Ignore-listan hahmot

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Status 23.10.

- EddieRickenbacker
- Giffen:[
- Jonkki
- Renessanssinero
- Törni
- Valde
- Yuri Borzenokóv
- ^Melissa

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Itse koen Melissan ja Moen tappelut viihdyttävinä. Perkele kun loppuvat ny.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Itse koen Melissan ja Moen tappelut viihdyttävinä. Perkele kun loppuvat ny.
Enpä ole aiemmin tapellut, kuin eilen Oulun ammunnan yhteydessä. Nyt tuntuu olevan kova tarve ärsyttää ja provosoida sen jäljiltä. Eli pistin iggeen muhimaan ja pätemään ja vittuilemaan.

Kumma että yks tyyppi se osaa näköjään kaikkia(???) kohtaan ottaa vaan tuon haastamiskannan. Olihan se Runskinkin kimpussa jo pitkän ajan.

Toisaalta modeillakin vois olla moisien kanssa jotain tekemistä, mutta taitaa olla turha toivo.

Huvittavaa miten sen pitää vielä puuttua mun ja Jacqun viattomaan toisille vittuiluun. Antais meidän lyödä löylyä keskenämme. Mutta ei. Pitää olla joku provosoiva mielipide joka asiaan.:thumbfh:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Kumma että yks tyyppi se osaa näköjään kaikkia(???) kohtaan ottaa vaan tuon haastamiskannan. Olihan se Runskinkin kimpussa jo pitkän ajan.
Kaikkia kahta. :rolleyes: Nyt on kyllä pakko pitää puolustuspuhe, vaikkei Moe sitä luekaan. Ehkä joku muu näkee.

Eli siviilielämässä mä en suinkaan harrasta yleistä jarnausta/väittelyä/provoilua/provosoitumista (jos näin olisi, tekisin sitä varmaan täälläkin useamman ihmisen kanssa, not?). Jostain syystä mun elämässäni on vain ollut ehkä n. 3 ihmistä joiden heittoihin en vaan osaa olla inttämättä vastaan, ja yksi näistä on Runar. Mä olin itsekin vilpittömän hämmästynyt että Moen kanssa kävi niin kuin kävi.

Mut tää on hauskaa, mä en ole tietääkseni ollut ikinä aikaisemmin kenenkään ignoressa. Nyt pitäis päästä samaan möötteen Moen kanssa. :D