Olen päässyt hienoon seuraan :wink:joukahainen
jupla
markoj
Pyryf
Tsuhna
Olen päässyt hienoon seuraan :wink:joukahainen
jupla
markoj
Pyryf
Tsuhna
Mä taas ihmettelen, miksen minäOlen päässyt hienoon seuraan :wink:
Totta munassa.Saako tänne raportoida niistä, jotka ovat ns. internaalisessa eli sisäisessä iggessä?
Eli tekstit näkyy, mutta koskaan ei lue niitä tekstejä?
Saako?
Tuossahan ne http://www.f1-forum.fi/vb/memberlist.php tän forumin osalta.Saako tänne raportoida niistä, jotka ovat ns. internaalisessa eli sisäisessä iggessä?
Eli tekstit näkyy, mutta koskaan ei lue niitä tekstejä?
Saako?
LÄLLÄLLÄLLÄÄÄ, Mosse on munapää, eikä tätä nää, kun silmät ohitse hypää :frank:Olishan se mukavaa kun joku sellainen, jonka tekstejä luen, vastaisi mun ylläolevaan kysymykseen.:frank:
Jaahas. Tmoi meni mun väijytykseen!LÄLLÄLLÄLLÄÄÄ, Mosse on munapää, eikä tätä nää, kun silmät ohitse hypää :frank:
Meinaat kusta sitä linssiin? :eek!:Ureaaa.....
tmoikkeli on niin lyhkäinen kaveri, että kevyestä prostata-vaivasta kärsiväkin kusee sitä öögaan.:ahem:Meinaat kusta sitä linssiin? :eek!:
Nooonooo. 180cm oon sentään saanu sotilaspassiin venytettyä. Hieman on varmaan kyllä tullut siitä kasaan mentyätmoikkeli on niin lyhkäinen kaveri, että kevyestä prostata-vaivasta kärsiväkin kusee sitä öögaan.:ahem:
Ne on noita samoja mittauksia, joilla koripalloilijatkin mitataan. Puukkarit jalassa ja sulka päässä.Nooonooo. 180cm oon sentään saanu sotilaspassiin venytettyä. Hieman on varmaan kyllä tullut siitä kasaan mentyä
Seiso mittaustelineet ojassa vai?Nooonooo. 180cm oon sentään saanu sotilaspassiin venytettyä. Hieman on varmaan kyllä tullut siitä kasaan mentyä
Kyllä se oli ihan munasillaan :frank:Ne on noita samoja mittauksia, joilla koripalloilijatkin mitataan. Puukkarit jalassa ja sulka päässä.
JA SEKÖ EI ONNISTU PUUKKARIT JALASSA JA SULKA PÄÄSSÄ?Kyllä se oli ihan munasillaan :frank:
EIJA SEKÖ EI ONNISTU PUUKKARIT JALASSA JA SULKA PÄÄSSÄ?
En kai mä foorumin ainoaa ystävääni mihinkään igge listaan hinaaMä taas ihmettelen, miksen minä
:ahem::ahem::ahem:Eli kolmen kisaviikonlopun mittainen kielto varmaan jo vaikuttaisikin.
Nyt lähti Mosse ignorelistalle iggeen -sanan vuoksi. Myöskään "ylisuuri" ei ole saamea.Lähti Nipsuhuuli iggeen ylisuuren kuvan postauksen takia.