markoj
Custom User
Yksi nollapostailija ja mukahauska tapaus lähellä päätyä listalle.
Yksi nollapostailija ja mukahauska tapaus lähellä päätyä listalle.
Kyllä munkin mielestä vapaalla voi heitella aika vapaasti herjaa, mutta kun asiapuolella (sekä formula- että muu urheilu) ei keskustella enää itse asiasta, vaan haukutaan muut keskustelijat, niin ei se hirveästi keskustelua vie eteenpäin. Tai syvennä keskustelua.Yksi nollapostailija ja mukahauska tapaus lähellä päätyä listalle.
Ai ai ai, paha virhe. Ei siis Ylen ykkösen hartausmusiikissa, vaan noissa Peltoreissa. Eikö niitä ole muun merkkisiä?Mä ainakin pidän sukukokouksissa peltorit päässä ja kuuntelen ylen ykköseltä hartausmusiikkia.
On kai niitä muitakin, mutta mulla ei oo. Hiioppi on hiioppi, hilti on hilti ja peltorit on peltorit.Ai ai ai, paha virhe. Ei siis Ylen ykkösen hartausmusiikissa, vaan noissa Peltoreissa. Eikö niitä ole muun merkkisiä?
Totta. Nimittäin joskus kauankauan sitten tota kokeilin, mutta jo parin päivän jälkeen havaitsin oikein 'ahaa-elämyksen' kera kuinka helvetin lapsellista se on
Yhtään ei kiinnosta, mutta kenelleköhän nämä leppoisat hahmokkeet ovat noin hermostuneet?Juuri noin toimin minäkin kun joskus vuosia sitten jonkun hahmon laitoin igigseen. Aika nopeasti alkoi kyrsiä se piilossa olevien viestien klikkailu näkyville ja samalla heräsi kysymys moisen touhun järkevyydestä.
Kaverille McGulloch oli MäkKullogh. Siis motorisaha.On kai niitä muitakin, mutta mulla ei oo. Hiioppi on hiioppi, hilti on hilti ja peltorit on peltorit.
Tosta on jo varmastikin yli kymmenen vuotta aikaa, joten en muista enää kenestä oli kyse, muistaakseni kyseessä ei kuitenkaan ollut varsinainen hermostuminen vaan pikemminkin kyllästyminen. Oliskohan ollu joku jakopäänhihna tai joku vastaava sen aikainen provonick. Mutta kuten sanottua, havaitsin hyvin nopeasti, että a) se että ne viestit oli piilossa, herätti uteliaisuuden ja b) ymmärsin, että kyllähän ne viestit voi ihan ilman apuvälineitäkin ignoroida.Yhtään ei kiinnosta, mutta kenelleköhän nämä leppoisat hahmokkeet ovat noin hermostuneet?
Tästä tuli elävästi mieleen ala-asteella ah meitä niin naurattanut vitsi:Mites Mosse toimit siviilissä, kun istut vaikkapa isossa työporukassa tai sukulaistapahtumassa, jossa väistämättä on ihmisiä, joiden kanssa mielipiteesi eroaa tai ärsyttävät muuten vaan.
Kieltäydytkö niistä sessioista, koska et voi kontrolloida keskustelua 100% vai heitätkö kuulosuojaimet/mustat aurinkolasit päähän kun "ei-toivottu henkilö" on äänessä?
Toivotaan!Vapautin tuon yhden taas näkymään itselleni. Toivottavasti pärjäämmä?
CCCP ainakin oli yksi hahmoista, joka jonkin aikaa igiksessäni majaili.Yhtään ei kiinnosta, mutta kenelleköhän nämä leppoisat hahmokkeet ovat noin hermostuneet?