OoPee
Nuori ikäisekseen
Ei kai täällä vaan sovitella marttyyrin viittaa?Moe Szyslak sanoi:En, kun olin bannissa asiasta josta vain tarkkaan valitut saavat bannin. :ahem:
Ei kai täällä vaan sovitella marttyyrin viittaa?Moe Szyslak sanoi:En, kun olin bannissa asiasta josta vain tarkkaan valitut saavat bannin. :ahem:
Kyllä mä vähän sovittelen, kun säännöt ei ole kaikille samat.:ahem:OoPee sanoi:Ei kai täällä vaan sovitella marttyyrin viittaa?
No tästä varmaan ei kannata täällä ryhtyä jarnaamaan, tuolla ylläpidon puolella näköjään on homma jo lähdössä hyvää vauhtia käyntiin. Menee vaan hyvä jarna hukkaan, jos sen pirstoo useampaan toikkiin :thumbdownMoe Szyslak sanoi:Kyllä mä vähän sovittelen, kun säännöt ei ole kaikille samat.:ahem:
Aivan.:ahem:OoPee sanoi:No tästä varmaan ei kannata täällä ryhtyä jarnaamaan, tuolla ylläpidon puolella näköjään on homma jo lähdössä hyvää vauhtia käyntiin. Menee vaan hyvä jarna hukkaan, jos sen pirstoo useampaan toikkiin :thumbdown
Murrosikä alkanut tänään?kouvotsvoni sanoi:Trullinkaasu ja Jason Voorhees mäni just, vittu noita tekopirteitä toistensa kaksoisnikkejä jaksa katsoa. Kattoo näenkö veikkauksiaan sitten vai en.
Kouvo ensimmäisellä sivulla sanoi:Ei minulla ainaskaan ignore toimi, kun kuitenkin näitten kommentteja quotetaan, ja jollei quoteta, niin jännitys vie vallan ja katson mitä sinne ignoren taa on postattu.
Kouvo tällä sivulla sanoi:Trullinkaasu ja Jason Voorhees mäni just, vittu noita tekopirteitä toistensa kaksoisnikkejä jaksa katsoa. Kattoo näenkö veikkauksiaan sitten vai en.
Tuon tuplanikin postauksia ei kyllä ole tehnyt mieli kurkkia.Nick sanoi:
ei se mitäänVellu sanoi:Anteeks.
Ei muakaan haittaa...enää.Nick sanoi:ei se mitään
Vieläkö se kirjoittelee täysin oikeuksin? Kummastelen..ONHAN HÄN KIMIÄ VASTAAN!!PekPoy sanoi:F1-puolella vaikuttanut hahmo cccp on ignoressa ollut nyt jo tovin. Ensimmäinen laatuaan.
Kummasti niihin vastaillaan kuitenkin ja syntyy ne rasittavat sanasodat. :nope:Mediaprofeetta sanoi:Mä en sitä jaksanut laittaa ignoreen kun ne provot oli niin säälittäviä. Varmaan juuri siksi ei ole banneja saanutkaan kun ketään ei edes kiinnosta.
Voi harmi kun en näe näitä stigun kommentteja. :tongue: :tongue:Jason Voorhees sanoi:This message is hidden because Jason Voorhees is on your ignore list.
Itsekin harmittelenJacques sanoi:Voi harmi kun en näe näitä stigun kommentteja. :tongue: :tongue:
Koko ajan mulle vittuillaan.Jacques sanoi:Voi harmi kun en näe näitä stigun kommentteja. :tongue: :tongue:
Sinun pitää palkata joku quotettamaan jokainen viestisi, niin edes ignore ei estä ihmisiä näkemästä mitä kirjoitatJason Voorhees sanoi:Koko ajan mulle vittuillaan.