Albert Oil
Hippi ja juntti
Tämä säie on oiva tiivistelmä ja pienoismalli ihmisen evoluutiosta.
Niin että ei se evoluutio aina eteenpäin vie..Tämä säie on oiva tiivistelmä ja pienoismalli ihmisen evoluutiosta.
800 vuotta vanha tauluControversial T. Rex Soft Tissue Find Finally Explained
An Index to Creationist Claims
Elämässä on aina hyvä muistaa että "emme tiedä miten X tapahtuu" ei ole sama asia kuin "X ei voi tapahtua".
annapillua?800 vuotta vanha taulu
Luolamaalaus
Muinainen vaasi
Jåå jåå, mut ois kiva jos viesteihinsä sais joskus jonkin muun vastauksen. Ei tulis ihan sellainen fiilis että huutaa tyhjään postilaatikkoon.Noin niinkuin yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että Forum-hassutteluista ja hokemista suutahtaminen on aikaste turhanpäiväistä touhua. Voin tietysti olla väärässäkin.
t.Mr. Lasol
Et oo fossiileista kuullut?800 vuotta vanha taulu
Luolamaalaus
Muinainen vaasi
Jumala laittoi fossiilit maahan testatakseen uskoamme.Et oo fossiileista kuullut?
Musta olis kauhean kiva ajatella että dinosaurukset ja ihmiset olis hengailleet täällä kimpassa. Se vain ei valitettavasti ole totta. Jurassic Parkeja ja piirrettyjä katsoessakin on hyvä muistaa että esim. aikaväli stegosauruksen ja tyrannosaurus rexin olemassaolon välillä on pidempi kuin aikaväli rexin ja ihmisen välillä.
OIKEIN! Vaimon kanssa oli suuri perhetragedia kun kielsin käyttämästä pannua veden kaatoon keittimeen, koska kahvirasvaa menee Moskamasteriin.Kuinka viedään litran mittaa?
Toivoisin ettei ainaskaan mun litran mittaa viedä millään tavalla yhtään minnekään koska käytän sitä esim. laittaessani vettä kahvinkeittimeen. Ettäs tiedätte.
Mutta älä heitä toivoas vielä. Siitä vaan treenaamaan peukalo-etusormiotetta ja piilottamaan häntä jonnekin."en minä ainakaan ole kehittynyt apinasta".
Olen pyrkinyt tuohon jo pitkään, mutta aina vaan se Pyry osaa palata tänne. Kenties en ole kovin lahjakas piilottamaan häntä.Mutta älä heitä toivoas vielä. Siitä vaan treenaamaan peukalo-etusormiotetta ja piilottamaan häntä jonnekin.
Jurassic Parkista tuli mieleen, että mitähän tulevaisuuden ihmiset mahtaa ajatella kun näkevät noita dinosaurusleffoja jos ajattelevat niiden olevan dokumentteja eikä fiktiota.Musta olis kauhean kiva ajatella että dinosaurukset ja ihmiset olis hengailleet täällä kimpassa. Se vain ei valitettavasti ole totta. Jurassic Parkeja ja piirrettyjä katsoessakin on hyvä muistaa että esim. aikaväli stegosauruksen ja tyrannosaurus rexin olemassaolon välillä on pidempi kuin aikaväli rexin ja ihmisen välillä.
Mitähän tämän päivän ihmiset mahtaa ajatella kun näkevät mn97:n laittamat kuvat jos ajattelevat niiden olevan dokumentteja eikä fiktiota.Jurassic Parkista tuli mieleen, että mitähän tulevaisuuden ihmiset mahtaa ajatella kun näkevät noita dinosaurusleffoja jos ajattelevat niiden olevan dokumentteja eikä fiktiota.