Ignore-listan hahmot

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Yllättävän heikko itsehillintä teillä.

Jos joku on igessä, niin sikshän se siellä on, ettei sen juttuja tarvii lukea.:ahem:

Niinku joku azhole, vai mikä se pienellä kirjoittaja nyt on.:p
:frank: Ma oon kyl petrannut aika paljon hei!!!!!!!!

Wit?

Tosimieshän käyttää ignooraamiseen Firefoxin ffvb-extensionia. Tällöin ignooratun hahmon postaukset eivät näy edes quoteissa. Lisäksi on mahdollista ignoorata toikkeja ja muuta kivaa.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Työ ootta nyt ollu jotakuinkin pari viikkoa kaikki iggessä.. nih.. mitä nyt viime viikonloppuna vähän kurkkailin iggejen taakse.

Miettikääpä sitä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kuulostaa etäisesti tutulta. Olen kaiketi nähnyt joskus Youtubessa aihetta käsittelevän videon.
Oon kanssa tainnut nähdä saman pätkän. Oli tosi hauska ja mielenkiintoinen, mutta se on vissiin poistettu sieltä kun jollain oli tekijänoikeudet elämään.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Nyt meni eka hahmo iggeen.
Katsoi asiakseen määrittää, mitä uutisia toikkiin saa linkittää, joten kapinoin auktoriteettia vastaan.
Lisäksi elvisteli käsittämättömällä tietämyksellään ja ennustajanlahjoillaan Fisichellan Ferrari-pestistä.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Nyt meni eka hahmo iggeen.
Katsoi asiakseen määrittää, mitä uutisia toikkiin saa linkittää, joten kapinoin auktoriteettia vastaan.
Lisäksi elvisteli käsittämättömällä tietämyksellään ja ennustajanlahjoillaan Fisichellan Ferrari-pestistä.
Revolt on ruvennut närpeemään oikein kunnolla. Hän ei tee F1-asiapuolella melkein mitään muuta kuin valittaa kaikesta. :nope:
Mullakin alkaa olla jo pinna aika tiukalla Revoltin suhteen. On jo näin --||-- lähellä, että Revolt joutuu myös meikäläisen ignoreen. Sen lisäksi, että hän valittaa muiden tekemisistä ja sanomisista koko ajan, niin hän on myös alkanut solvaamaan hänen kanssaan eri mieltä olevia, kuten minua. Ei näin. :nope:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Ite en ketään ole ikinä ignore-listalle laittanut, mutta voisin kyllä itsekin mennä tuollaiseen "ansaan" että erehdyn toden muodossa mainitsemaan jonkin vasta ehkä-tapahtuvan asian... No, kuten varmaan 95-99% forumisteista, eipä minuakaan niin paljoa kiinnostakaan seurata tarkkaan eri lähteitä. No, ehkä se 95-99% täällä voi sitten olla tyhmiä, tai sitten jollain on vähän asennevammaa (tyhmäksi haukkuessaan) tarkoilla tiedoillaan tai mielipiteillään, kumpia sitten ovatkaan. Ei sen väliä, sponsorit menee sitten miten menee...