Zervuska Haidis
Well-known member
Täällä en ole koskaan ignoreen ketään laittanut, mutta yhdellä toisella F1-keskustelupalstalla kokeilin sitäkin pari kertaa. Sitten loppui koko sivustolla käynti kun siellä ei enää ollut mitään luettavaa.
No jos on huomannut, että joidenkin hahmojen viestien lukeminen aiheuttaa pelkkää vitutusta, niin minkä takia pitäisi itseään kiusata niitä lukemalla?Aivan. On tosiaankin olemassa vain nuo kaksi tapaa. Black and white
P.S. tätä vastaustakaan en kirjoittanut vittuuntuneena
Se olin minä.Yksi kertoi miten tuli autolla Joensuusta Lieksaan tuulen voimalla, kun bensa oli loppunut. Sitten oli ajanut mopolla kaarisillan kaaret ja uinut Pielisen yli.
Howdykos se synttärisankari sitten?Se olin minä.
Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Kasvattaa luonnetta huomattavasti paremmin kuin pään puskaan työntäminen. Sitäpaitsi skippaus onnistuu varsin mainiosti ihan ilman ignorelistojakin, mutta siihen tietysti vaaditaan tiettyä luonteenlujuutta :wink:No jos on huomannut, että joidenkin hahmojen viestien lukeminen aiheuttaa pelkkää vitutusta, niin minkä takia pitäisi itseään kiusata niitä lukemalla?
En mä oikeassakaan elämässä kuuntele jokaisen idiootin juttuja.
Taas on olemassa hahmo, jota pidän itseäni kehnompana yksilönä!
Tässä on sitten muunlainen iggelistan tympyys, eli jos joku quottaa iggetetyn hahmon viestin niin se tulee näkyviin. Heh heh.Poikkeuksellisesti en taida jaksaa kurkata mitä toi Alppu tossa mesoaa :nope:
Mä menetin tuon takia kuulemma Venttis-voitonkin! Tosin itse uskon, että menetin sen lauseeni paskuuden takia.Tässä on sitten muunlainen iggelistan tympyys, eli jos joku quottaa iggetetyn hahmon viestin niin se tulee näkyviin. Heh heh.
Että iggeen laittaminen on lapsellista ja toisaalta tietokonepelien pelaaminen ei ole lapsellista?Totta. Nimittäin joskus kauankauan sitten tota kokeilin, mutta jo parin päivän jälkeen havaitsin oikein 'ahaa-elämyksen' kera kuinka helvetin lapsellista se on
MOT.Että iggeen laittaminen on lapsellista ja toisaalta tietokonepelien pelaaminen ei ole lapsellista?
Eiköhän me voida jokainen itse määritellä miten makkara saadaan mieleiseksi vaikka se menekään ihan omien mieltymysten mukaan?:doubtful:
Se on lyhenne sanoista "markojii on tyhmä".En tiiä mitä MOT tarkoittaa.:thumbfh:
Toki juuri näin, keulimisherkkyyden huomioonottaen varmaan muutenkin paras vaihtoehto.No joka tapauksessa tulen vastedeskin toimimaan sen mukaan, mikä tuntuu ja sopii mulle, enkä välitä muiden määritteistä siitä, onko mainittu toiminto lapsellinen vai ei.
Foto on sitten Formulanomi on tattiotsa!Se on lyhenne sanoista "markojii on tyhmä".
No joka tapauksessa tulen vastedeskin toimimaan sen mukaan, mikä tuntuu ja sopii mulle, enkä välitä muiden määritteistä siitä, onko mainittu toiminto lapsellinen vai ei.
Toki juuri näin, keulimisherkkyyden huomioonottaen varmaan muutenkin paras vaihtoehto.