Ikkunanpesutopic

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4946
Sijainti
Vantaa
Miten usein pesette asunnon ikkunat? Meillä pestään kaksi kertaa vuodessa. Loppukeväästä/alkukesästä jokainen ikkuna ja jokainen ikkunalasi molemmin puolin. Loppusyksystä vain ulko ja sisäpuolilta siten, ettei ikkunoita tarvitse avata.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18406
Kaks kertaa vuodessa, ensimmäisen kerran loppukeväällä ja toisen kerran syys-lokakuun vaihteessa ja jos on jouluna hieman likaiset jo ikkunat niin silloin ne pestään sisäpuolelta.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Vielä kun katkaisisivat nettiyhteydet teiltä hulluilta, niin hyv' olis!
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Ikkunat pestään vasta sitten kun on niin paljon pölyä, että joutuu tekemään Ensio Itkoset.

Foorumin naisille suosittelen vitun pesua mäntysuovalla kerran vuodessa.

Nimimerkki Mehe Rienarsuo korkkaa juuripestyn vitun terskalla johon on liimattu Eri Keeperillä korppujauhoja. Se on sen ihan itse keksimä leikki. Tekee "rossipohjaa".
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26881
Mulle vaihdettiin alkuvuonna uudet ikkunat. Sen jälkeen mä niitä "vähän pyyhkäisin". Pyyhkäisen sitten seuraavan kerran, kun taas joskus vaihtavat taloyhtiön ikkunat. Mulla on kaihtimet koko ajan suljettuna eli ei pahemmin merkitystä, vaikka olisivat muuranneet ikkunat umpeen. Tai no...pitäähän sitä joku kiikarin mentävä reikä olla seinässä.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Täytyypä hankkia lasta, kiitos muistutuksesta. Ikkunat on tosin vielä suht puhtaat, kun ovat vasta 3 kk sitten asennettu.
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Vuoden asunut nykyisessä kämpässä ja vielä edellisten asukkaiden jäljiltä linnun raato koristamssa olkkarin ikkunaa höyheninneen.. Jospa sitä ens kesänä sit. :D
 
Ylös