Ilman housuja -polli

Haittaako alastomuus

  • Ei haittaa

    Äänet: 30 75,0%
  • Haittaa

    Äänet: 10 25,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    40

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ajankohtainen aihe. Miten on, oletko sinut oman alastomuutesi kanssa? Vai ujostuttaako? Onko luontevaa saunoa alasti vieraassakin porukassa? Entäpä sekasaunassa? Entäpä nudismi? Haittaako jos naapuri näkee aamulla vilauksen? Entä lääkäri? Kutsuuko nudistiranta vai päinvastoin? Perusteluja, kokemuksia kaivataan.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Miten on, oletko sinut oman alastomuutesi kanssa? Vai ujostuttaako? Olen ja ei ujostuta.

Onko luontevaa saunoa alasti vieraassakin porukassa? On.

Entäpä sekasaunassa? On.

Entäpä nudismi? Ei kiitos.

Haittaako jos naapuri näkee aamulla vilauksen? Ei.

Entä lääkäri? Ei.

Kutsuuko nudistiranta vai päinvastoin? Ei kutsu.

Perusteluja, kokemuksia kaivataan. Enkä.


MUNASILLAAN, MUNASILLAAN!
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Miten on, oletko sinut oman alastomuutesi kanssa? Olen

Vai ujostuttaako? Ei ujostuta.

Onko luontevaa saunoa alasti vieraassakin porukassa? On.

Entäpä sekasaunassa? On.

Entäpä nudismi? Ei kiitos.

Haittaako jos naapuri näkee aamulla vilauksen?Kyllä.

Entä lääkäri? Ei.

Kutsuuko nudistiranta vai päinvastoin? Ei kutsu.

Perusteluja, kokemuksia kaivataan. :nope:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Miten on, oletko sinut oman alastomuutesi kanssa? Olen

Vai ujostuttaako? Ei ujostuta.

Onko luontevaa saunoa alasti vieraassakin porukassa? On.

Entäpä sekasaunassa? On, mutta liian harvoin pääsen mukaan sellaisiin 'rientoihin'. :(

Entäpä nudismi? Eipä oikeastaan.

Haittaako jos naapuri näkee aamulla vilauksen?Ehkä vähän.

Entä lääkäri? Ei.

Kutsuuko nudistiranta vai päinvastoin? Ei kutsu.

Perusteluja, kokemuksia kaivataan. domppari oli boldannut nope hymiönkin! :jaska:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Miten on, oletko sinut oman alastomuutesi kanssa? Vai ujostuttaako? Olen ja ei ujostuta.

Onko luontevaa saunoa alasti vieraassakin porukassa? On.

Entäpä sekasaunassa? On.

Entäpä nudismi? Ei kiitos.

Haittaako jos naapuri näkee aamulla vilauksen? Ei haittaa. Voin moikata.

Entä lääkäri? Ei.

Kutsuuko nudistiranta vai päinvastoin? Ei kutsu.

Perusteluja, kokemuksia kaivataan. Ihan kivaa.


:ahem::ahem:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kylläpä huomaa, että Suomen rotu taas vastaamassa polliin. Jenkit ei uskaltais.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Miten on, oletko sinut oman alastomuutesi kanssa? Vai ujostuttaako? Juu ja ei

Onko luontevaa saunoa alasti vieraassakin porukassa? On

Entäpä sekasaunassa? On

Entäpä nudismi? Nääh

Haittaako jos naapuri näkee aamulla vilauksen? Ei

Entä lääkäri? Ei

Kutsuuko nudistiranta vai päinvastoin? Ei erityisemmin kutsu

Perusteluja, kokemuksia kaivataan. Haist ite
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Aika jännää...tai no melko jännää, että suhtaudutaan muuten avoimesti nakuiluun, mutta varsinainen nudismi on kuiteskin nou-nou juttu.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Olen sinut itseni kanssa. Ja kun ei oo muuta ku ylpeilyn aihetta näkyvillä, niin miksipä sitä ujostelis ja peittelis. Häh häh hää.

