Mangelo
Well-known member
Etenkin kylmästä järvestä ja miesseurassa noustessa.Voisihan tuo pippeli kookkaampikin olla
Etenkin kylmästä järvestä ja miesseurassa noustessa.Voisihan tuo pippeli kookkaampikin olla
Miksikäs sinulla miesseurassa nousee?Etenkin kylmästä järvestä ja miesseurassa noustessa.
Mielenkiintoisia kuvitelmia sekasaunoista tai sitten sun saunakumppanit on outoja. AINAKAAN MEILLÄ EI OLE KELLÄÄN STONDANNUT IKINÄ!Entäpä sekasaunassa?
Ei. Onhan se vähän semmosta jos miehillä stondaa eikä voi rauhassa saunoa kukaan osapuoli
Jätkät katselee tiiviisti vastapäistä seinää ja ajattelee Margaret Thatcheria ja Ronald Reagania pussailemassa. :idea:Mielenkiintoisia kuvitelmia sekasaunoista tai sitten sun saunakumppanit on outoja. AINAKAAN MEILLÄ EI OLE KELLÄÄN STONDANNUT IKINÄ!
Kyllä, tai sitten saunaseura ei ole ollut riittävän hemaisevaa.Jätkät katselee tiiviisti vastapäistä seinää ja ajattelee Margaret Thatcheria ja Ronald Reagania pussailemassa. :idea:
Kieltämättä sellainen asia, että jos ei osaa sekasaunassa pitää itseään "aisoissa", niin on parempi olla saunomatta ollenkaanMielenkiintoisia kuvitelmia sekasaunoista tai sitten sun saunakumppanit on outoja. AINAKAAN MEILLÄ EI OLE KELLÄÄN STONDANNUT IKINÄ!
Miten niin kuvitelmia?Mielenkiintoisia kuvitelmia sekasaunoista tai sitten sun saunakumppanit on outoja. AINAKAAN MEILLÄ EI OLE KELLÄÄN STONDANNUT IKINÄ!
No jopas on ollut epäkypsää väkeä saunassa :frank: tahtoo kanssaMiten niin kuvitelmia?
Onko kovin epäkypsää sekstailla saunassa miellyttävän kumppanin kanssa?No jopas on ollut epäkypsää väkeä saunassa :frank: tahtoo kanssa
Niin no. Se ei taida mennä tohon sekasaunan kategoriaanOnko kovin epäkypsää sekstailla saunassa miellyttävän kumppanin kanssa?
...niin edellyttäen ettei paikalla ole muita.
Onko se nyt niin outoa, jos stondaa nähdessään hahmon 72 alasti?Mielenkiintoisia kuvitelmia sekasaunoista tai sitten sun saunakumppanit on outoja. AINAKAAN MEILLÄ EI OLE KELLÄÄN STONDANNUT IKINÄ!
Heitetään tähän hassutteluna, että olin saunassa exän äidin kanssa aikaisemmin kuin exän :eek!:Entäpä sekasaunassa? Riippuu seurasta. Oman äitini saati anopin kanssa en menisi saunaan. Enkä murrosikäisten tyttöjen.
Oliko se joku riitti, jotta sai alkaa seurustelemaan tyttären kanssa?Heitetään tähän hassutteluna, että olin saunassa exän äidin kanssa aikaisemmin kuin exän :eek!:
...joo, ei stondannut
Itse asiassa oltiin jo pieni hetki seukattu, mutta ei mitenkään syvällisesti kuitenkaan. Ihan vaatteet päällä jne.Oliko se joku riitti, jotta sai alkaa seurustelemaan tyttären kanssa?
Ja sitten tuli anoppi ja komensi että tuus kloppi pesee vähän selkää tänne saunaan, että saadaan tarkistettua tuo vävykokelas, vaiItse asiassa oltiin jo pieni hetki seukattu, mutta ei mitenkään syvällisesti kuitenkaan. Ihan vaatteet päällä jne.
Sen exän äidin kanssa?Itse asiassa oltiin jo pieni hetki seukattu, mutta ei mitenkään syvällisesti kuitenkaan. Ihan vaatteet päällä jne.