komp
komp
Jaaha. Fonomikin käytti igge -sanaa. Mosse on varsinainen Igge Pop. En silti pane listalle.Nyt lähti Mosse ignorelistalle iggeen -sanan vuoksi. Myöskään "ylisuuri" ei ole saamea.
Näin vain kävi. Tilanne on vakava.
Jupla käytti sanaa Fonomikin....lisäksi harhaoppista Igge -sanan käyttöä. Hän on siis välittömästi ja ainiaan ignore -listalla.Jaaha. Fonomikin käytti igge -sanaa. Mosse on varsinainen Igge Pop. En silti pane listalle.
Se poika on bullaa vetänyt sen verran että pieni ramadan on paikallaan.Lisäksi julistan Jjusbanille Bullan.
Käsittääkseni moderaattoreita ei voi ignorata, joten olet varmaankin mode.Laitoin itteni ignoreen, mut silti tää kaikki mun sioltama shaiba tulee tänne.
Miksi ei ignore toimia?
Uijjuma, vihdoin todistettavasti igetty \o/Olen päässyt hienoon seuraan :wink:Originally Posted by Törni
joukahainen
jupla
markoj
Pyryf
Tsuhna
Olet ollut mun iggessä aikoinaan. Turhanpäivästen postausten takia.En käytä tällääsiä, hifistelyä.
Kyllä kuulemma joku mut on igettänykki, mutta höllä väliä.
Saipa sekin jätkä tuta, mitä on nöyryytys!:ahem:Laitoin juuri burbin iggeen.
Sun pitää sitten kokeilla, jos et vielä ole. Saattaa aueta 'ahaa-elämys'.En ole iggennyt ketään ikuna. Ihan ei ole selvinnyt miten iggeäminen mieltä parantaisi.
Totta. Nimittäin joskus kauankauan sitten tota kokeilin, mutta jo parin päivän jälkeen havaitsin oikein 'ahaa-elämyksen' kera kuinka helvetin lapsellista se onSaattaa aueta 'ahaa-elämys'.
Kypsempi tapa on lukea jokaisen trollin viestit ja vastata vittuuntunena niihin jotain yhtä tyhmää? Mun mielestä se menee just toisinpäin.Totta. Nimittäin joskus kauankauan sitten tota kokeilin, mutta jo parin päivän jälkeen havaitsin oikein 'ahaa-elämyksen' kera kuinka helvetin lapsellista se on
Aivan. On tosiaankin olemassa vain nuo kaksi tapaa. Black and whiteKypsempi tapa on lukea jokaisen trollin viestit ja vastata vittuuntunena niihin jotain yhtä tyhmää? Mun mielestä se menee just toisinpäin.