Ihmeellinen ilmiö - TV ja sytkäri

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Hyviä selityksiä.

Sytkäri on nyt siirretty sivuun, ilmiön todentamista varten.

Ajattelin että laitan LG:lle mailia torstaina. Toki ovat ilmiöstä tietoisia?

Tämä selvitetään nyt kyllä perinpohjin.

jjv

Arschloch
Ajattelin että laitan LG:lle mailia torstaina.
Vaadi 14 miljuunan euron korvaukset, koska käyttöohjeissa ei ollut mainintaa, ettei telkkaria voi katsella ja sytkäriä poltella sen vieressä samanaikaisesti. Estää slowarimusiikkivideoista nautiskelun.

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Hyviä selityksiä.

Sytkäri on nyt siirretty sivuun, ilmiön todentamista varten.

Ajattelin että laitan LG:lle mailia torstaina. Toki ovat ilmiöstä tietoisia?

Tämä selvitetään nyt kyllä perinpohjin.
Varmaan tietävät että se saattaa jostain ottaa häiriösingnaaleja, mutta että sytkäristä, niin se on jo niillekin varmaan uusi asia.
Hitusen kyllä menee huvittavaksi, mutta odotan mielenkiinnolla mitä vastaavat LG puolelta :D

Örfil

Guest
Hitusen kyllä menee huvittavaksi, mutta odotan mielenkiinnolla mitä vastaavat LG puolelta :D
Niin minäkin.

Mutta uskokaa tai älkää, olen löytänyt +50 bugia eräästä SAP:in perussoftasta.

Olen kuulemma siellä jo kirosana kun minulta putkahtaa mailia :D

Olisko nyt taas mun "paska tuuri" ja löytänyt jotain ennen havaitsematonta.

Hyvässä lykyssä sytkä lähtee ulkomaanmatkalle ;)

Hartsa76

Well-known member
Mitenkähän kauan mahtaa mennä siihen kun Iltasanomissa ja Iltalehdessä kirjoitetaan televisiosta joka reagoi tupakansytyttimen käyttöön lähellään sammumalla hetkeksi.

Siinä jutussa television valmistaja kertoo, että he eivät ole koskaan kuulleet vastaavista tapauksista ja asiantuntijat kertovat näkemyksiään siitä mikä aiheuttaa television oudon reagoinnin tupakansytyttimeen.

Jutun seurauksena väkeä alkaa rampata Racerin asunnolla siihen malliin, että hän alkaa myydä pääsylippuja ihmisille jotka haluavat nähdä omin silmin oudosti käyttäytyvän television.

teppoil

Well-known member
Ihan näin niinkuin tuli tästä mieleen, että tässä huoneessa oleva TV on pimentynyt monta kertaa, kun olen sytyttänyt työpöydän valon. Noin sekunniksi pimenee TV. Ja kyseessä LG 32". En sitten tiedä onko kyse samasta asiasta.