Joo oon koittanu vähentää.Pari päivää sitten lisäsin sinne yhden kakkapään niinku puoli kokeeksi, mutta sen jälkeen hän ei ole paljoa postaillut joten totesin, että aivan turha ominaisuus minulle.
Joo oon koittanu vähentää.Pari päivää sitten lisäsin sinne yhden kakkapään niinku puoli kokeeksi, mutta sen jälkeen hän ei ole paljoa postaillut joten totesin, että aivan turha ominaisuus minulle.
Slebwave?Mossen mukahauskat nimienvääristelyt eskaloituivat siihen pisteeseen, ettei niitä enää halua nähdä. Hyvin hentoiseksi jäänyt hauskuus muuttui jo aikoja sitten itsekorostukseksi, mikä ei ole hauskaa. Saha ja oma oksa.
Ok.Lähti eräs P1 Rai lauluun.
Sama on lähellä itselläkin, kun jutut alkaa muistuttamaan enemmän ja enemmän DSQ:n kirjoitustyyliä pahimmillaan. Se ei ole hyvä juttu ollenkaan.Lähti eräs P1 Rai lauluun.
Melkoinen vittuiluagenda hällä.Revolt oli lähellä päästä listalle, mutta Modet ennätti tekemään työt mun puolesta.
Sanoo Salmisen Jone.Melkoinen vittuiluagenda hällä.
Eikun kirjoitin. Tarkkuutta nytten.Sanoo Salmisen Jone.
Sanoo Salmisen Jone.