Nudismi ei kyllä muakaan kiinnosta. En mä sentään itseäni tykkää esittelymielessä näytellä, enkä toisaalta halua katsella ihmisiä, jotka tykkäävät itseään alasti esitellä. Heillä on niin monesti kaikkein vähiten näytettävää. Luulisin.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Aika jännää...tai no melko jännää, että suhtaudutaan muuten avoimesti nakuiluun, mutta varsinainen nudismi on kuiteskin nou-nou juttu.
Ei oikeastaan. Siis suhtaudutaan avoimesti alastomuuteen, mutta tarkoituksellinen itsensä esitteleminen ei ole ensimmäisenä mieleen juolahtava harrastus..
Itsellä siis ainakin näin. Kyllähän sitä on toki saunasta menty järveen/jokeen kulkuset vilkkuen välittämättä silmäpareista tai niiden omistajista ja täten nudismiakin harrastettu, mutta nudismilla enämpikin tarkoitetaan sitä elämäntapaa.. että on pakko olla alasti, vaatteet ahdistaa. Niinku.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Aika jännää...tai no melko jännää, että suhtaudutaan muuten avoimesti nakuiluun, mutta varsinainen nudismi on kuiteskin nou-nou juttu.
Johtuisko siitä, että ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin? Suomessahan nudismi ajatellaan kai (?) jotenkin tirkistelyksi, homomaiseksi tai likaiseksi ja tämän maineen vuoksi se kai sitä hieman onkin. Tätä eivät kyllä yhtään auta halvat dokkarit hippinudistirannoista- ja kylistä.

Itsekään en ehkä Suomessa menisi nudistirannalle, mutta olen käynyt esimerkiksi tsekeissä ja kroatiassa nudistirannalla. Ja nudistiravintolassakin pienessä pöhnässä. Noilla rannoilla meininki tuntui ihan yhtä luontevalta kuin supisuomalaisessa saunassa. Ravintolassa ei niinkään!
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ei oikeastaan. Siis suhtaudutaan avoimesti alastomuuteen, mutta tarkoituksellinen itsensä esitteleminen ei ole ensimmäisenä mieleen juolahtava harrastus..
[--] mutta nudismilla enämpikin tarkoitetaan sitä elämäntapaa.. että on pakko olla alasti, vaatteet ahdistaa. Niinku.
Ei nudismiin "itsensä esittelyä" normaalisti sisälly sen enempää kuin nakusaunomiseenkaan. Alastomuus vain koetaan luontevaksi olotilaksi vähän useammissa paikoissa kuin vain sängyssä, saunassa, suihkussa ja järvessä.

Miten on, oletko sinut oman alastomuutesi kanssa? Vai ujostuttaako? Olen, ei ujostuta.

Onko luontevaa saunoa alasti vieraassakin porukassa? Entäpä sekasaunassa? On

Entäpä nudismi? Kutsuuko nudistiranta vai päinvastoin? Voisin kokeilla, joskin taitaisin tarvita naisen mukaan. Nudistit kun suhtautuvat epäilevästi yksin saapuviin keski-ikäisiin miehiin. ;)

Haittaako jos naapuri näkee aamulla vilauksen? Haittaa sen verran, että pyrin välttämään moista mahdollisuutta. En kuitenkaan jäisi asiaa sen enempää murehtimaan.

Entä lääkäri? Ei haittaa.

Perusteluja, kokemuksia kaivataan. Ei mitään mullistavaa, sekasaunomista tuttujen, puolituttujen ja tuntemattomien kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Semmonen pointteri, että kaikki porukat ketä oon paljuttanut on joutunu kattelee mua alastomana. Vaikkeivat itse uskaltautui riisumaan.

Oon ronski ... ja runsas.
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
No tottakai haittaa. Häpeän pientä munaani ja karvaista persettäni.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Semmonen pointteri, että kaikki porukat ketä oon paljuttanut on joutunu kattelee mua alastomana. Vaikkeivat itse uskaltautui riisumaan.

Oon ronski ... ja runsas.
Oletko karvainen, ihana rasvakimpale?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Semmonen pointteri, että kaikki porukat ketä oon paljuttanut on joutunu kattelee mua alastomana. Vaikkeivat itse uskaltautui riisumaan.

Oon ronski ... ja runsas.
Knoukkarille, on se. Ah! Sama vika. Viime kerralla (ei tosin dompparin paljussa, tai noin muutenkaan), mutta oli minulla pipo päässä silloin hurjassa nuoruudessa.
 
Ylös