Ihmisen evoluutio

jjv

Arschloch
Mitähän on monipuolinen romantiikka?
Ensin vähän camitteluu, pari lonkeroo, whatsitteluu, pissatauko, lisää beckhamia kainaloon, intensiivist blowjobbii ja CIM&CIF. Sit ku baby tulee käydää nostaas lapsilisät ja mennää tiksuun krebaan. Kotimatkal kebabit ja...oho pissatauko unohtu.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Se että sä et tiedä mitä mä teen viikonloppuna, ei tarkoita etten mä tekisi mitään viikonloppuna.

(Ihan ihan ihan vähän alkaa nyt jo vituttaa se että sanoin mä mitä tahansa mihin tahansa, vastauksena on aina käytännössä "annapillua". Olkoon kuinka foorumin kestovitsi hyvänsä.)
Mistäs tää läppä lähti liikkeelle?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mistäs tää läppä lähti liikkeelle?
Joni joskus ton ekan kerran totesi ja musta oli säälittävyydessään jotain niin hupaisaa että aloin kylvämään, ja näemmä liikaa. Anteeksi Melinda jos mielesi on pahoittanut tämä.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Joni joskus ton ekan kerran totesi ja musta oli säälittävyydessään jotain niin hupaisaa että aloin kylvämään, ja näemmä liikaa. Anteeksi Melinda jos mielesi on pahoittanut tämä.
Onko nyt niin, että Joni on foorumin merkittävin hahmo? Puolet vakioläpistä tuntuu olevan jonilähtöisiä.

Ei nimittäin hyvin mene jos näin on.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ollaanks me nyt niinku hävitty tää peli? Möllis suututettu ja Jomppe on forumin tärkein hahmo.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
(Ihan ihan ihan vähän alkaa nyt jo vituttaa se että sanoin mä mitä tahansa mihin tahansa, vastauksena on aina käytännössä "annapillua". Olkoon kuinka foorumin kestovitsi hyvänsä.)
Noin niinkuin yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että Forum-hassutteluista ja hokemista suutahtaminen on aikaste turhanpäiväistä touhua. Voin tietysti olla väärässäkin.

t.Mr. Lasol

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Noin niinkuin yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että Forum-hassutteluista ja hokemista suutahtaminen on aikaste turhanpäiväistä touhua. Voin tietysti olla väärässäkin.

t.Mr. Lasol
Niin, mutta sinähän JUOT Lasolia päivittäin. Paha tuollaisesta on suuttua.

Örfil

Guest
Alunperin kirjoittanut Albert Oil
Mitä muuten teet viikonloppuna?
Kunnostan eräässä hyväntekeväisyysjärjestössä (SKP, Suojaa Kodittomille Pulsuille) pahvilaatikoita ja pressuja vähäosaisille kodeiksi.