Ignore-listan hahmot

Örfil

Guest
OoPee sanoi:
JÄKTÄ KUSETTAA!!! EI ITTEÄÄN VOI IGNOROIDA!!! HÄHÄHÄHÄÄÄ!!! JÄIT KIINNI HOUSUT NILKOISSA!!! MAHTAA VITUTTAA!!! AVUTONTA!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ!!!! :D :D :D :D
Saakuli soikoon... :( Liian fiksua porukkaa... :doubtful:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Digru sanoi:
Byäääh!!! Mun äiskä ja iskä ei ostanu mulle pikkuautoa kaupasta vaikka mä olin kiltisti kärryissä kokoajan!!! Mä laitoin ne iggeen!!

Vittu että on lapsellista.
Hahmo haluaa ignoreen selvästi.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
JÄKTÄ KUSETTAA!!! EI ITTEÄÄN VOI IGNOROIDA!!! HÄHÄHÄHÄÄÄ!!! JÄIT KIINNI HOUSUT NILKOISSA!!! MAHTAA VITUTTAA!!! AVUTONTA!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ!!!! :D :D :D :D
Ai jaa. Se olikin pluffia...:eek!:

Törni

Well-known member
Digru sanoi:
Byäääh!!! Mun äiskä ja iskä ei ostanu mulle pikkuautoa kaupasta vaikka mä olin kiltisti kärryissä kokoajan!!! Mä laitoin ne iggeen!!

Vittu että on lapsellista.
Jaa, taas pitää lisätä yksi listalle......:D

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Ei ole tainnut olla koskaan ketään ignore-toiminnon takana. Noin muuten kyllä tulee skippailtua ihan vain tuosta noin vaan!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Digru sanoi:
Byäääh!!! Mun äiskä ja iskä ei ostanu mulle pikkuautoa kaupasta vaikka mä olin kiltisti kärryissä kokoajan!!!
No voi ei. :( Pitäisiköhän kerätä pojalle kolehti...

Törni

Well-known member
Mediaprofeetta sanoi:
Minä voin antaa ilmaseks kaikki vanhat lelut. Tai no en kaikkia, mutta muutaman joilla ei ole tunnearvoa.
Sulla siis kuitenkin on edelleen nuo lelut..............................:rolleyes:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
Voipas, jos käyttää kakkosnikkiä! :eek:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
ferrari4ever meni just iggeen fontiltaan aivan järjettömän kokoisen ja värisen silmille huutavan sigun takia. Lienee laittanut moisen sigun provomielessä. Ihan sama, en jaksa katsella.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Runar ja Kyllikki sanoi:
ferrari4ever meni just iggeen fontiltaan aivan järjettömän kokoisen ja värisen silmille huutavan sigun takia. Lienee laittanut moisen sigun provomielessä. Ihan sama, en jaksa katsella.
Provohan se on koko mies

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Yhden uuden asiakkaan laitoin juuri.. hahmolla ei näytä olevan mitään sanottavaa, joten saa luvan provota piilossa.

haju

Banned
Dominic oli ensimmäinen listallani. Tuo animoitu avatar on äärimmäisen ärsyttävä. Ylipitkät ja boldatut sigut ovat myös ärsyttäviä. Ensimmäisenä näistä tulee mieleen Formulanomi, OoPee, Runkku ja AJ. Eivät kuitenkaan vielä pääse Dominicin seuraan.

haju

Banned
haju sanoi:
Dominic oli ensimmäinen listallani. Tuo animoitu avatar on äärimmäisen ärsyttävä. Ylipitkät ja boldatut sigut ovat myös ärsyttäviä. Ensimmäisenä näistä tulee mieleen Formulanomi, OoPee, Runkku ja AJ. Eivät kuitenkaan vielä pääse Dominicin seuraan.
Huomasinpa just, että myös YSP:llä on järjettömän pitkä sigu. Samaan sarjaan menee myös jaska.