Ignore-listan hahmot

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Kyllä mä vähän sovittelen, kun säännöt ei ole kaikille samat.:ahem:
No tästä varmaan ei kannata täällä ryhtyä jarnaamaan, tuolla ylläpidon puolella näköjään on homma jo lähdössä hyvää vauhtia käyntiin. Menee vaan hyvä jarna hukkaan, jos sen pirstoo useampaan toikkiin :thumbdown

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
No tästä varmaan ei kannata täällä ryhtyä jarnaamaan, tuolla ylläpidon puolella näköjään on homma jo lähdössä hyvää vauhtia käyntiin. Menee vaan hyvä jarna hukkaan, jos sen pirstoo useampaan toikkiin :thumbdown
Aivan.:ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Trullinkaasu ja Jason Voorhees mäni just, vittu noita tekopirteitä toistensa kaksoisnikkejä jaksa katsoa. Kattoo näenkö veikkauksiaan sitten vai en.

Viimeksi muokattu:

Trullinkaasu

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Trullinkaasu ja Jason Voorhees mäni just, vittu noita tekopirteitä toistensa kaksoisnikkejä jaksa katsoa. Kattoo näenkö veikkauksiaan sitten vai en.
Murrosikä alkanut tänään?

Nick

sadasseitsemäs
Sijainti
Tampere
Kouvo ensimmäisellä sivulla sanoi:
Ei minulla ainaskaan ignore toimi, kun kuitenkin näitten kommentteja quotetaan, ja jollei quoteta, niin jännitys vie vallan ja katson mitä sinne ignoren taa on postattu.
Kouvo tällä sivulla sanoi:
:eek:

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Mediaprofeetta sanoi:
Mä en sitä jaksanut laittaa ignoreen kun ne provot oli niin säälittäviä. Varmaan juuri siksi ei ole banneja saanutkaan kun ketään ei edes kiinnosta.
Kummasti niihin vastaillaan kuitenkin ja syntyy ne rasittavat sanasodat. :nope:

Ne keskustelut menee aina näin:

-Kimifani: S**TANAN PR-*******!!!!!
-Provo: Aivan säälittävää puhetta fanilta, joka kannustaa kuskia joka ei osaa edes ajaa varikolle! Olette vain kateellisia koska Hamilton voittaa mestaruuden ennen Räikköstä...
-Kimifani: Aijaa, Hamilton on onkin Bernien lellikki jonka mestaruudesta on sovittu etukäteen ja jonka pelkästä ohittamisesta saa varikonläpiajorangaistuksen!
Jne...

Ei tuota kestä Erkkikään. :yuck: