Lancer
Realisti
Sshh! Se oli provo jolla ne saadaan lopettamaan!J.Hunt sanoi:Edit: ai buddy-listaan, my bad.
Sshh! Se oli provo jolla ne saadaan lopettamaan!J.Hunt sanoi:Edit: ai buddy-listaan, my bad.
Ja jutusteluun liittyy vielä kouvotsoni :thumbup:kouvotsvoni sanoi:J.Hunt, Jason Voorhees, Trullinkaasu.. Siinähän tuo hahmo keskenään äskenkin näemmä kirjoitellut. Paskan vitut, että kiinnostaa.
jepJ.Hunt sanoi:Ja jutusteluun liittyy vielä kouvotsoni :thumbup:
Sammiosta.kouvotsvoni sanoi:Twitter.. Mistä näitä sikiää?
Panis-Takagi sanoi:Menkää vapaan spämmärit ihan oikeasti töihin. Pidätte täällä jotain chat-siskojen rinkiä johon listaatte asiakirjoittajien nimiä teidän pilipalicharteillenne jotta virtuaalipili kasvaa. Esimerkiksi minä olen kirjoittanut paljon asiakirjoituksia F1- ja F1-vapaalle mutta entä te? Kouvotsoninkin viimeisin asiakirjoitus lähtenyt varmaan joskus 2001...
No, ihan sama minulle. Piehtaroikaa vielä Häkkis 98 99 - lakanoissanne jos se siltä kerran tuntuu. Me asiakirjoittajat kuitenkin menemme eteenpäin ja samalla jätämme teidät omaan, alhaiseen arvoonne.
Itse aiheeseen: Yritin laittaa Bobakkia ignoreen mutta eipä homppeli suostu siihen menemään:alppu:
Just. Asiaa jo 89 postauksen verran. Onhan siinä jo enämpi kuin mulla, joten ei pitäis mollata...Panis-Takagi sanoi:Menkää vapaan spämmärit ihan oikeasti töihin. Pidätte täällä jotain chat-siskojen rinkiä johon listaatte asiakirjoittajien nimiä teidän pilipalicharteillenne jotta virtuaalipili kasvaa. Esimerkiksi minä olen kirjoittanut paljon asiakirjoituksia F1- ja F1-vapaalle mutta entä te? Kouvotsoninkin viimeisin asiakirjoitus lähtenyt varmaan joskus 2001...
No, ihan sama minulle. Piehtaroikaa vielä Häkkis 98 99 - lakanoissanne jos se siltä kerran tuntuu. Me asiakirjoittajat kuitenkin menemme eteenpäin ja samalla jätämme teidät omaan, alhaiseen arvoonne.
Itse aiheeseen: Yritin laittaa Bobakkia ignoreen mutta eipä homppeli suostu siihen menemään:alppu:
Panis-Takagi sanoi:Menkää vapaan spämmärit ihan oikeasti töihin. Pidätte täällä jotain chat-siskojen rinkiä johon listaatte asiakirjoittajien nimiä teidän pilipalicharteillenne jotta virtuaalipili kasvaa. Esimerkiksi minä olen kirjoittanut paljon asiakirjoituksia F1- ja F1-vapaalle mutta entä te? Kouvotsoninkin viimeisin asiakirjoitus lähtenyt varmaan joskus 2001...
dfosfdopkp oisjfpp... Miksi juuri Bob-Akki ignoreen, jos sää kerran olet "asiakirjoittaja"...Panis-Takagi sanoi:Menkää vapaan spämmärit ihan oikeasti töihin. Pidätte täällä jotain chat-siskojen rinkiä johon listaatte asiakirjoittajien nimiä teidän pilipalicharteillenne jotta virtuaalipili kasvaa. Esimerkiksi minä olen kirjoittanut paljon asiakirjoituksia F1- ja F1-vapaalle mutta entä te? Kouvotsoninkin viimeisin asiakirjoitus lähtenyt varmaan joskus 2001...
Aivan oikein.Panis-Takagi sanoi:Menkää vapaan spämmärit ihan oikeasti töihin. Pidätte täällä jotain chat-siskojen rinkiä johon listaatte asiakirjoittajien nimiä teidän pilipalicharteillenne jotta virtuaalipili kasvaa.
Panis-Takagi sanoi:Itse aiheeseen: Yritin laittaa Bobakkia ignoreen mutta eipä homppeli suostu siihen menemään:alppu:
Mikäs tässä nyt niin vaivaa?kouvotsvoni sanoi:Twitter.. Mistä näitä sikiää?
MÄ TEEN HEI PARHAANI!Moe Szyslak sanoi:
Popakki on pahin mutu-spämmi-setä koko voorumilla.:ahem: