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Korjaapas nyt OoPee se sigusi ja vähän äkkiä. :mad: Alkaa nyppiä tollanen ylipitkä, boldattu sigu.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Itsekin hajun iloksi muokkasin sigua. Jos vaikka pääsisin hajun igge-listaan, jota pitäisin ihan positiivisena asiana. Koko ignore-listaa en siihen viitsinyt laittaa....perkele boldaus näemmä unhottu. :(