äkkiäkös yks tollanen mediaprofeettakin menee iggeen jos tolle linjalle alatte.Mediaprofeetta sanoi:Sinun pitää palkata joku quotettamaan jokainen viestisi, niin edes ignore ei estä ihmisiä näkemästä mitä kirjoitat
äkkiäkös yks tollanen mediaprofeettakin menee iggeen jos tolle linjalle alatte.Mediaprofeetta sanoi:Sinun pitää palkata joku quotettamaan jokainen viestisi, niin edes ignore ei estä ihmisiä näkemästä mitä kirjoitat
Sama.Jacques sanoi:äkkiäkös yks tollanen mediaprofeettakin menee iggeen jos tolle linjalle alatte.
sorry.kouvotsvoni sanoi:Yksi kaksoisnikki lisätty.
Loputon määrä sitten pitää tehdä kakkosnikkejä. :dunno:Mediaprofeetta sanoi:Sinun pitää palkata joku quotettamaan jokainen viestisi, niin edes ignore ei estä ihmisiä näkemästä mitä kirjoitat
En minä nyt JayR:n kaksoisnikkiä iggeen laittaisi.Jason DeVillain sanoi:sorry.
Huh.. luulin jo että sekoitit mut voorhenesesesnesiin..kouvotsvoni sanoi:En minä nyt JayR:n kaksoisnikkiä iggeen laittaisi.
Asetin toisenkin. Ei jaksa suodattaa kaikkea sontaa.Il Tempo Gigante sanoi:Ignore asetettu.
Mullakin tuli yks lisää, kun Valde pääsi joukkoon!:ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Asetin toisenkin. Ei jaksa suodattaa kaikkea sontaa.
Älähän nyt ala provoilemaan.K.Yrjola sanoi:dfosfdopkp oisjfpp...
Sinulle samat sanat. :wink:Captain Howdy sanoi:dfosfdopkp oisjfpp!!!
dfosfdopkp oisjfpp????Jason Voorhees sanoi:Sinulle samat sanat. :wink:
gflgmg kdk kdkgkd kldklkd %"!%!%/(#(/&&(%))/)/%)Jason Voorhees sanoi:Sinulle samat sanat. :wink:
Today:Jason Voorhees sanoi:Edelleenkään en ole laittanut ketään iggeen. Ihan mielenkiinnosta luen muiden viestejä. Sitä vartenhan tämä on forumi eikä mikään kahden ihmisen kesken lähetettävä sähköpostipalvelu. Eri asia on jos jokainen viesti sisältää vain "dfosfdopkp oisjfpp..." tyylistä tekstiä, jota toistaiseksi en ole onneksi nähnyt kenenkään postaavan ainakaan säännöllisesti (tiedän, olen perustanut sen "Siansaksa"-toikin ).
Jason Voorhees sanoi:*laittaa K.Yrjolan, Captain Howdyn ja Trullinkaasu Buddy Listiin*