K.Yrjola
Well-known member
No me katsotaan mihin se riittää.Bobakki sanoi:MÄ TEEN HEI PARHAANI!
No me katsotaan mihin se riittää.Bobakki sanoi:MÄ TEEN HEI PARHAANI!
Peesaan Yrjölää.K.Yrjola sanoi:Aivan oikein.
Näin on, se on raaka peli Ranualla.Jason Voorhees sanoi:Kouvo on anteeksiantamaton tyyppi. Pari riman ali menevää postausta niin johan kirjoittelijat joutuvat ignoreen.
Näin se onK.Yrjola sanoi:Näin on, se on raaka peli Ranualla.
En nyt tarkoittanut kaksoisnikkejä, vaan ala-arvoista paskaa kirjoittavia hahmoja. Itselle yksi paskan hailee oletko tuon(kin) hahmon takanaJ.Hunt sanoi:Mikäs tässä nyt niin vaivaa?
Oi, nyt olen varmaan mös Twitter kun erehdyin kommentoimaan...
"Pari" Mitenkä ne sattuvat olemaan iso osa "uusien" kirjoittelijoitten sisällöstä?Jason Voorhees sanoi:Kouvo on anteeksiantamaton tyyppi. Pari riman ali menevää postausta niin johan kirjoittelijat joutuvat ignoreen.
Kauneus on katsojan silmissä.kouvotsvoni sanoi:"Pari" Mitenkä ne sattuvat olemaan iso osa "uusien" kirjoittelijoitten sisällöstä?
Tännekkö ei saa uudet ihmiset tulla keskustelemaan formuloista ilman suurta tietämystä?kouvotsvoni sanoi:"Pari" Mitenkä ne sattuvat olemaan iso osa "uusien" kirjoittelijoitten sisällöstä?
Hyvä idea! Kenellekään ei tule paha mieli ja voidaan puhua vapaasti p*skaa! :thumbup:Mediaprofeetta sanoi:Ollaan tasapuolisia ja laitetaan kaikki ignoreen. Säästytään mielipahalta
Saa tietenkin tulla, mutta jotain rajaa voisi olla.. Mistä muuten nää tyypit sikiää tälle puolelle ainoastaan, kun jotan pahaa heistä sanoo?J.Hunt sanoi:Tännekkö ei saa uudet ihmiset tulla keskustelemaan formuloista ilman suurta tietämystä? :thumbdown
Sammiosta.kouvotsvoni sanoi:Mistä muuten nää tyypit sikiää tälle puolelle ainoastaan, kun jotan pahaa heistä sanoo?
Tälle puolelle? Ketä tänne vapaaseen on nyt rynnännyt kun Kouvo on avannut suunsa? Jos avaudun esimerkiksi sinusta asia puolelle, on varmasti luonnollista että kirjoitat myös sinne vastauksesi vaikka et siellä muuten kirjoittelisi. Äärettömän yksinkertaista. :doubtful:kouvotsvoni sanoi:Mistä muuten nää tyypit sikiää tälle puolelle ainoastaan, kun jotan pahaa heistä sanoo?
Mitä mä tässä voivottelenkin.Bobakki sanoi:MÄ TEEN HEI PARHAANI!
Nakkelen lelut seinään ihan just.Moe Szyslak sanoi:Mitä mä tässä voivottelenkin.
Ei rajaa meil ole lain! Ma en kyl vahvasti mitaan kommentoikkaan.. kunhan kirjoittelen. Uusi oon joo mut kylla kouvo musta tykkaa..salaa..:doubtful: :eek!: vaikoeikokaan?!?kouvotsvoni sanoi:Saa tietenkin tulla, mutta jotain rajaa voisi olla.. Mistä muuten nää tyypit sikiää tälle puolelle ainoastaan, kun jotan pahaa heistä sanoo?
Sulla sentään on leluja, kun Panis-Takagilla on vaan betonia hiekkalaatikossa.Bobakki sanoi:Nakkelen lelut seinään ihan just.
Ja sepeliä vaginassa. :ahem:Moe Szyslak sanoi:Sulla sentään on leluja, kun Panis-Takagilla on vaan betonia hiekkalaatikossa.