Ilman housuja -polli

Haittaako alastomuus

• Ei haittaa

Äänet: 30 75,0%
  • Haittaa

Äänet: 10 25,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    40

tieri

Banned
Ei haittaa, jos jotain muuta haittaa niin katsokoot muualle.

72

Well-known member
Miten on, oletko sinut oman alastomuutesi kanssa? Vai ujostuttaako?
Kaipa mä sit oon sinut

Onko luontevaa saunoa alasti vieraassakin porukassa?
Saman sukupuolen kanssa kyllä

Entäpä sekasaunassa?
Ei. Onhan se vähän semmosta jos miehillä stondaa eikä voi rauhassa saunoa kukaan osapuoli

Entäpä nudismi?
Kotinudismi on ok ja ihanaa. Tavat toki säädyllisemmät lapsen myötä.

Haittaako jos naapuri näkee aamulla vilauksen?
Heh, ei. Saan kiksit siitä. Terveisiä naapurin punaviinimiehelle.

Entä lääkäri?
Ihan luonnollinen juttu.

Kutsuuko nudistiranta vai päinvastoin?
Joskus ulkomailla kuvittelin olevan luontevaa kulkea yläosattomissa hotellin altaalla, mutta ei se mitään muuttanut, tuijotusta vaan tuli, joten vaivaannuin sen verran, että kietasin yläosan taas paikoilleen. Nudistirannat suon muille, ei huvita.

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Entäpä sekasaunassa?
Ei. Onhan se vähän semmosta jos miehillä stondaa eikä voi rauhassa saunoa kukaan osapuoli
Mielenkiintoisia kuvitelmia sekasaunoista tai sitten sun saunakumppanit on outoja. AINAKAAN MEILLÄ EI OLE KELLÄÄN STONDANNUT IKINÄ!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mielenkiintoisia kuvitelmia sekasaunoista tai sitten sun saunakumppanit on outoja. AINAKAAN MEILLÄ EI OLE KELLÄÄN STONDANNUT IKINÄ!
Jätkät katselee tiiviisti vastapäistä seinää ja ajattelee Margaret Thatcheria ja Ronald Reagania pussailemassa. :idea:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Kieltämättä sellainen asia, että jos ei osaa sekasaunassa pitää itseään "aisoissa", niin on parempi olla saunomatta ollenkaan :D

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Onko kovin epäkypsää sekstailla saunassa miellyttävän kumppanin kanssa?
...niin edellyttäen ettei paikalla ole muita.
Niin no. Se ei taida mennä tohon sekasaunan kategoriaan :eek:

Itse asiassa erittäin kypsää. Tai kypsä olo on ainakin sen jälkeen :D

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Miten on, oletko sinut oman alastomuutesi kanssa? Vai ujostuttaako? Olen sinut. Toisaalta esim. amerikkalaisen koripallojoukkueen seurassa saunoessa saattaisi tulla mieleen, että ehkä sitä voisi käydä joskus salilla.

Onko luontevaa saunoa alasti vieraassakin porukassa? On.

Entäpä sekasaunassa? Riippuu seurasta. Oman äitini saati anopin kanssa en menisi saunaan. Enkä murrosikäisten tyttöjen.

Entäpä nudismi? Ok.

Haittaako jos naapuri näkee aamulla vilauksen? Ehkä siitä jää jonkinlainen muistijälki ja vivahde naapurisuhteeseen.

Entä lääkäri? Nuorempana kävin näyttämässä sukukalleuksia eräälle naislääkärille tietystä syystä. Kyllähän sellainen tarkempi syynääminen vähän kiusalliselta tuntui.

Kutsuuko nudistiranta vai päinvastoin? Olen käynyt, ei kutsu erityisemmin.

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Entäpä sekasaunassa? Riippuu seurasta. Oman äitini saati anopin kanssa en menisi saunaan. Enkä murrosikäisten tyttöjen.
Heitetään tähän hassutteluna, että olin saunassa exän äidin kanssa aikaisemmin kuin exän :eek!:

...joo, ei stondannut :D

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Heitetään tähän hassutteluna, että olin saunassa exän äidin kanssa aikaisemmin kuin exän :eek!:

...joo, ei stondannut :D
Oliko se joku riitti, jotta sai alkaa seurustelemaan tyttären kanssa?

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Itse asiassa oltiin jo pieni hetki seukattu, mutta ei mitenkään syvällisesti kuitenkaan. Ihan vaatteet päällä jne.
Ja sitten tuli anoppi ja komensi että tuus kloppi pesee vähän selkää tänne saunaan, että saadaan tarkistettua tuo vävykokelas, vai :D