Keskustelu rönsyilee...eiku rupesin selailemaan vanhoja käsiohjelmia noitten A-ryhmän Bemujen osalta. Näin:
"85 oli radoilla yks 635, Tuiskun oma'
"86 Volvon mainonta provosoi Vehon toimenpiteisiin ja tuotti Arpiaisen Mikalle 635:n, Tuisku jatkoi omallaan
"87 Veho oli hankkinut Mikalle M3:n, jollainen (oma, of course) oli myös Tuiskulla. Veho ilmoitti myös Nils Gustav Wiikin tuolla 635:llä. Seppo Palmroth ajoi omalla 635:llä ja Tarmo Laine sai Syyskilpailuun valmiiksi oman M3:n
"88 olikin sitten sotavuosi. Veho laski luikuria renkaista ja niiden saatavuudesta, sai AKK:lta erivapauden ja se shokeerasi Volvon, joka ilmoitti vetäytyvänsä kaikesta kilpailutoiminnasta Suomessa. AKK käänsi kelkkaa ja Veho otti herneen nenään. Tuisku osoitti rehellisyytensä ja tuli omalla M3:llaan kisoihin (ja alla renkaat joita Vehon mukaan ei saanut mistään). Samoin teki Tarmo Laine Motomecin M3:lla. Jouni Järvi ajoi tämän kauden omalla Schnitzer 635 CSi:llä (heitän arviona että se oli jompikumpi edellisvuotisista), auton saattoi muuten nähdä Järven autokorjaamon pihassa Forssassa, Turku-Hämeenlinna- ja Helsinki-Pori -valtateiden risteyksessä. Loppuvuodesta Tuiskun ilmoittajana muuten Veho.
"89 ja viis M3:a kisoissa. Omillaan Tuisku ja Heikki Salmenautio, Motomecin Anssi Rantanen ja BMW-Dealer Teamin autoilla Jukka Jalonen ja Harri Toivonen. Itselläni työ vaihtui sellaiseksi ettei viikonloppuvapaita juuri ollut joten vain yksi kisaviikonloppu, Ahveniston Vauhtipäivät, jossa Harri hukkasi voiton viimeisellä kierroksella ja Jalonen sekä Rantanen eivät tehneet kunniaa nopeille autoille.
"90 kävin vain PM-kisat Apparalla, siellä Heikki Salmenautio Dealer Teamin väreissä ja Janina Österholm Tuiskun 2,5 Sportilla. Tuisku itse ajoi SS:ssä.
"91 Omillaan ajoivat John K Westman, Arto Salmenautio ja -yllätys, yllätys - Tuisku Urpiala...
"92 olikin kalusto jo aika vähissä ja iso A siirtyi yhteislähtöihin SS:n kanssa, A M3:lla mukana Tuisku ja Esko Leppäniemi
Vielä tuosta Holden Commodoresta, sen toi SM-lähtöihin Juhani Pakari "89, ekassa kisassa ei lähtölistassa vielä ollut painettuna auton nimeä.
-EDIT: eli korjataan väärät rivit veks, Pakarin Holden oli sit eri auto kuin KurkiSuonion/Alangon!!! Tuotapa ei katsomossa olemalla tiennyt kun ainakaan mun käymissä kisoissa nuo eivät olleet samanaikaisesti.
-edit: niin, eli siis silloin Pakari pisti Camaron jäähylle
Ihan protokollan ulkopuolelta hauska silmäänpisto kun tuota paperinippua selailin. 6.7.85 RDT:n järjestämässä Keravan minirallissa on junnuissa ollut mukana Jarmo Henttinen - kai sama hemmo joka on Camarolla ollut radoilla? Ajopelinä huima etuvetokilpuri Renault 12 Gordini. No, muutamaa numeroa aiemmin postilaatikkoa kaatoi nuori aloittelija, Jouko Puhakka Datsun 1600:lla...
<small>[ 24-10-2002, 19:43: Message edited by: ettelbruck ]</small>