OoPee
Nuori ikäisekseen
*vaatii bannia solvauksesta ja kunnian loukkauksesta*haju sanoi:Oho, muistin väärin. Sori. Ei sattunut sun postauksiakaan silmiin, että olis voinut tarkistaa. :frank:
*vaatii bannia solvauksesta ja kunnian loukkauksesta*haju sanoi:Oho, muistin väärin. Sori. Ei sattunut sun postauksiakaan silmiin, että olis voinut tarkistaa. :frank:
Mä jo klikkailin "Report Bad Postia" ja kantelin modeille epäsopivasta käytöksestä. Seuraavaks vois paskantaa housuihin kuten muutkin vastaavaa klikkailua enämpi harrastavat tekevät.OoPee sanoi:*vaatii bannia solvauksesta ja kunnian loukkauksesta*
Mielestäni tyhjätkin rivit on tässä tapauksessa syytä laskea mukaan.Runar ja Kyllikki sanoi:Sigun suositeltu maksimipituus nyysseissä netiketin mukaan on neljä tekstiriviä.
Mun mielestä se on ihan hyvä ohjenuora täälläkin ja sitä ole pyrkinyt noudattamaan. Tietty jos joku laskee nuo tyhjät rivit välissä tekstiriveiksi, niin se on sit voivoi.
Ma olin kylla kannissa, mutta kun olen UP niin ei kai toi sitten mina ollut... :frown:Runar ja Kyllikki sanoi:Mä kans katsoin tuossa taannoin erään erittäin hahmon postauksen iggen takaa kun tämä taas tapansa mukaan tauon jälkeen ilmestyi ilmeisen humalassa mm. UP-toikkiin keskellä yötä eräänä viikonloppuna. (Ei siis ole UP, mutta sinne jostain syystä sillä kertaa ilmestyi) Sai jäädä edelleen iggeen. Ihan silkkaa vittuilua muille forumisteille olivat nekin postaukset. Tai paremminkin avutonta vittuilun yritystä, joka oikeesti ei nolannut kuin kirjoittajansa.
Kyllahan toi tietty on aika lapsellista. Eikohan kannattais ottaa ne sielta pois.Digru sanoi:Byäääh!!! Mun äiskä ja iskä ei ostanu mulle pikkuautoa kaupasta vaikka mä olin kiltisti kärryissä kokoajan!!! Mä laitoin ne iggeen!!
Vittu että on lapsellista.
Niin, voit olla oikeassa. Sinänsä kaksipiippuinen juttu, että vaikka sigu olisi vain rivin mittainen, niin sen alapuolelle tule tyhjiä rivejä avattaren vuoksi.Ace17 sanoi:Mielestäni tyhjätkin rivit on tässä tapauksessa syytä laskea mukaan.
Soot iggessä enkä ota IKUNA SUA POIS SIELTÄ!!Myllis sanoi:Ma olin kylla kannissa, mutta kun olen UP niin ei kai toi sitten mina ollut... :frown:
Kiitos, tuo lyhennetty näyttää paljon paremmalta. :thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:Itsekin hajun iloksi muokkasin sigua.
Moe is back! \o/Moe Szyslak sanoi:Pistin moderaattorit iggeen.:ahem:
Katos käppyrä pärkkele! Teretulemast takasinMoe Szyslak sanoi:Pistin moderaattorit iggeen.:ahem:
Tervetuloa. Olipa muuten aika pitkä viikko - tai ainakin se tuntui siltä.Moe Szyslak sanoi:Pistin moderaattorit iggeen.:ahem:
Mut sä oot niiden buddy-listalla että ei toi mitään vaikuta!Moe Szyslak sanoi:Pistin moderaattorit iggeen.:ahem:
Vellu sanoi:voi mua poloista kun mua nyt rangaistaan tuolla tavoin!
Ihan mielenkiinnosta, että miksi juuri me? Joku vois quotettaa tän Flätt Aut:lle
Ai Moe on tullut takaisin! :alppu:Moe Szyslak sanoi:Jason Voorhees ja Yuri vielä edelleen. Ei paljoa mieli muuttunut 'katumusviikon' aikana.
Oli perskele pakko lukea kun oli questina sisällä.:jaska: :nope: