:frank: Ma oon kyl petrannut aika paljon hei!!!!!!!!Yllättävän heikko itsehillintä teillä.
Jos joku on igessä, niin sikshän se siellä on, ettei sen juttuja tarvii lukea.:ahem:
Niinku joku azhole, vai mikä se pienellä kirjoittaja nyt on.
:frank: Ma oon kyl petrannut aika paljon hei!!!!!!!!Yllättävän heikko itsehillintä teillä.
Jos joku on igessä, niin sikshän se siellä on, ettei sen juttuja tarvii lukea.:ahem:
Niinku joku azhole, vai mikä se pienellä kirjoittaja nyt on.
Mä puolestani peesaan Moea.Yllättävän heikko itsehillintä teillä.
Emmä sua tarkoittanut. Sitäpaitsi mä fanitan sua nykyään kun urheilet riatlonia varten!:frank::frank: Ma oon kyl petrannut aika paljon hei!!!!!!!!
Tuskin pääsen sun edelle fillarilla.:thumbfh:Mä puolestani peesaan Moea.
Mä olen alkanut viimeaikoina käyttää satunnaista säännöllisemmin myös elämää. On toiminut ihan hyvin.Itse käytän vasaraa.
Kuulostaa etäisesti tutulta. Olen kaiketi nähnyt joskus Youtubessa aihetta käsittelevän videon.Mä olen alkanut viimeaikoina käyttää satunnaista säännöllisemmin myös elämää. On toiminut ihan hyvin.
Tähän asti testatuista ehdottomasti paras ehkäisykeino. :thumbup: Taisiis...Mä olen alkanut viimeaikoina käyttää satunnaista säännöllisemmin myös elämää. On toiminut ihan hyvin.
Kokeilin itsekin. Toimi!Mä olen alkanut viimeaikoina käyttää satunnaista säännöllisemmin myös elämää. On toiminut ihan hyvin.
Oon kanssa tainnut nähdä saman pätkän. Oli tosi hauska ja mielenkiintoinen, mutta se on vissiin poistettu sieltä kun jollain oli tekijänoikeudet elämään.Kuulostaa etäisesti tutulta. Olen kaiketi nähnyt joskus Youtubessa aihetta käsittelevän videon.
Alkaako olemaan täyttä?Nnoiin!
Nyt meni eka hahmo iggeen.
Katsoi asiakseen määrittää, mitä uutisia toikkiin saa linkittää, joten kapinoin auktoriteettia vastaan.
Lisäksi elvisteli käsittämättömällä tietämyksellään ja ennustajanlahjoillaan Fisichellan Ferrari-pestistä.
Mullakin alkaa olla jo pinna aika tiukalla Revoltin suhteen. On jo näin --||-- lähellä, että Revolt joutuu myös meikäläisen ignoreen. Sen lisäksi, että hän valittaa muiden tekemisistä ja sanomisista koko ajan, niin hän on myös alkanut solvaamaan hänen kanssaan eri mieltä olevia, kuten minua. Ei näin. :nope:Revolt on ruvennut närpeemään oikein kunnolla. Hän ei tee F1-asiapuolella melkein mitään muuta kuin valittaa kaikesta. :nope: