Ignore-listan hahmot

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
haju sanoi:
Oho, muistin väärin. Sori. Ei sattunut sun postauksiakaan silmiin, että olis voinut tarkistaa. :frank:
*vaatii bannia solvauksesta ja kunnian loukkauksesta* :mad:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
*vaatii bannia solvauksesta ja kunnian loukkauksesta* :mad:
Mä jo klikkailin "Report Bad Postia" ja kantelin modeille epäsopivasta käytöksestä. Seuraavaks vois paskantaa housuihin kuten muutkin vastaavaa klikkailua enämpi harrastavat tekevät.

Ace17

Acenteella
Runar ja Kyllikki sanoi:
Sigun suositeltu maksimipituus nyysseissä netiketin mukaan on neljä tekstiriviä.
Mun mielestä se on ihan hyvä ohjenuora täälläkin ja sitä ole pyrkinyt noudattamaan. Tietty jos joku laskee nuo tyhjät rivit välissä tekstiriveiksi, niin se on sit voivoi.
Mielestäni tyhjätkin rivit on tässä tapauksessa syytä laskea mukaan.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä kans katsoin tuossa taannoin erään erittäin hahmon postauksen iggen takaa kun tämä taas tapansa mukaan tauon jälkeen ilmestyi ilmeisen humalassa mm. UP-toikkiin keskellä yötä eräänä viikonloppuna. (Ei siis ole UP, mutta sinne jostain syystä sillä kertaa ilmestyi) Sai jäädä edelleen iggeen. Ihan silkkaa vittuilua muille forumisteille olivat nekin postaukset. Tai paremminkin avutonta vittuilun yritystä, joka oikeesti ei nolannut kuin kirjoittajansa.
Ma olin kylla kannissa, mutta kun olen UP niin ei kai toi sitten mina ollut... :frown:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Digru sanoi:
Byäääh!!! Mun äiskä ja iskä ei ostanu mulle pikkuautoa kaupasta vaikka mä olin kiltisti kärryissä kokoajan!!! Mä laitoin ne iggeen!!

Vittu että on lapsellista.
Kyllahan toi tietty on aika lapsellista. Eikohan kannattais ottaa ne sielta pois.
Se on ihailtavaa etta koko perhe on forumilla, sita kannattaa jatkaa. :thumbup:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Ace17 sanoi:
Mielestäni tyhjätkin rivit on tässä tapauksessa syytä laskea mukaan.
Niin, voit olla oikeassa. Sinänsä kaksipiippuinen juttu, että vaikka sigu olisi vain rivin mittainen, niin sen alapuolelle tule tyhjiä rivejä avattaren vuoksi.
Eli "ylipitkällä" sigulla vain täytetään tuo tyhjä tila.

Viimeksi muokattu:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
:eek: voi mua poloista kun mua nyt rangaistaan tuolla tavoin!

Ihan mielenkiinnosta, että miksi juuri me? Joku vois quotettaa tän Flätt Aut:lle ;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jason Voorhees ja Yuri vielä edelleen. Ei paljoa mieli muuttunut 'katumusviikon' aikana.:D

Oli perskele pakko lukea kun oli questina sisällä.:jaska: :nope:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Moe Szyslak sanoi:
Jason Voorhees ja Yuri vielä edelleen. Ei paljoa mieli muuttunut 'katumusviikon' aikana.:D

Oli perskele pakko lukea kun oli questina sisällä.:jaska: :nope:
Ai Moe on tullut takaisin! :alppu:

Mikä "katumusviikko"? On se ihan yksi lysti jos joku ei halua lukea viestejäni.