Örfil
Guest
Saakuli soikoon... Liian fiksua porukkaa... :doubtful:OoPee sanoi:JÄKTÄ KUSETTAA!!! EI ITTEÄÄN VOI IGNOROIDA!!! HÄHÄHÄHÄÄÄ!!! JÄIT KIINNI HOUSUT NILKOISSA!!! MAHTAA VITUTTAA!!! AVUTONTA!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ!!!!
Saakuli soikoon... Liian fiksua porukkaa... :doubtful:OoPee sanoi:JÄKTÄ KUSETTAA!!! EI ITTEÄÄN VOI IGNOROIDA!!! HÄHÄHÄHÄÄÄ!!! JÄIT KIINNI HOUSUT NILKOISSA!!! MAHTAA VITUTTAA!!! AVUTONTA!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ!!!!
Hahmo haluaa ignoreen selvästi.Digru sanoi:Byäääh!!! Mun äiskä ja iskä ei ostanu mulle pikkuautoa kaupasta vaikka mä olin kiltisti kärryissä kokoajan!!! Mä laitoin ne iggeen!!
Vittu että on lapsellista.
Ai jaa. Se olikin pluffia...:eek!:OoPee sanoi:JÄKTÄ KUSETTAA!!! EI ITTEÄÄN VOI IGNOROIDA!!! HÄHÄHÄHÄÄÄ!!! JÄIT KIINNI HOUSUT NILKOISSA!!! MAHTAA VITUTTAA!!! AVUTONTA!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ!!!!
Jaa, taas pitää lisätä yksi listalle......Digru sanoi:Byäääh!!! Mun äiskä ja iskä ei ostanu mulle pikkuautoa kaupasta vaikka mä olin kiltisti kärryissä kokoajan!!! Mä laitoin ne iggeen!!
Vittu että on lapsellista.
Luulen, että tämän asian tiimoilta on olemassa muitakin mielipiteitä ?Jason Voorhees sanoi:Itselläni ei ole ketään ignorelistassa. Ihan turhaa laittaa ketään sinne.
No voi ei. Pitäisiköhän kerätä pojalle kolehti...Digru sanoi:Byäääh!!! Mun äiskä ja iskä ei ostanu mulle pikkuautoa kaupasta vaikka mä olin kiltisti kärryissä kokoajan!!!
Sulla siis kuitenkin on edelleen nuo lelut..............................Mediaprofeetta sanoi:Minä voin antaa ilmaseks kaikki vanhat lelut. Tai no en kaikkia, mutta muutaman joilla ei ole tunnearvoa.
Voipas, jos käyttää kakkosnikkiä!OoPee sanoi:JÄKTÄ KUSETTAA!!! EI ITTEÄÄN VOI IGNOROIDA!!! HÄHÄHÄHÄÄÄ!!! JÄIT KIINNI HOUSUT NILKOISSA!!! MAHTAA VITUTTAA!!! AVUTONTA!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ!!!!
Provohan se on koko miesRunar ja Kyllikki sanoi:ferrari4ever meni just iggeen fontiltaan aivan järjettömän kokoisen ja värisen silmille huutavan sigun takia. Lienee laittanut moisen sigun provomielessä. Ihan sama, en jaksa katsella.
Huomasinpa just, että myös YSP:llä on järjettömän pitkä sigu. Samaan sarjaan menee myös jaska.haju sanoi:Dominic oli ensimmäinen listallani. Tuo animoitu avatar on äärimmäisen ärsyttävä. Ylipitkät ja boldatut sigut ovat myös ärsyttäviä. Ensimmäisenä näistä tulee mieleen Formulanomi, OoPee, Runkku ja AJ. Eivät kuitenkaan vielä pääse Dominicin seuraan.