Ignore-listan hahmot

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mediaprofeetta sanoi:
Sinun pitää palkata joku quotettamaan jokainen viestisi, niin edes ignore ei estä ihmisiä näkemästä mitä kirjoitat
äkkiäkös yks tollanen mediaprofeettakin menee iggeen jos tolle linjalle alatte. ;)

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Mediaprofeetta sanoi:
Sinun pitää palkata joku quotettamaan jokainen viestisi, niin edes ignore ei estä ihmisiä näkemästä mitä kirjoitat
Loputon määrä sitten pitää tehdä kakkosnikkejä. :dunno:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Haluan pyytää anteeksi kaikilta. Olen ollut erittäin tuhma ja kirjoitellut tänne viestejä joissa käytän hyväkseni vain mahdollisuutta sananvapauteen.

Ei olisi ollut pakko kirjoittaa tätä kun on jo tuo sigu, mutta kuitenkin.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Edelleenkään en ole laittanut ketään iggeen. Ihan mielenkiinnosta luen muiden viestejä. Sitä vartenhan tämä on forumi eikä mikään kahden ihmisen kesken lähetettävä sähköpostipalvelu. Eri asia on jos jokainen viesti sisältää vain "dfosfdopkp oisjfpp..." tyylistä tekstiä, jota toistaiseksi en ole onneksi nähnyt kenenkään postaavan ainakaan säännöllisesti (tiedän, olen perustanut sen "Siansaksa"-toikin :eek:).

mjk

...
Yesterday:
Jason Voorhees sanoi:
Edelleenkään en ole laittanut ketään iggeen. Ihan mielenkiinnosta luen muiden viestejä. Sitä vartenhan tämä on forumi eikä mikään kahden ihmisen kesken lähetettävä sähköpostipalvelu. Eri asia on jos jokainen viesti sisältää vain "dfosfdopkp oisjfpp..." tyylistä tekstiä, jota toistaiseksi en ole onneksi nähnyt kenenkään postaavan ainakaan säännöllisesti (tiedän, olen perustanut sen "Siansaksa"-toikin :eek:).
Today:
Jason Voorhees sanoi:
*laittaa K.Yrjolan, Captain Howdyn ja Trullinkaasu Buddy Listiin*

Edit: ai buddy-listaan, my bad.