kouvotsvoni
Banjottu
Mekin halutaan Fiatin sijasta Maseratia.Jaahas. Nyt on modetkin jo barrikaadeilla. Menee kummaksi maailma, jarnapoliisikin menossa lakkoon.. :nope:
Mekin halutaan Fiatin sijasta Maseratia.Jaahas. Nyt on modetkin jo barrikaadeilla. Menee kummaksi maailma, jarnapoliisikin menossa lakkoon.. :nope:
Ladaa sä huudat :frank:Mekin halutaan Fiatin sijasta Maseratia.
Eipä. Mennään Lukkoon. Ne kuulemma maksaa hyvin siellä.Jaahas. Nyt on modetkin jo barrikaadeilla. Menee kummaksi maailma, jarnapoliisikin menossa lakkoon.. :nope:
Eikös ole ollut puhetta, ettemme vinoile toisillemme tietyistä asioista?Eipä. Mennään Lukkoon. Ne kuulemma maksaa hyvin siellä.
En vinoillut sinulle vaan hassuttelin äidinkieltämme hyväksi käyttäen.Eikös ole ollut puhetta, ettemme vinoile toisillemme tietyistä asioista?
:frown:
Hyvin vahva arvaus :thumbup:
Pahoittelut mielenpahoittamisesta. Ei ollut tarkoitus.
Älä luule. Muutaman kerran olet ollut ns. huulilla, mutta olen säästänyt. On meillä samojakin ajatuksia.Pahoittelut mielenpahoittamisesta. Ei ollut tarkoitus.
Komp!Maailmasta tulee paljon kivempi paikka, kun laittaa kaikki väärän mielipiteen omaavat ignore-listalle. Yks Korhone tosta naapurista on mun igge-listalla. Joka kerta tullessaan vastaan heittäydyn saunasolmuun, suljen silmäni, laitan etusormet korviini ja alan laulaa jääkärinmarssia.
Ei ole välttämättä kyse vääristä mielipiteistä, ei ollenkaan. Eri mieltä saa ja pitääkin olla. Ignoreen voi joutua monesta muustakin syystä.Maailmasta tulee paljon kivempi paikka, kun laittaa kaikki väärän mielipiteen omaavat ignore-listalle. Yks Korhone tosta naapurista on mun igge-listalla. Joka kerta tullessaan vastaan heittäydyn saunasolmuun, suljen silmäni, laitan etusormet korviini ja alan laulaa jääkärinmarssia.
Mulla toi kausi on kestänyt vasta 12 vuotta.joku postaa hallitsemattomasti, tiettyjen "kausiensa" takia forumin 'täyteen' ns diipadaapaa.
ITG on valetohtori!Koska etädiagnosointi on vissiin virallisesti kielletty, niin paljastele ajatuksiani enempätä.
En ole ollut tänään humalassa lain, kun postauksiani latelin.Eräs kanssaforumisti jo avoimesti etädiagnosoikin toista forumistia tuon sairauden takia, jota tarkoitan tuossa yllä. Forumisti oli kylläkin eri, kun ketä mää tarkoitan, mutta tuo etädiagnosoija arveli sairautta samaksi.
Väitellyt aiheena valehtelu?ITG on valetohtori!