Älä vain sano, että kyseessä olin minä. En tiedä, että onko kirjoituksissani niinkään loistava ulosanti, mutta myönnän olevani ajoittain turhan kärkevä.Pakko päästää yksi nimimerkki pois ignoresta. Olen kuikuillut muutamia kirjoituksiaan 'rajan takaa'. Täytyy sanoa, notta hällä on sana hallussa ja loistava ulosanti. Liian kärkevyyden takia ignoroin aikoinaan.
Ei ole kyse sinusta. Olet näkyvissä ollut aina.Älä vain sano, että kyseessä olin minä. En tiedä, että onko kirjoituksissani niinkään loistava ulosanti, mutta myönnän olevani ajoittain turhan kärkevä.
Ok, mukava kuulla.Ei ole kyse sinusta. Olet näkyvissä ollut aina.
What is this?This message is hidden because Nipsuhuuli is on your ignore list.
Mehe, Teukka ja Knokkari kiittävät ja kumartavat.Pakko päästää yksi nimimerkki pois ignoresta. Olen kuikuillut muutamia kirjoituksiaan 'rajan takaa'. Täytyy sanoa, notta hällä on sana hallussa ja loistava ulosanti. Liian kärkevyyden takia ignoroin aikoinaan.
Azlykin on oppinut isot alkukirjaimet. Tuskin kuitenkaan tiesit asiaa, kun hän on ignore-listallasi etkä näe hänen viestejään (paitsi ehkä quoteista).villeneuve88 oppi isot alkukirjaimet ja pääsee pois igge-listalta.
tänks.Tämä on sellainen ketju jonka nimettomät ilmoitukset ahdistavat että mitä muka taas olen tehnyt.
Poistan pari hahmoa ignoresta jotka ovat parantaneet käytöstään. En kuitenkaan ilmoita ketkä etteivät repsahda taas.
Aikaa sitten opin ne. Itse asiassa käytin niitä jo ennen kuin opin pikkukirjaimet. Nyt vaan satuin ottamaan ne käyttöön.Azlykin on oppinut isot alkukirjaimet. Tuskin kuitenkaan tiesit asiaa, kun hän on ignore-listallasi etkä näe hänen viestejään (paitsi ehkä quoteista).
Jaahas, pitää ottaa sekin sitten pois iggestä.Azlykin on oppinut isot alkukirjaimet. Tuskin kuitenkaan tiesit asiaa, kun hän on ignore-listallasi etkä näe hänen viestejään (paitsi ehkä quoteista).
Huh, kauheasti on pitänyt pingottaa, että pääsee Zaikomin listalta. Nyt voinkin taas repsahtaa.Poistan pari hahmoa ignoresta jotka ovat parantaneet käytöstään. En kuitenkaan ilmoita ketkä etteivät repsahda taas.