Mullahan se tuossa Sima Hiron tapauksessa keuli. :ahem:Toki juuri näin, keulimisherkkyyden huomioonottaen varmaan muutenkin paras vaihtoehto.
Mullahan se tuossa Sima Hiron tapauksessa keuli. :ahem:Toki juuri näin, keulimisherkkyyden huomioonottaen varmaan muutenkin paras vaihtoehto.
Sitten palautat KAIKKI mun -78-84 vuoden Mustanaamiot ja HETI!Mä en leiki RacerX:n kaa.
Mä en leiki itseni kaa niinku Alppu.Mä en leiki Alpun kaa.
Mutta älä kaada mun pilvilinnoja!*leikkii kaikkien kaa, mutta potkii toisten hiekkalinnat nurin koska voi*
Ignoraa burbin kiukuttelun.Mä en leiki hiekkalaatikon kaa.
Juuri noin toimin minäkin kun joskus vuosia sitten jonkun hahmon laitoin igigseen. Aika nopeasti alkoi kyrsiä se piilossa olevien viestien klikkailu näkyville ja samalla heräsi kysymys moisen touhun järkevyydestä.Mitä muuten tulee luonteenlujuuteen, niin myönnän rehellisesti, että ainakin itse kävin lyhyhehkön ignorekokeiluni aikana kurkkimassa ne ignooraamieni hahmojen viestit ihan puhtaasta uteliaisuudesta mikä jo sekin oli osoitus siitä, että tää toiminto ei ole mua varten.
Sinun pilvilinnat haihdutetaan samalla tavalla kuin mitä aikoinaan Moskovan olympialaisissa pilviä haihdutettiin.Mutta älä kaada mun pilvilinnoja!
Voisko avata stadionin portitkin mun heiton ajaksi?Sinun pilvilinnat haihdutetaan samalla tavalla kuin mitä aikoinaan Moskovan olympialaisissa pilviä haihdutettiin.
Teillä on aika heikko tuo luonne, jos noin helposti antaa periksi. Ei tuu maratoonareita teistä, ei!:nope:Juuri noin toimin minäkin kun joskus vuosia sitten jonkun hahmon laitoin igigseen. Aika nopeasti alkoi kyrsiä se piilossa olevien viestien klikkailu näkyville ja samalla heräsi kysymys moisen touhun järkevyydestä.
Mites Mosse toimit siviilissä, kun istut vaikkapa isossa työporukassa tai sukulaistapahtumassa, jossa väistämättä on ihmisiä, joiden kanssa mielipiteesi eroaa tai ärsyttävät muuten vaan.
Kieltäydytkö niistä sessioista, koska et voi kontrolloida keskustelua 100% vai heitätkö kuulosuojaimet/mustat aurinkolasit päähän kun "ei-toivottu henkilö" on äänessä?