mut 24+20=44Itellä ollut pidemmän tovin 40'':ahem:
mut 24+20=44Itellä ollut pidemmän tovin 40'':ahem:
Mä tarvitsen sun kannatustas kuin naulaa päähäni. Eikö sinun pitänyt pitää minut ignoressa?Kuules tesseli. Parempi kun siirryt takasin sinne suomi24lle selittemään, kun tuntuu että täällä et saa kannatusta mistään suunnasta.
Toi on kauheen tiukkapipoinen näkemys asiasta.Mulla ei ole ketään ignorelistalla. En ole ahdaskatseinen vaan haluan nauttia myös omista näkemyksistäni ja mukavuusalueistani poikkeavista argumenteista.
Tähän ignorointiin pätee ilmeisesti samat säännöt kuin tosimaailmassakin: itseään eniten suvaitsevaksi julistavat henkilöt ovatkin niitä kaikkein tiukkapipoisimpia, kun pitäisi kestää omista näkemyksistä poikkeavia ajatuksia?
Mormoni. MORMONI! Geddit? Mor-moni! MORE-MONEY!Romney on yhtä uskottava kuin mormonien uskonto.
MORE MONEY!Modet höpisee ignoretoikissa jostain Romneysta. Skarpatkaa saatana!
Saatanan moderointikunto... Lada on myyty, kait minä kuvatuksia pistän jos se tähän ilmaantuu.Mormoni. MORMONI! Geddit? Mor-moni! MORE-MONEY!
Kommunisti olet kun kritisoit. Miksi et ostanut Ladaa?
Kuvatuksia ilmentyy aina moderointikuntoa seuraavana yönä!Saatanan moderointikunto... Lada on myyty, kait minä kuvatuksia pistän jos se tähän ilmaantuu.
Mistäs nyt ottaisin kuvan? Melnik 13-putelista? No eiköhän kaikki löydä sen kyykkimällä Alkossa tai Googlessa.Kuvatuksia ilmentyy aina moderointikuntoa seuraavana yönä!
Vasemman jalan peukalovarpaan kynnestä. Macrokuva kurskisuotimella.Mistäs nyt ottaisin kuvan? Melnik 13-putelista? No eiköhän kaikki löydä sen kyykkimällä Alkossa tai Googlessa.
Ota mut pois ignoresta, voi olla joskus tärkeää pikkuautoasiaakin.MORE MONEY!
I see money (people).Ota mut pois ignoresta, voi olla joskus tärkeää pikkuautoasiaakin.
Vasemman jalan peukalovarpaan kynnestä. Macrokuva kurskisuotimella.
Jaahas. Nyt on modetkin jo barrikaadeilla. Menee kummaksi maailma, jarnapoliisikin menossa lakkoon.. :nope:MORE MONEY!