OoPee
Nuori ikäisekseen
Ei kai täällä vaan sovitella marttyyrin viittaa?Moe Szyslak sanoi:En, kun olin bannissa asiasta josta vain tarkkaan valitut saavat bannin.:ahem:
Ei kai täällä vaan sovitella marttyyrin viittaa?Moe Szyslak sanoi:En, kun olin bannissa asiasta josta vain tarkkaan valitut saavat bannin.:ahem:
Kyllä mä vähän sovittelen, kun säännöt ei ole kaikille samat.:ahem:OoPee sanoi:Ei kai täällä vaan sovitella marttyyrin viittaa?![]()
No tästä varmaan ei kannata täällä ryhtyä jarnaamaan, tuolla ylläpidon puolella näköjään on homma jo lähdössä hyvää vauhtia käyntiin. Menee vaan hyvä jarna hukkaan, jos sen pirstoo useampaan toikkiin :thumbdownMoe Szyslak sanoi:Kyllä mä vähän sovittelen, kun säännöt ei ole kaikille samat.:ahem:
Aivan.:ahem:OoPee sanoi:No tästä varmaan ei kannata täällä ryhtyä jarnaamaan, tuolla ylläpidon puolella näköjään on homma jo lähdössä hyvää vauhtia käyntiin. Menee vaan hyvä jarna hukkaan, jos sen pirstoo useampaan toikkiin :thumbdown
Murrosikä alkanut tänään?kouvotsvoni sanoi:Trullinkaasu ja Jason Voorhees mäni just, vittu noita tekopirteitä toistensa kaksoisnikkejä jaksa katsoa. Kattoo näenkö veikkauksiaan sitten vai en.
Kouvo ensimmäisellä sivulla sanoi:Ei minulla ainaskaan ignore toimi, kun kuitenkin näitten kommentteja quotetaan, ja jollei quoteta, niin jännitys vie vallan ja katson mitä sinne ignoren taa on postattu.
Kouvo tällä sivulla sanoi:Trullinkaasu ja Jason Voorhees mäni just, vittu noita tekopirteitä toistensa kaksoisnikkejä jaksa katsoa. Kattoo näenkö veikkauksiaan sitten vai en.
Tuon tuplanikin postauksia ei kyllä ole tehnyt mieli kurkkia.Nick sanoi:
ei se mitäänVellu sanoi:Anteeks.
Ei muakaan haittaa...enää.Nick sanoi:ei se mitään
Vieläkö se kirjoittelee täysin oikeuksin? Kummastelen..ONHAN HÄN KIMIÄ VASTAAN!!PekPoy sanoi:F1-puolella vaikuttanut hahmo cccp on ignoressa ollut nyt jo tovin. Ensimmäinen laatuaan.
Kummasti niihin vastaillaan kuitenkin ja syntyy ne rasittavat sanasodat. :nope:Mediaprofeetta sanoi:Mä en sitä jaksanut laittaa ignoreen kun ne provot oli niin säälittäviä. Varmaan juuri siksi ei ole banneja saanutkaan kun ketään ei edes kiinnosta.
Voi harmi kun en näe näitä stigun kommentteja. :tongue: :tongue:Jason Voorhees sanoi:This message is hidden because Jason Voorhees is on your ignore list.
Itsekin harmittelenJacques sanoi:Voi harmi kun en näe näitä stigun kommentteja. :tongue: :tongue:
Koko ajan mulle vittuillaan.Jacques sanoi:Voi harmi kun en näe näitä stigun kommentteja. :tongue: :tongue:
Sinun pitää palkata joku quotettamaan jokainen viestisi, niin edes ignore ei estä ihmisiä näkemästä mitä kirjoitatJason Voorhees sanoi:Koko ajan mulle vittuillaan.